شاختار دونتسک - کارپاتی لویو آیا "شیرها" می توانند حس ایجاد کنند؟

در 14 سپتامبر به عنوان بخشی از دور ششم لیگ برتر اوکراین، در ورزشگاه "Arena Livyi Bereg" (کیف)، تیم های شاختار دونتسک و کارپاتی لویو قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد شاختار دونتسک مقابل کارپاتی لویو

شاختار دونتسک

شاختار نمی تواند در ابتدای فصل به یک بازی قابل اعتماد ببالد، این تیم موفق شد در چهار بازی رسمی شرکت کند که در دو بازی پیروز شد و دو شکست را نیز متحمل شد. در این مدت شاگردان مارینو پوسیچ نیز در یک بازی دوستانه شرکت کردند و با نتیجه 3 بر صفر ماریوپل را شکست دادند. اما در آخرین دیدار UPL، "نارنجی مشکی ها" ناکام ماندند و در خارج از خانه با نتیجه 3 بر 4 مغلوب اسکندریه شدند. گل های "مینرها" توسط کریسکوف و پدرینو به ثمر رسید، یک گل دیگر پس از یک گل به خودی به ثمر رسید.

شاختار با کسب 6 امتیاز پس از 4 بازی با نسبت گل 9 بر 5 در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

Karpaty Lviv

Karpaty در حال حاضر با موفقیت های متفاوتی اجرا می کند، این تیم موفق شده است در شش بازی در تمام سطوح شرکت کند که دو برد و تساوی داشته و همچنین دو شکست را متحمل شده است. شایان ذکر است که در UPL ، تیم Lviv به طور کلی کند شده است ، این باشگاه نمی تواند در سومین بازی متوالی پیروز شود. در آخرین دیدار، شاگردان ولادیسلاو لوپاشکو نیز پرس سختی نداشتند و در خانه با ورسکلا به تساوی یک بر یک دست یافتند. نویسنده تنها گل "سبز-سفیدها" شاخ بود.

کارپاتی با کسب 5 امتیاز با نسبت گلزنی 6 بر 6 در رده یازدهم جدول مسابقات قرار دارد.

شاختار دونتسک - کارپاتی لویو

حقایق بازی شاختار دونتسک و کارپاتی لویو

  • کارپاتی در 29 بازی از 30 بازی اخیر خود در UPL شکست خورده است.
  • مجموع بیش از 2.5 در 4 بازی از 6 بازی کارپاتی در این فصل بازی کرد.

پیش بینی کل بازی

شاختار باید هر چه زودتر ریکاوری کند تا نگذارد رقبای خود در رقابت های قهرمانی دور شوند. به علاوه، شروع لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است و حریف هیچ اشتباهی را نمی بخشد. کارپاتی پس از وقفه طولانی به جمع نخبگان بازگشت، آنها در زمین فوتبال مشکلاتی دارند اما علت آنها بیرون از ورزشگاه است. در ابتدای فصل تغییر مربی صورت گرفت که با حاشیه هایی همراه بود و قطعا تیم لویو نیاز به تقویت دارد. دونتسک شروع ناموفقی در این فصل داشت، اما آنها ذخایر قدرت و پتانسیل عظیمی حداقل در عرصه داخلی دارند که نمی توان در مورد کارپاتی گفت. بنابراین، از یک دیدار رو در رو با باشگاه هایی با سنت های بزرگ، انتظار موفقیت مطمئنی از بچه های ماریو پوسیچ دارم، کلاس کلاس است: پیروزی شاختار با یک معلول (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0