لیورپول vs بولونیا. پیش بینی بازی دور دوم لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول در دور دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف بولونیا خواهد رفت. این دیدار روز چهارشنبه 2 اکتبر در ورزشگاه آنفیلد رود برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لیورپول و بولونیا

لیورپول

شاگردان آرن اسلوث در دور اول دور اصلی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی مهم خارج از خانه مقابل میلان دست یافتند و با سه امتیاز بازی خود را در رقابت های جدید آغاز کردند. لیورپول در این مرحله از فصل برنامه بسیار سخت و شلوغی دارد، زیرا این تیم به بازی همزمان در چندین تورنمنت ادامه می دهد و این شرایط کادر مربیگری را مجبور می کند تا ترکیب را تغییر دهد. رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اولویت قرمزهاست که در آن تلاش می کنند حداکثر امتیاز را کسب کنند.


بولونیا

اما بولونیا در دور اول لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 0-0 مقابل شاختار دونتسک در زمین خود ناکام ماند. برای تیم ایتالیا، حضور در معتبرترین تورنمنت جام ملت‌های اروپا تجربه جدیدی است، بنابراین می‌توان بولونیا را یکی از تاریک‌ترین اسب‌های رقابت‌های کنونی نامید. احتمالاً میهمانان در دیدار پیش رو با تکیه بر یک بازی منظم و قابل اعتماد در دفاع، باید کمانچه دوم را انجام دهند.


لیورپول vs بولونیا

پیش بینی کل بازی

در این بازی، شرط‌بندی‌ها عملاً هیچ شانسی برای بولونیا نمی‌گذارند که در بازی خارج از خانه مقابل لیورپول، ضعیف‌تر محسوب می‌شود. خیلی چیزها به این بستگی دارد که میزبان بتواند ابتدا گل سریع بزند و سپس از یک موقعیت قدرتمند بازی کند. اما با این حال، کلاس هزینه‌های اسلات باید در چنین مسابقه‌ای مشخص باشد، به این معنی که انتخاب منطقی برای پیش‌بینی، شرط‌بندی روی هندیکپ 1 (-2) برای 2.00 از 1xbet خواهد بود. برنامه 1xbet  را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0