آلاوس - وایادولید پیش بینی بازی جام حذفی اسپانیا

در بازی جام حذفی اسپانیا در چهارم ژانویه، آلاوس به مصاف وایادولید خواهد رفت. چه کسی به مرحله بعد صعود می کند؟ بهترین شرط برای دوئل چیست؟

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آلاوس در مقابل وایادولید

آلاوس

 پس از سقوط از قهرمانی نخبگان، آلاوس هنوز نمی تواند به شرایط کاری برسد. پس از یک شروع خوب که 9 برد و هفت تساوی به ارمغان آورد که در پایان با 34 امتیاز و رتبه پنجم جدول رده بندی مطابقت دارد. حمله تا اینجا ضعیف به نظر می رسد، که 22 بار متفاوت است، در حالی که فاصله تا رتبه دوم تنها دو امتیاز است. 

در چهار دور آخر، باسک ها شکست خوردند، در حالی که در آخرین بازی این تیم برابر مالاگا (0-1) شکست خورد. در آخرین بازی جام حذفی اسپانیا، "سفید-آبی" با نتیجه 0 بر 1 "مریدا" را شکست داد. 

وایادولید

آخرین مرحله جام آفتاب، وایادولید را با پیروزی قاطعانه مقابل کلوب آرناس (5 بر 1) به ارمغان آورد. چنین موفقیتی با توجه به وضعیت این تیم در لالیگا بسیار مهم است، جایی که پس از 15 دور، پوسلا پنج پیروزی و دو تساوی به دست آورد که در نهایت به رده پانزدهم جدول رده بندی رسید. 

خط حمله ضعیف به نظر می رسد، که تنها 13 بار متفاوت است. پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل الچه در 3 نوامبر، میهمان امروز متحمل دو شکست متوالی شد. در آخرین بازی، سفید-بنفش ها مقابل رئال مادرید (0 بر 2) شکست خوردند.

آلاوس - وایادولید

حقایق آلاوس در مقابل وایادولید

  • امتیاز دقیق 3:2 - باسک ها سه بازی اخیر خانگی خود را پیاپی برده اند.
  • کرنر: مجموع زیر 9.5 - این شرط در 3 بازی از 5 بازی آخر مهمان انجام شد.
  • گل در هر دو نیمه - بله - در 3 بازی از 5 بازی رو در رو گذشته، در هر دو نیمه گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

در این دیدار میزبانان مسابقه را در اولویت قرار خواهیم داد که به دلیل حمایت سکوها و انگیزه زیاد، می توانند مبارزه کنند و با صعود به دور بعد خوشحال شوند. علاوه بر این، آمار روابط چهره به چهره به نفع باسک هاست. 

پیش بینی ما عبور از آلاوس است و آن را روی خط 1xbet با ضریب 2.15 قرار می دهیم. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید! 

ما فرض می کنیم که در این دوئل هر دو باشگاه تا حد امکان در دفاع با دقت بازی کنند. به احتمال زیاد در این بازی تنها با یک اشتباه می توان همه چیز را رقم زد که حداکثر 1-2 گل به همراه خواهد داشت. 

شرط دوم - کل زیر 2.5 گل برای 1.88.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0