ویتاز مقابل زسکا آیا تیم ارتش روند پیروزی خود را افزایش خواهد داد؟

یکشنبه 20 نوامبر، منطقه مسکو ویتاز با بهترین تیم فصل گذشته - زسکا پایتخت بازی خواهد کرد. این بازی در ورزشگاه خانگی ویتاز در بالاشیخا برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Vityaz در مقابل CSKA

Vityaz

تیم منطقه مسکو نسبت به شروع فصل تا حدودی کند شد. در حالی که این مهم نیست، ذخیره امتیاز ایجاد شده به ویتاز اجازه می دهد تا در بین هشت تیم قدرتمند کنفرانس غرب قرار گیرد، اما خطر قطعی ترک منطقه پلی آف در آینده نزدیک وجود دارد. حالا ویتاز با 34 امتیاز در رده ششم غرب قرار دارد. سه تیم به طور همزمان نفس می کشند - اسپارتاک، دینامو مینسک و سورستال که به ترتیب 32، 31 و 30 امتیاز دارند.

تیم منطقه مسکو در پنج بازی اخیر قهرمانی با دو برد تنها چهار امتیاز را از آن خود کرد. قربانیان ویتاز، باریس، شکست خورده در جاده با نتیجه 3-2 و اژدر نیژنی نووگورود بودند. با Avtozavodtsev، زمان اصلی بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید، شانس در وقت اضافه به ویتاز لبخند زد، زمانی که در دقیقه دوم ولادیمیر گالوزین امتیاز پیروزی را در مسابقه به دست آورد. در این بخش از مسابقات ناکامی های بیشتری وجود داشت، ویتاز در سه بازی شکست خورد و در آن 12 گل به طور همزمان دریافت کرد. دیدار مقابل آوانگارد 1-3، اتوموبیلیست 1-4 و نفتخیمیک 4-5 با شکست به پایان رسید. علاوه بر این ، بخش های ویاچسلاو بوتسایف در بالاشیخا در یخ خانه به اتوموبیلیست و ویتاز باختند.

زسکا

تیم ارتش به تدریج، در طول فصل، شکل می گیرد و به مدل سال گذشته نزدیک می شود که به تیم اجازه داد تا جام گاگارین را به دست آورد. اکتبر تقریباً برای زسکا عالی بود، زمانی که تیم ارتش در 11 بازی پیروز شد و به طور جدی در جدول رده بندی صعود کرد. در اوایل نوامبر، زمانی که بخش های سرگئی فدوروف در سه بازی متوالی (نفتخیمیک 3-4، لوکوموتیو 2-3 و اسپارتاک 1-2) شکست خوردند، نتایج کمی کاهش یافت، اما قبلاً در مسابقات بعدی کلاس بالای خود را تأیید کردند. . دینامو مینسک زیر دست داغ افتاد که تیم ارتش 8 گل را به یکباره وارد دروازه کرد. در عین حال، شایان ذکر است که بازی به دور از گناه زسکا در خط دفاعی - پنج گل از دست رفته و یک پیروزی 8-5. قبلاً در بازی بعدی ، بازیکنان هاکی پایتخت بسیار سخت گیرانه تر بازی کردند. در دیدار مقابل دریاسالار توانستند دروازه خود را دست نخورده نگه دارند. در نتیجه،

اکنون تیم های حاضر در جدول رده بندی کنفرانس غرب 11 امتیاز مشترک دارند، اما در همان زمان، زسکا سه بازی کمتر انجام داد، بنابراین به طور بالقوه می توان فاصله را به 5 امتیاز کاهش داد. علاوه بر این، SKA بحران قابل توجهی را در بازی تجربه می کند، در پنج بازی اخیر تیم سنت پترزبورگ چهار بار شکست خورده است، بنابراین کل مبارزه برای قهرمانی در غرب هنوز در پیش است.

ویتاز مقابل زسکا

آمار

این تیم ها قبلاً دو بار در طول مسابقات قهرمانی با یکدیگر بازی کرده اند و هر دو مبارزه بسیار سرسخت بود. در 26 سپتامبر، در وقت معمول، برنده مشخص نشد و تنها در وقت اضافه، پرتاب دقیق سرگئی پلوتنیکوف، تیم ارتش را با نتیجه 3-2 به پیروزی رساند. اسپارتاک یک هفته پیش با وجود تمام مشکلات خودش انتقام گرفت و با نتیجه 2-1 تیم ارتش را شکست داد. بازی پیش رو برای 49 تیم در KHL برگزار می شود، در حالی که یک مزیت جدی در سمت تیم ارتش است که در 32 بازی پیروز شد.

شانس دانلود 1xbet

1xbet شانس های زیر را برای نتیجه زمان معمول این مسابقه ارائه می دهد: برد ویتاز - 4.3، تساوی - 4.1، برد زسکا - 1.75. همچنین شایان ذکر است که به عملکرد کل تیم ها نیز توجه کنید، مجموع پایه برای KHL 4.5 این بار با نقل قول های زیر ارائه می شود: Total over (4.5) - 1.76، Total under (4.5) - 2.03. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

مقایسه سطح عملکرد بازیکنان هاکی این تیم ها منطقی نیست. ویتاز حداکثر فداکاری و فرم بدنی مطلوب خود را انجام می دهد که در مسابقات اخیر مشکلات آشکاری با آن وجود دارد. تیم ارتش پس از یک سری مسابقات ناموفق، خود را تکانی داد و حالا وارد یک سری مسابقات جدی بدون شکست می شود. محبوبیت واضح است - زسکا باید دو امتیاز بعدی خود را در این فصل بگیرد. پیش بینی ما این است که زسکا در وقت معمولی با ضریب 1.75 برنده شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0