فرایبورگ - المپیاکوس آیا فرایبورگ به روند پیروزی های خود ادامه خواهد داد؟

روز پنجشنبه 27 اکتبر در فرایبورگ تیمی به همین نام در دیدار رفت مرحله پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف المپیاکوس خواهد رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد فرایبورگ مقابل المپیاکوس

فرایبورگ

در ابتدای فصل بوندسلیگا، فرایبورگ در 4 بازی از 5 بازی پیروز شد، سپس در 5 بازی تنها یک پیروزی کسب کرد و با اطمینان در دور آخر وردربرمن را شکست داد. در جدول رده بندی، تیم استریخ در رده سوم قرار دارد و تنها دو امتیاز از صدرنشین فاصله دارد.

فرایبورگ در لیگ اروپا با پیروزی خانگی سختی برابر قره باغ (2-1) شروع کرد و سپس با اطمینان دو بار با المپیاکوس (3-0) و نانت (2-0 و 4-0) برخورد کرد. تکلیف صعود به پلی آف حل شده اما هنوز مشخص نیست از چه مکانی.

المپیاکوس

در 9 دور سوپرلیگ یونان، سرخپوشان دو شکست (مقابل آریس و آئک) متحمل شدند و تنها یک بار بیش از دو گل به ثمر رساندند (پیروزی 3-1 مقابل ایونیکوس). آنها در جدول رده بندی با 10 امتیاز کمتر از رهبر در رده چهارم قرار دارند.

المپیاکوس در گروه لیگ اروپا با سه شکست (0-3 در خانه مقابل قره باغ و فرایبورگ و 1-2 خارج از خانه نانت) شروع کرد و تنها در دور چهارم توانست در جدال خارج از خانه مقابل قره باغ دوام بیاورد.

فرایبورگ - المپیاکوس

حقایق بازی فرایبورگ و المپیاکوس

  • در این فصل، فرایبورگ تنها دو شکست را متحمل شده است - از بایرن (0-5) و بوروسیا دورتموند (1-3) در بوندس لیگا.
  • فرایبورگ در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود در خانه پیروز شده است.
  • فرایبورگ یکی از سه تیم شرکت کننده در مرحله گروهی لیگ اروپا است که در 4 دور موفق شد حداکثر امتیاز را به دست آورد.
  • المپیاکوس از 10 بازی اخیر خود تنها 3 پیروزی کسب کرده است.
  • در این فصل، سرخپوشان تنها دو بازی خارج از خانه از 9 بازی را برده اند.
  • در فصل جاری جام ملت‌های اروپا، المپیاکوس هنوز یک پیروزی به دست نیاورده است، اگرچه 10 بازی از جمله دور مقدماتی انجام داده است.

شانس دانلود 1xbet

بوک‌سازها فرایبورگ را مورد علاقه‌ی این رویارویی می‌دانند و پیشنهاد می‌دهند که پیروزی او 1.5 باشد. تساوی 4.3 است، در حالی که المپیاکوس با 6.7 برنده می شود. 1xbet نمی‌تواند عملکرد بازی را تعیین کند: Total over (2.5) - برای 1.88 و Total under (2.5) - برای 1.94. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در جورجیوس کارایسکاکیس، در دور دوم لیگ اروپا، یک بازی مساوی و جالب به نتیجه نرسید: فرایبورگ مسلط بود و در اواسط نیمه 2-0 پیش افتاد.

در دو بازی باقی مانده از لیگ اروپا، استریچ می تواند با خیال راحت ترکیب را آزمایش کند، زیرا برای رسیدن به پلی آف از رتبه اول باید فقط یک امتیاز کسب کنید. در مورد المپیاکوس، او تلاش می کند تا به لیگ کنفرانس راه پیدا کند و برای این منظور باید حداقل یک پیروزی در دو دوره باقی مانده کسب کند. با توجه به حمله ضعیف تیم یونان و بازی بسیار خوب در خط دفاعی فرایبورگ، اصلا نمی توان به پیروزی المپیاکوس اعتقاد داشت و در مجموع نباید انتظار یک بازی پربار داشت. در اینجا، گزینه برد-برد Total under (3.0) برای 1.52 خواهد بود، اما شما همچنین می توانید Total under (2.5) را برای 2.04 بگیرید.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0