صلوات یولایف در مقابل اتوموبیلیست. تیم ها روی یخ اوفا چه چیزی را نشان خواهند داد؟

نمایندگان کنفرانس شرق، صلوات یولایف و اتوموبیلیست، در 22 سپتامبر به عنوان بخشی از مسابقات قهرمانی عادی KHL، یک مسابقه رو در رو در اوفا برگزار خواهند کرد. بازی روی یخ اوفا آرنا برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد صلوات یولایف در مقابل اتوموبیلیست

صلوات یولایف

خبر اصلی روزهای اخیر از اردوی باشگاه یوفا، امضای قرارداد با جاش لیوو مهاجم آمریکایی است که در سی سال زندگی خود موفق شد 265 بازی در NHL انجام دهد و برای باشگاه هایی مانند تورنتو، ونکوور، روی یخ ظاهر شود. کلگری و کارولینا در واقع، لیوو باید جایگزین هو سانگ کانادایی در صلوات شود که رک و پوست کنده در باشگاه اوفا شکست خورد. در آینده، لیوو باید با هموطنش الکساندر خملوفسکی که در حال حاضر بهترین گلزن باشگاه است، ترکیبی قاتل ایجاد کند.

صلوات به شدت به یک مهاجم گلزن نیاز دارد، زیرا در شروع قهرمانی میانگین عملکرد تیم یوفا به سختی از دو گل زده در هر مسابقه فراتر می رود که نتیجه نسبتاً متوسطی است. دفاع به کمک می آید. شاگردان ویکتور کوزلوف در 6 بازی 10 گل دریافت کردند که بهترین نتیجه در حال حاضر لیگ است. اکنون صلوات یولایف با کسب 8 امتیاز از 12 امتیاز ممکن تنها هفتم شرق است. تیم یوفا بازی بعدی را با مهاجم دانیل آلالیکین که در شروع مسابقات قهرمانی مصدوم شد، از دست خواهد داد.

اتوموبیلیست

باشگاه اورال هم ضررهای خودش را دارد. Automobilist بدون دو بازیکن هاکی از تیم اصلی به پایتخت باشکری رفت. مدافع کلیدی جیسی بلیکر در یک بازی ناموفق در چلیابینسک مصدوم شد که در آن اتوموبیلیست با نتیجه 1-2 مغلوب تراکتورسازی شد. یکی دیگر از مدافعان، نیک ایبرت آمریکایی، در این فصل هنوز روی یخ ظاهر نشده و روند بهبودی مصدومیتش را ادامه می دهد. برخی از خبرهای خوب که قابل ذکر است بازگشت آناتولی گولیشف مهاجم مهاجم است که در سه بازی گذشته به روی یخ نرفت.

در جدول رده بندی کنفرانس شرق، Avtomobilist و Salavat Yulaev در کنار هم قرار دارند. اورال ها با 9 امتیاز ششم هستند، اما دو بازی دیگر انجام داده اند. سری فعلی خارج از خانه برای Avtomobilist بسیار ضعیف پیش می رود، که طی آن مردان نیکولای زواروخین قبلاً دو مسابقه متوالی را باخته اند. اولین اشتباه در بازی با تراکتورسازی با نتیجه 1-2 رخ داد و سپس اتوموبیلیست نیز در خارج از خانه مقابل متالورگ مگنیتوگورسک 2-4 شکست خورد.

صلوات یولایف در مقابل اتوموبیلیست

آمار

صلوات یولایف در این فصل هرگز بیش از دو گل در هر بازی دریافت نکرده است. این را نیز عملکرد Avtomobilist در رویارویی های اخیر مقابل اوفا نشان می دهد. از فصل 2021/22، اورالیایی ها نتوانسته اند بیش از دو گل در هر بازی مقابل صلوات یولایف در 6 دیدار گذشته به ثمر برسانند. مجموع انفرادی 2 زیر (2.5) 1.78. فصل گذشته هر دو بازی این تیم ها در اوفا سناریوی مشابهی را دنبال کردند. هر دو بازی در وقت قانونی با تساوی به پایان رسید و نتیجه یکسان 2-2 شد اما در وقت اضافه دو بار صلوات یولایف برتری را به دست آورد. رقبا قبلاً در این فصل در اکاترینبورگ بازی کرده اند و آن بازی با نتیجه 2-1 برای تیم میزبان به پایان رسید.

شانس دانلود 1xbet

در بازی پیش رو، شرط‌بندی کمی به تیم میزبان ترجیح داده و ضریب پیروزی صلوات را در وقت قانونی 2.32 تعیین کرده است. برای مقایسه، یک پیروزی احتمالی برای Avtomobilist را می توان با ضریب 2.75، یک تساوی دیگر در زمان معمول - 4.1. نقل قول برای عملکرد پایه KHL جالب به نظر می رسد. این بار 1xbet شانس های زیر را ارائه می دهد: مجموع بیش از (4.5) – 1.59، مجموع کمتر از (4.5) – 2.31. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم از فرم ایده آل خود دور هستند و این در درجه اول مربوط به اقدامات خلاقانه است. هر دو تیم، حتی با استانداردهای KHL، نمی توانند عملکرد بالایی داشته باشند و تاکید جدی بر اقدامات دفاعی دارند. بعید به نظر می رسد که هیچ یک از حریفان برنامه بازی خود را برای این دیدار به طور اساسی تغییر دهند، بنابراین انتظار انبوه گل در این دیدار وجود ندارد. پیش بینی ما Total Under (5.5) با شانس 1.72 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0