کرواسی مقابل کانادا آیا "چکرها" به روند بردهای خود ادامه خواهند داد؟

روز یکشنبه 6 آبان ماه در دوحه، کرواسی در بازی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی به مصاف کانادا می رود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد کرواسی در مقابل کانادا

کرواسی

در لیگ ملت‌های 2022/23، بازی‌ها با شکست غیرمنتظره خانگی مقابل اتریش (0-3) آغاز شد، اما پس از آن در 4 بازی از 5 بازی پیروز شد و با پشت سر گذاشتن فرانسه و دانمارک در گروه اول شد.

کروات ها با شکست مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را نیز آغاز کردند (0-1 از اسلوونی) اما پس از آن 7 پیروزی در 9 مسابقه به دست آوردند و با شایستگی قهرمان گروه شدند.

کرواسی در پنج دوره مسابقات جهانی شرکت کرده است. در سال 1998 ، او به نیمه نهایی رسید ، سپس سه بار متوالی (2002 ، 2006 ، 2014) گروه را ترک نکرد و در جام جهانی 2018 مدال نقره گرفت و در فینال فقط به فرانسه باخت: 2-4. .

کانادا

در جام طلای کونکاکاف که تابستان گذشته برگزار شد، قرمزها به نیمه نهایی رسیدند و در آنجا مغلوب تیم ملی مکزیک شدند. در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022، کانادا با متحمل شدن تنها دو شکست در 14 مسابقه و دریافت 7 گل، مقام اول را به خود اختصاص داد. در پاییز، تیم هردمن سه بازی دوستانه انجام داد: آنها قطر (2-0) را شکست دادند، به اروگوئه (0-2) باختند و با بحرین (2-2) مساوی کردند.

کانادا تنها یک بار در جام جهانی (در سال 1986 مکزیک) بازی کرده است و در هر سه بازی مرحله گروهی در آنجا شکست خورده است، بدون اینکه حتی یک گل به ثمر برساند.

کرواسی مقابل کانادا

حقایق کرواسی در مقابل کانادا

  • برد کرواسی 4 مسابقه است.
  • "چکرز" از 15 بازی اخیر فقط یک بازی را باخته است.
  • در 9 مسابقه از 11 بازی اخیر با شرکت کانادا، شرط "حداقل یکی گل نمی شود" انجام شده است.

شانس دانلود 1xbet

بوک‌سازها کرواسی را به عنوان مورد علاقه این دیدار می‌دانند و پیشنهاد می‌دهند که پیروزی او را با امتیاز 1.78 بگیرد. تساوی 3.9 است، در حالی که کانادا با 4.56 برنده است. 1xbet به تعداد زیادی از اهداف در جلسه آینده اعتقاد ندارد: Total under (2.5) - برای 1.8 و Total over (2.5) - برای 2.06. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

کروات ها در یک سال گذشته تنها یک شکست متحمل شدند و در لیگ ملت ها هر کدام تنها یک گل از دانمارک و فرانسه در دوئل دو بازی دریافت کردند. چنین ارقامی قابل توجه است، و به ویژه در پس زمینه یک تیم متوسط کانادایی، که در آن تنها دو بازیکن قوی قابل تشخیص هستند - آلفونسو دیویس و جانات دیوید. با وجود داشتن یک جفت مهاجم برجسته، قرمزها در درجه اول به بازی دفاعی مستحکم متکی هستند. شما نباید انتظار تعداد زیادی گل داشته باشید، بنابراین گزینه برد-برد "Total Under (3.0)" برای 1.4 خواهد بود. به نظر ما ، نیروها کاملاً برابر نیستند و در اینجا می توانید با خیال راحت "پیروزی کرواسی" را با 1.72 بگیرید ، گزینه ترکیبی - "پیروزی کرواسی + مجموع زیر (3.5)" برای 2.2 نیز عالی به نظر می رسد.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0