میلواکی باکس مقابل میامی هیت کسی مسابقه نمی خواهد؟

میلواکی باکس در 14 جولای در لیگ تابستانی NBA به مصاف میامی هیت خواهد رفت. این دیدار در زمین بسکتبال مجموعه ورزشی کاکس پاویلیون برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد میلواکی باکس در مقابل میامی هیت

میلواکی باکس

این باشگاه فصل گذشته در فصل عادی قهرمان شد، اما خیلی سریع به پلی آف رفت، جایی که، اتفاقا، این بچه های میامی هیت بودند که شکست خوردند. هر چند به نظر می رسد که پیش فصل جایی نیست که ارزش انتقام چنین کارهایی را داشته باشد. تیم Stags در بازی‌های حذفی NBA 2022-23 هیچ کاری انجام ندادند، زیرا آنها رهبران خود را در قهرمانی اصلی شکست دادند. حالا باید به آنها استراحت زیادی بدهیم.

میلواکی کریس لیوینگستون را با پنجاه و هشتمین انتخاب کلی در درفت 2023 انتخاب کرد. بسیاری از مردم می گویند که شانس این مرد برای بازی در NBA در تیمی مانند باکس نزدیک به صفر است، اما به خوبی می تواند در پیش فصل محاکمه شود. در اینجا "گوزن ها" مطلقاً چیزی برای از دست دادن ندارند.

بهترین از بهترین دلارها نیاز به استراحت دارند. کسانی که منتظر شانس خود در تیم هستند موظفند روی پارکت کار کنند. در اینجا شایان ذکر است که میلواکی فاصله زیادی بین ستون فقرات اصلی باشگاه و بقیه دارد. ترس یا گمانه زنی وجود دارد که گوزن ها در لاس وگاس پر زرق و برق نباشند.

میامی هیت

این تیم فصل گذشته در NBA معجزه کرد. هیت، مانند هیچ جای دیگری، نمی داند چگونه به بازیکنانی که توسط همه رد شده اند، فرصت بدهد. این طرح جواب داد. باتلر و گروهی که درایفت نشده بودند به فینال راه یافتند. سریال اصلی برنده نشد ولی به هر حال باحال بود. بسکتبالیست ها انرژی زیادی خرج کرده اند و اکنون مستحق یک استراحت واقعی هستند. انتظار نداشته باشید که آنها یک بازی پیش فصل عالی در لاس وگاس انجام دهند.

در پیش نویس نهایی، هیت جیمی هکس را گرفت. ممکن است این پسر شانس خود را در مسابقات پیش فصل فعلی به دست آورد. همچنین ارزش این را دارد که منتظر کسی روی زمین از یک ذخیره عمیق باشید. تقریباً چنین تیمی "چراغ" باید در این مسابقات شرکت کند.

درک این نکته مهم است که اگرچه به‌اصطلاح بی‌نام‌ها و طردشدگان به وفور در فهرست هیت حضور دارند، اما همه آنها قبلاً اقتباس را پشت سر گذاشته‌اند و ایمان جدیدی به خود پیدا کرده‌اند. هر یک از این بسکتبالیست‌ها می‌توانند در زمین روشن شوند، اما حتی بیشتر از آن در پیش فصل.

میلواکی باکس مقابل میامی هیت

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در دور یک شانزدهم نهایی NBA در فصل 2022/23 با هم برخورد کردند. این سری تنها پنج مسابقه به طول انجامید. "گوزن ها" تنها یک مسابقه در آن گرفت. در اوایل فصل، تیم ها چهار بار دیگر در فصل عادی با یکدیگر مبارزه کردند. در برد 2 بر 2 بود.

پیش بینی کل بازی

ما انتظار یک بازی پرشور بسکتبال را نداریم. این چیزی شبیه نمایش ذخایر یا یک جلسه تمرینی دو طرفه برای هر طرف خواهد بود تا برخی از مشکلات خود را حل کند. در هر صورت، نیمکت هیت بسیار بهتر از رده دوم باکس است. میهمانان اسمی مطمئنا برنده خواهند شد - برد 2 و هندیکپ 2 (-6)، اما بازی نسبتاً بی نتیجه خواهد بود. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0