ژتیسو مقابل آستانه آیا میهمانان در ابتدای فصل به پیروزی خود ادامه می دهند؟

در چارچوب دور دوم لیگ برتر قزاقستان در روز 9 مارس در ورزشگاه ژتیسو آرنا (تالدیکورگان) تیم های ژتیسو و آستانه به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد ژتیسو در مقابل آستانه

ژتیسو

ژتیسو فصل را ناموفق آغاز کرد، در اولین بازی پس از صعود در کلاس، در خانه با نتیجه 0:1 مغلوب آکتوبی شد. بخش های رینات آلیویتوف جلسه بسیار ضعیفی داشتند، تیم در جلو با مشکلات جدی روبرو بود، جایی که حمله به سادگی نمی دانست چه باید بکند. در همان زمان ، ساکنان Semirechensk برای مدت طولانی به طرز ماهرانه ای از خود دفاع کردند و از هجوم مهمانان جلوگیری کردند. در حالی که به پایان وقت قانونی نزدیک تر شده بود، میزبان تمرکز خود را از دست داد، بنابراین آکتوبه موفق شد شانس را به سمت خود برگرداند.

ژتیسو یازدهم جدول رده بندی است، این باشگاه هنوز امتیازی ندارد، تفاضل گل 0 بر 1 است.

آستانه

آستانه با شکست 2 بر 1 شاختار از کاراگاندا در اولین بازی لیگ برتر در خاک خود، وارد فصل جدید شد. شاگردان گریگوری بابائیان قدرتمندانه وارد این دیدار شدند که به لطف آن در اواسط نیمه اول دو گل به ثمر رساندند. لازم به ذکر است که گودال ها حتی قبل از وقت استراحت نیز توانستند این فاصله را کاهش دهند. در نیمه دوم زردآبی ها متواضعانه عمل کردند و نمی خواستند برتری را از دست بدهند. گل های پایتخت را پروکوپنکو و داربو به ثمر رساندند.

آستانه فصل جدید را با موفقیت آغاز کرد و در ابتدا قهرمانی را به دست آورد و همچنین صاحب سوپرجام این کشور شد.

ژتیسو مقابل آستانه

حقایق ژتیسو و آستانه

  • مجموع بیش از 2.5 بازی در 11 بازی رسمی اخیر آستانه؛
  • آستانه در 5 بازی رسمی اخیر پیروز شده است.

پیش بینی کل بازی

ژتیسو با وظیفه ماندن در نخبگان مواجه است، این تیم به طور واقع بینانه توانایی های خود را ارزیابی می کند. آستانه امیدوار است که از عنوان قهرمانی لیگ دفاع کند، بنابراین باشگاه در هر بازی همه چیز را ارائه خواهد کرد. در بازی تازه وارد نخبه و قهرمان، در پیروزی بخشهای بابائیان شکی نیست، زردآبی ها به دلیل انتخاب بهترین بازیکنان حتی در جاده، با اطمینان به مصاف "سمیره چی" خواهند رفت. ": برد آستانه با هندیکپ 2 (-1). 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0