مونته نگرو مقابل بلاروس آیا بلاروسی ها به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهند داد؟

21 مارس در چارچوب دیداری دوستانه در ورزشگاه مردان آرنا (آنتالیا) تیم های مونته نگرو و بلاروس به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد مونته نگرو مقابل بلاروس

مونته نگرو

تیم ملی مونته نگرو در حال حاضر سفر خود به یورو را به پایان رسانده است، این تیم نتوانست از غربال انتخابی عبور کند و اکنون مجبور است به قطارهای باری بسنده کند. در مرحله گروهی انتخابی، پسران میودراگ رادولوویچ در 8 دیدار شرکت کردند و 3 برد و 2 تساوی به دست آوردند و 3 باخت را نیز متحمل شدند. در آخرین دیدار نیز شاهین های شجاع شکست خوردند و با نتیجه 1 بر 3 مغلوب مجارستان شدند. روبزیچ یک گل برای مونته نگرو به ثمر رساند. تیم مونته نگرو با کسب 11 امتیاز با نسبت گل 9:11 در رده سوم گروه G قرار گرفت. بهترین گلزن در مسابقه "شاهین شجاع" جووتیچ 3+3 بود.

مونته نگرو آماده سازی خود را برای صعود به جام جهانی آغاز کرد.

بلاروس

تیم ملی بلاروس نیز نتوانست به یورو صعود کند، هرچند این تیم شانس هایی داشت. در مرحله گروهی، پسران کارلوس آلوس فرر در 10 مسابقه شرکت کردند و سه برد و سه تساوی به دست آوردند و 4 شکست را نیز متحمل شدند. بلاروسی ها در آخرین دیدار مقدماتی توانستند با نتیجه یک بر صفر کوزوو را در خانه به موفقیت برسانند. آنتیلوسکی یک گل برای "بالهای سفید" به ثمر رساند. تیم بلاروس با کسب 12 امتیاز با تفاضل گل 9 بر 14 در رده چهارم گروه یک قرار گرفت. در مسابقه گلزنان بلاروس، ابونگ با 3 گل بهترین شد.

بلاروسی ها در پاییز 2023 روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند، سری بدون شکست شامل 4 مسابقه است.

مونته نگرو مقابل بلاروس

حقایق مونته نگرو مقابل بلاروس

  • بلاروس در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود شکست نخورده است.
  • هر دو تیم در 6 بازی از 7 بازی اخیر مونته نگرو گل زده اند.
  • در 6 بازی از 7 بازی اخیر مونته نگرو بیش از 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

تیم ملی مونته نگرو نمی تواند به موفقیت های بزرگ ببالد. تیم با سرعت متوسط شروع می کند. بلاروس نیز در رده تیم های برتر قرار ندارد، هر دو تیم در سطح متوسطی قرار دارند، اما با نگرش خاصی می توانند یک بازی عالی مقابل هر حریفی برگزار کنند. بلاروس ها در پاییز 2023 عالی به نظر می رسیدند، من فکر می کنم آنها می توانند به روند خود ادامه دهند: بلاروس شکست نخواهد خورد - X2. برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0