زنیت مقابل یونیکس مسابقه دو مدعی برای عنوان قهرمانی لیگ VTB United

در تاریخ 2 اکتبر، زنیت سن پترزبورگ و یونیکس کازان در فصل جدید لیگ VTB یونایتد فصل 2022/23 با یک بازی رو در رو آغاز خواهند شد. این بازی در سن پترزبورگ در پارکت بسکتبال مجموعه ورزشی سیبور آرنا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد Zenit در مقابل UNICS

زنیت

فصل گذشته، تیمی از سواحل نوا کاملاً هیجان انگیز به فینال لیگ VTB یونایتد رسید. در آنجا او قدرت کافی داشت تا سری با زسکا را با نتیجه 1:3 بشکند و قهرمان شود. در حالت ایده آل، این اولین عنوان برای سنت پترزبورگ در مسابقات قهرمانی است.

سن پترزبورگ فصل جدید را در ترکیبی کاملا تجربی آغاز می کند. بسیاری از لژیونرهای ستاره سن پترزبورگ را ترک کردند. حالا باید با فهرستی که دارید بازی کنید. در هر صورت اکنون می توان زنیت را مدعی اصلی عنوانی جدید در VTB نامید.

در سپتامبر، سن پترزبورگ سه بازی دوستانه (دو شکست و یک پیروزی) انجام داد. سپس جام گومل را بردند. پس از آن زنیت قهرمان سوپرجام لیگ VTB یونایتد شد. او ابتدا در این گروه به لوکوموتیو باخت (73 بر 74) اما در ادامه با پیروزی برابر پارتیزان (81 بر 65) به پیروزی رسید. با این نتایج، "آبی-سفید-آبی" به فینال رسیدند و در آنجا زسکا مسکو را شکستند (71:70). توماس ویمبوش به عنوان MVP مسابقه اصلی مسابقات انتخاب شد و به پاسکوال عنوان بهترین مربی مسابقات اهدا شد.

یونیکس

در بهار، کازان با شکست دادن کوبان لوکوموتیو (3:1) در سری به مدال برنز لیگ VTB یونایتد رسید. سپس رهبران شروع به ترک باشگاه کردند. در فصل جدید لیگ VTB یونایتد، ترکیب تیم غیرعادی خواهد بود.

در ماه سپتامبر، یونیکس یک بازی دوستانه با زنیت انجام داد و به او باخت. سپس در سوپرجام VTB بازی کرد. در اینجا کازان ابتدا به زسکا باخت (71:76)، سپس مقابل مگا بسکت (78:69) پیروز شد و سپس در مبارزه برای مقام سوم موفق شد پارتیزان را (83:77) شکست دهد. جالن رینولدز وارد جمع پنج نمادین مسابقات شد. نتایج فرآیند آماده سازی را نباید برجسته ترین در نظر گرفت، اما آنها کاملا قابل قبول هستند.

زنیت مقابل یونیکس

تاریخچه رویارویی

همانطور که در بالا ذکر شد، در ماه سپتامبر این باشگاه ها در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند. زنیت با نتیجه 75 بر 67 پیروز شد. در آخرین فصل لیگ VTB یونایتد، تیم ها 6 بار دیگر از یکدیگر عبور کردند. سری نیمه نهایی به پیترتسی واگذار شد (3:1) ، قبل از آن ، در فصل عادی ، "آبی-سفید-آبی" دو بار کازان را شکست. همچنین در اکتبر گذشته این باشگاه ها موفق شدند یک بار در یورولیگ مبارزه کنند. آن دوئل نیز توسط تیمی از سواحل نوا انجام شد.

ODD از دانلود 1xbet

ظاهراً شرط‌بندان تحت تأثیر پیش‌فصل قرار گرفته‌اند و میزبانان پارکت را به‌عنوان مورد علاقه بی‌قید و شرط می‌بینند. نرخ موفقیت Zenith فقط در 1.34 ضرب می شود. یک برد خارج از خانه در پس زمینه چنین رویدادهایی 3.58 ارزش دارد. مجموع زیر 150.5 امتیاز 1.9 است. برای عبور از این نوار، آنها 2 می دهند. ضریب A2 (-9) 2.09 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

پیش فصل حداقل چیزی شبیه بازی های دوستانه یا گرم کردن قبل از بازی های واقعی است، اما می توان از آن نتیجه گیری کرد. به نظر می رسد که پیتر اکنون واقعاً قدرتمندتر است. میزبانان پارکت موظفند مسابقه را ببرند و این کار را انجام خواهند داد. به طور عینی، آنها مجهزتر هستند و نتیجه مثبتی در مورد خواهند گرفت. لازم به ذکر است که زنیت در شهریور ماه با تیم های جدی دفاع سختی انجام داد پس باید در نبرد با یونیکس هم همین انتظار را داشته باشیم یعنی توتال زیر 150.5 باید انجام شود. موفقیت حتمی خواهد بود. پترزبورگ ها حداقل سه حمله را تحت آژیر به کازان خواهند آورد

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0