شاختار - آر بی لایپزیگ کدام تیم به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه می یابد؟

روز چهارشنبه 11 آبان، دیدار تیم های شاختار و آر بی لایپزیگ در ورزشگاه ارتش لهستان از مرحله ششم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد شاختار مقابل آر بی لایپزیگ

شاختار

قرعه کشی فعلی لیگ قهرمانان اروپا را به خوبی برگزار می کند، تیمی که در یک گروه دشوار قبل از دور آخر حضور دارد، بهار جام اروپا را برای خود تضمین کرده است. اما گودال ها برای راهیابی به پلی آف لیگ قهرمانان قطعا نیاز به پیروزی در دیدار پایانی مرحله گروهی دارند.

در این فصل، تیم جوان ایگور یوویچویچ قبلاً چندین بار مردم را شگفت زده کرده است و اکنون دوباره سعی خواهد کرد این کار را انجام دهد. شاختار در بازی دور اول به طور قاطع لایپزیگ را شکست داد و این یعنی گودال ها قطعا از حریف خود نمی ترسند و تمام توان خود را برای یک نتیجه پیروزمند به کار می گیرند.

RB لایپزیگ

لایپزیگ در آخرین مرحله از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به طور غیرمنتظره ای در خانه رئال مادرید را شکست داد و این موفقیت باعث شد تا این تیم در رده دوم جدول چهارگانه جای بگیرد. برای ادامه بازی در مسابقات کافی است که بولز در دوئل دور ششم شکست نخورد.

بولز در دیدار مقابل شاختار انگیزه فوق العاده ای خواهد داشت و بدیهی است که می خواهند انتقام شکست توهین آمیز بازی اول را بگیرند. بعید است لایپزیگ برای تساوی بازی کند و ترجیح دهد در خط دفاعی بنشیند. با این حال، این تیم آلمانی با یک بازی فعال در حمله متمایز است و عادت دارد تعداد زیادی موقعیت در دروازه دیگران ایجاد کند.

شاختار - آر بی لایپزیگ

حقایق شاختار و آر بی لایپزیگ

  • شاختار در اولین بازی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر 1 مقابل لایپزیگ شکست خورد.
  • RB لایپزیگ در آستانه آخرین بازی در جدول رده بندی گروه F سه امتیاز بیشتر از شاختار دونتسک است.
  • لایپزیگ سه بازی متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برده است.
  • شاختار در لیگ قهرمانان فعلی تنها یک بازی را باخت.

شانس دانلود 1xbet

1xbet، یک شرکت شرط‌بندی معروف در بین طرفداران فوتبال، برای این دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ضرایب زیر را به مشتریان خود ارائه می‌کند: می‌توانید روی برد شاختار با 4.30، روی تساوی 3.95 و در لایپزیگ برای 1,74. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

گودال ها در دور اول رقیب خود را با نتیجه بزرگ شکست دادند و در دیدار جدید به یک نتیجه استثنایی پیروز برای راهیابی به پلی آف لیگ قهرمانان قناعت می کنند. با وجود این شرایط، این لایپزیگ است که محبوبیت مشخص دیدار آینده محسوب می شود. بایکوف با یک تساوی کاملا راضی خواهد بود، اما شاختار چیزی برای از دست دادن ندارد و این تیم فعالانه به دنبال ثروت خود در حمله خواهد بود. به نظر می رسد یک انتخاب خوب در این مورد شرط عدم شکست شاختار برای 2.15 باشد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0