آرسنال مقابل لستر پیش بینی با شانس 2.3

آرسنال در ششمین دوره رقابت های قهرمانی انگلیس تلاش خواهد کرد تا سه امتیاز دیدار مقابل لستر را در ورزشگاه خود کسب کند. این دیدار روز شنبه 28 شهریورماه برگزار می شود

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آرسنال مقابل لستر

آرسنال

توپچی ها در آخرین دور رقابت های قهرمانی انگلیس به صدرنشینی در جدول رده بندی بسیار نزدیک بودند، اما در پایان بازی مقابل منچسترسیتی گل را واگذار کردند. آرسنال تمام نیمه دوم آن مسابقه را با یک نفر پایین گذراند و اصولاً باید از تساوی خوشحال باشد، اگرچه پیروزی بسیار نزدیک بود. شاگردان میکل آرتتا فصل بسیار شلوغی را با حضور همزمان در چندین تورنمنت آغاز کرده اند و هنوز مشخص نیست که لندنی ها قدرت کافی برای بازی خوب در همه جبهه ها را دارند یا خیر.


لستر

لستر یکی از آن تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس است که در این فصل هنوز قهرمان نشده است. روباه ها موفق شده اند سه بازی از پنج مسابقه را به تساوی بکشانند، بنابراین قبل از دور جدید آنها تنها در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. در این تیم همچنان جیمی واردی مهاجم افسانه ای حضور دارد که در این مسابقات قهرمانی انگلیس دو گل به ثمر رساند. کارایی مهاجم قطعا در دیدار جدید برای تیم مفید خواهد بود.


آرسنال مقابل لستر

پیش بینی کل بازی

آرسنال دو بار در لیگ برتر فعلی امتیاز از دست داده است و یک اشتباه دیگر، به خصوص در یک بازی خانگی، قطعا در برنامه توپچی ها نیست. علاوه بر این، بازیکنان آرتتا در ورزشگاه خود تمام تلاش خود را برای پیروزی راحت، مطمئن و بدون اعصاب انجام می دهند و برای این تیم باید چندین گل به ثمر برساند. برای لستر سخت خواهد بود که در چنین بازی‌ای مبارزه‌ای شایسته داشته باشد، بنابراین به نظر می‌رسد یک انتخاب خطرناک اما جالب، شرط‌بندی روی هندیکپ 1 (-2.5) برای 2.30 از 1xbet باشد. برنامه 1xbet  را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0