سوئد مقابل آمریکا چه کسی نفر اول گروه A خواهد بود؟

بازی کلیدی، از نظر توزیع مکان های نهایی، 23 می در تامپره برگزار می شود. روی یخ میدان محلی "Tampere Dec" بازیکنان هاکی از تیم های ملی سوئد و ایالات متحده آمریکا به روی یخ خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد سوئد در مقابل ایالات متحده آمریکا

سوئد

11 بار قهرمان جهان شد، تیم سوئد بار دیگر به عنوان یکی از محبوب‌های اصلی به تورنمنت اصلی سال رسید. ناکامی سال گذشته، در غیر این صورت ارزیابی خروج تره کرونور در مرحله یک چهارم نهایی غیرممکن است، جای او را به سرمربی تیم ملی - یوهان گارپنلف - تمام کرد. او با سام هالام جایگزین شد که تیم ملی سوئد با اطمینان از هر چهار مرحله تور هاکی یورو عبور کرد و زودتر از موعد مقرر پیروزی خود را در این تورنمنت معتبر به دست آورد.

مسابقات جهانی فعلی برای سوئدی ها تا اینجای کار خوب پیش می رود. اسکاندیناوی ها قبلاً به پلی آف راه یافته اند و همچنان شانس های عالی را برای کسب مقام اول نهایی در مرحله گروهی حفظ کرده اند. سوئدی ها بهترین دفاع تورنمنت را دارند، در پنج بازی انجام شده، تره کرونور تنها دو گل دریافت کرد و موفق شد سه بار بازی را به صفر برساند. تنها امتیازی که سوئدی ها از دست دادند در دیدار مقابل میزبان مسابقات، تیم ملی فنلاند بود. در وقت قانونی تساوی 1-1 انجام شد، اما در ضربات بعد از بازی، سوئدی ها قوی تر از همسایگان جغرافیایی خود بودند.

ایالات متحده آمریکا

تیم آمریکا در تورنمنت های بزرگ بین المللی درخشش خاصی ندارد، زیرا توانسته است تنها چند مدال برنز در قرن بیست و یکم کسب کند. تیم آمریکا سال گذشته هم نزدیک به برنز بود، اما پس از ناکامی در نیمه نهایی در دیدار مقابل تیم فنلاند، رک و پوست کنده آمریکایی ها در فینال تسلیت شکست خوردند و با نتیجه 4 بر 8 مغلوب چک شدند.

قبل از شروع مسابقات انتظار نمی رفت که تیم آمریکا کار زیادی انجام دهد. یک ترکیب نسبتاً جوان ، عدم حضور بازیکنان ستاره ، تعداد زیادی از بازیکنان هاکی از لیگ دانشجویی - هیچ پیش نیاز خاصی برای رهبری در گروه وجود نداشت. با این حال ، در حال حاضر در بازی افتتاحیه مسابقات قهرمانی ، آمریکایی ها با شکست دادن قهرمان جهان و میزبان پاره وقت مسابقات - تیم فنلاند ، شور و هیجانی ایجاد کردند. پیروزی 4-1 به نوعی نقطه شروع بود، سپس آمریکایی ها چهار پیروزی متوالی دیگر به دست آوردند و به تناوب تیم های مجارستان را 7-1، آلمان 3-2، اتریش 4-1 و دانمارک را 3-0 شکست دادند. اکنون تیم ایالات متحده به تنهایی در رده اول گروه A قرار دارد و یک امتیاز بیشتر از تیم دوم سوئد است.

سوئد مقابل آمریکا

آمار

در پنج بازی اخیر رودرروی این تیم ها در مسابقات قهرمانی جهان، چهار بار حریفان به طور مشترک بیش از پنج گل در مجموع اور (5.5) بازی 2.14 به ثمر رساندند. یک سال پیش این تیم ها در مرحله گروهی هم به مصاف هم رفتند و آن مسابقه در وقت قانونی برنده را مشخص نکرد. تساوی 2-2 انجام شد و در وقت قانونی هر یک از تیم ها به برتری رسیدند. این بازی در دقیقه پنجم وقت اضافه اتفاق افتاد که ضربه دقیق آدام گودت، پیروزی را برای تیم آمریکایی به ارمغان آورد. در مجموع در قرن بیست و یکم در تورنمنت های بزرگ بین المللی، تیم های سوئد و آمریکا 12 بار به مصاف هم رفتند و تاکنون سوئدی ها از نظر تعداد برد برتری جدی دارند، اسکاندیناوی ها 9 پیروزی و آمریکایی ها برنده شده اند. فقط سه مسابقه

شانس دانلود 1xbet

آمار دیدارهای شخصی از چشم بوک میکر رد نشد و این تیم سوئد است که در بازی پیش رو نقش محبوبیت را بازی می کند. ضریب پیروزی سوئدی ها در وقت معمولی 1.97 است در حالی که موفقیت احتمالی تیم آمریکای شمالی 3.05 برآورد شده است. گزینه با تساوی و وقت اضافه بیشتر می تواند برای 4.8 گرفته شود. در مورد عملکرد مورد انتظار، 1xbet نقل قول های زیر را در اینجا ارائه می دهد: کل بیش از (5.5) - 2.14، کل کمتر از (5.5) - 1.71. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در خطر قرار گرفتن رتبه اول نهایی در گروه A است که به تیم ملی لتونی یا تیم ملی اسلواکی اجازه می دهد تا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت کنند. در صورت شکست احتمال حضور در تیم کانادا زیاد است که مشخصا در برنامه هیچ یک از تیم ها قرار ندارد. نقطه قوت هر دو تیم در این تورنمنت بازی در حالت دفاعی است (فقط 7 گل از دست رفته برای دو نفر) بنابراین به سختی می توان انتظار گل های فراوان را از بازی آینده داشت. ما منتظر یک بازی محتاطانه هستیم، جایی که هر دو تیم اول از همه سعی می کنند در دفاع مطمئن بازی کنند. پیش بینی ما - مجموع گل های زده شده زیر 5.5 با ضریب 1.71.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0