بروسیا دی - یونیون برلین آیا بامبل‌بی‌ها می‌توانند به مسیر برنده بازگردند؟

روز شنبه 8 آوریل، دیدار تیم های بورسیا دورتموند و یونیون برلین در چارچوب بیست و هفتمین دوره رقابت های بوندسلیگا آلمان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد بوروسیا دی در مقابل یونیون برلین

بوروسیا دی

بروسیا دی در دور آخر بازی اصلی دور دوم را با شکست مقابل بایرن شکست داد. این شکست باعث شد تا شملس در جدول رده بندی قهرمانی آلمان پیشتاز شود و اکنون در رده دوم قرار دارد. علاوه بر این، روند بسیار طولانی بدون باخت این تیم که از ابتدای سال جاری ادامه داشت، قطع شد.

در بازی جدید قهرمانی، بامبلبی ها در بازی با یکی از رقبای اصلی در قرعه کشی کنونی سعی خواهند کرد به مسیر پیروزی برگردند. بوروسیا D باید دوباره قهرمانی را آغاز کند و منتظر اشتباه رهبر بوندسلیگا باشد: فقط در این صورت تیم می تواند به رتبه اول جدول بازگردد.

اتحادیه برلین

یونیون برلین متواضع همچنان در گروه تیم های برتر بوندسلیگا قرار دارد و مقام سوم را به خود اختصاص داده است. پایتخت نشینان در دو دیدار اخیر قهرمانی پیروز شدند و در صورت تداوم برد، می توانند تا آخرین دور مدال طلا را از آن خود کنند.

پیروزی در دیدار آینده به یونیون این امکان را می دهد که رقیب جدید خود را دور بزند، بنابراین قطعاً در انگیزه مهمانان شکی نیست. فراموش نکنید که در دور اول در ورزشگاه خود، یونیون با اعتماد به نفس بروسیا D را شکست داد و این بدان معنی است که این تیم شانس موفقیت زیادی در دیدار جدید خواهد داشت.

بروسیا دی - یونیون برلین

حقایق بوروسیا دی در مقابل یونیون برلین

  • در بازی دور اول قرعه کشی فعلی آلمان، یونیون برلین با نتیجه 2 بر صفر بروسیا دی را شکست داد.
  • در سه بازی از پنج بازی اخیر بین تیم‌ها در مسابقات قهرمانی آلمان، شرط روی بیش از (2.5) 1.93 بود.
  • فقط در دو بازی از پنج بازی اخیر بین حریفان، شرط "هر دو تیم گل بزنند" به 1.92 رسید.
  • یونیون برلین در چهار دوره اخیر قهرمانی آلمان شکست نخورده است.
  • بوروسیا دورتموند در 3 بازی از 5 بازی اخیر خود مقابل یونیون برلین در بوندسلیگا پیروز شده است.

شانس دانلود 1xbet

شرکت شرط‌بندی 1xbet که در بین هواداران فوتبال محبوب است، برای چنین مسابقه‌ای در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آلمان به مشتریان خود نقل قول‌های زیر را ارائه می‌کند: می‌توانید روی برد بوروسیا D با 1.72، بر روی تساوی 3.90 و در پیروزی یونیون برلین با امتیاز 5.00. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یکی از دیدارهای اصلی دور جدید مسابقات قهرمانی آلمان که در آن تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بوروسیا دورتموند تنها 2 امتیاز از یونیون جلوتر است، بنابراین از نظر تورنمنت، چنین دیداری بسیار مهم خواهد بود. هر دو تیم امیدی برای رقابت برای عنوان قهرمانی باقی نمی گذارند و این بدان معناست که در بازی آینده هر سه امتیاز را به دست خواهند آورد. در چنین دوئلی باید گل وجود داشته باشد، بنابراین شرط "هر دو تیم برای گلزنی" 1.92 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0