سیبری مقابل آوانگارد چه کسی در رویارویی سیبری قوی تر خواهد بود؟

همسایگان در جدول رده بندی کنفرانس شرق، نووسیبیرسک سیبری و اومسک آوانگارد، در یک رویارویی رو در رو در تاریخ 5 ژانویه قوی ترین ها را مشخص خواهند کرد. این بازی در نووسیبیرسک، روی یخ ورزشگاه محلی Sibir Arena برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد سیبری در مقابل آوانگارد

سیبریایی‌های سیبری

می‌توانند بخش اول مسابقات قهرمانی را به اعتبار خود ببرند، از نظر کیفیت بازی، آنها کاملاً با سطح رهبران کنفرانس سازگار هستند. اول از همه ، این یک بازی سنتی قابل اعتماد در دفاع است ، مربی سیبری آندری مارتمیانوف چیز جدیدی اختراع نکرد و تأکید جدی بر تشکیلات دفاعی داشت. تا اینجای کار، چنین شرط‌بندی بسیار خوب عمل می‌کند، سیبری 107 گل از دست رفته دارد که سومین گل در بین تمام تیم‌های کنفرانس شرق است.

کاهش بازی مشخصی در باشگاه نووسیبیرسک در نیمه اول دسامبر مشخص شد، زمانی که این تیم در دو بازی خانگی مقابل چلیابینسک تراکتور 2-4 و اوفا سالاوات یولایف 3-6 شکست سختی داد. این تیم به کمک یک هفته و نیم وقفه در مسابقات قهرمانی آمد و پس از آن سیبر در پنج مسابقه سه پیروزی به دست آورد و دو بار با نتایج 4-0 و 1-0 رهبر کنفرانس اتوموبیلیست را شکست داد و همچنین متالورگ مگنیتوگورسک را با نتیجه شکست داد. 3-2 در جاده. چنین بخش شوکی باعث شد تا سیبری به سه تیم برتر کنفرانس شرق نزدیک شود و با 57 امتیاز در رده چهارم قرار گیرد. بخش های آندری مارتمیانوف تنها با پنج امتیاز از اتوموبیلیست پیشرو جدا شده است.

آوانگارد

اومسک آوانگارد با تنها یک امتیاز بالاتر از سیبری، سه تیم برتر کنفرانس شرق را بسته است. اومسک 58 امتیاز و یک چشم انداز عالی برای به چالش کشیدن اتوموبیلیست و متالورگ در مبارزه برای قهرمانی نهایی در شرق دارد. همه پیش نیازها برای این کار وجود دارد، این آوانگارد است که پیشروترین باشگاه در طول فصل عادی است. این توسط ارقام تأیید شده است - باشگاه اومسک بخش 25 بازی اخیر را با بهترین نتیجه در لیگ پشت سر گذاشته است و 42 امتیاز از 50 امتیاز ممکن را در فاصله این مسابقات کسب کرده است. برای مقایسه، داشتن نشانگر دوم یاروسلاول لوکوموتیو برای همان 25 مسابقه تنها 36 امتیاز گرفت. اومسک به بردهای پیاپی دیگر ادامه داد و تا این دقیقه شش بازی متوالی را ثبت کرد.

علاوه بر یک بازی عالی، بازیکنان اومسک با انجام مبادله ای با زسکا مسکو که برای هاکی داخلی بسیار پر سر و صدا بود، موفق شدند در بازار نقل و انتقالات نیز علامت گذاری کنند. مهاجم ولادیمیر بریوکوین که 7 گل برای آوانگارد در مسابقات قهرمانی جاری به ثمر رساند و کریستین جاروش مدافع اسلواکی راهی مسکو شدند. مدافع باتجربه بوگدان کیسلویچ که تجربه بازی در تیم ملی را دارد و همکار جوانش دیمیتری آلکسیف در جهت مخالف حرکت کردند.

سیبری مقابل آوانگارد

آمار

در مسابقات قهرمانی جاری، رقبا سه بار به مصاف هم رفتند که تا کنون هر بازی با پیروزی میزبان به پایان رسیده است. در شروع مسابقات، در ماه سپتامبر، سیبری در خانه در وقت اضافه تیم اومسک را شکست داد و با نتیجه 3-2 پیروز شد. ونگارد با دو پیروزی خانگی خود، 2-1 در اکتبر و 3-2 در نوامبر، به این نتیجه پاسخ داد. در مجموع تاریخچه رابطه این دو باشگاه در KHL 57 مسابقه است که سیبری در 18 بازی پیروز شد در حالی که آوانگارد در 39 بازی قوی تر بود.

شانس دانلود 1xbet

یخ های خانگی سیبری را برای بازی آینده محبوب نمی کند، طبق 1xbet، اومسک شانس بیشتری برای پیروزی دارد، همانطور که نقل قول های نتیجه بازی نشان می دهد: برد سیبری - 2.55، تساوی - 3.75، برد آوانگارد - 2.55 . در مورد عملکرد، در اینجا مرز برای کل KHL 4.5 با ضرایب زیر تعیین می شود: مجموع بیش از (4.5) - 1.97، مجموع زیر (4.5) - 1.84. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

سطح رقبا قابل مقایسه است، مهارت فردی بالاتر بازیکنان هاکی آوانگارد با عامل یخ خانگی سیبری ها برابر می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم در این مورد به عملکرد یکی از تیم ها یعنی آوانگارد توجه شود. بازیکنان اومسک باید مقابل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ بازی کنند، سیبری به طور متوسط در هر بازی کمی بیشتر از دو گل دریافت می کند. شاخص‌های دیدارهای شخصی در این فصل تنها این داده‌ها را تایید می‌کند، در هر یک از سه بازی برگزار شده، آوانگارد در وقت‌های معمولی هرگز بیش از دو گل به سیبری نخورد. پیش بینی ما مجموع فردی آوانگارد زیر 2.5 با ضریب 1.66 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0