رن مقابل موناکو پیش بینی با شانس 2.54

رن و موناکو در دور هفتم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز 5 اکتبر در زمین "قرمز سیاه ها" برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد رن مقابل موناکو

رن

«قرمز و مشکی ها» نمی توانند به سطح بازی ثابتی ببالند. برتون ها در 6 بازی لیگ 1 با 2 برد و تساوی سه شکست را تجربه کردند. شاگردان جولین استفان در آخرین دیدار قهرمانی در خارج از خانه مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 1 بر 3 شکست خوردند. تک گل این تیم را کالیموندو موینگا به ثمر رساند. در نتیجه رن با کسب 7 امتیاز با نسبت گل 10 به 9 در رده دهم جدول قرار دارد.


موناکو

مونگاسکی ها نیم فصل اول تقریبا بی نقصی را پشت سر می گذارند، این تیم موفق شده در هفت بازی شرکت کند، شش برد و یک تساوی کسب کند. شاگردان آدی هاتر در آخرین دور رقابت های قهرمانی فرانسه بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و در خانه مون پلیه را با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند. پیروزی سرخپوشان با ضربات دقیق بالوگان و کامارا رقم خورد. موناکو با 16 امتیاز و تفاضل گل 12 بر 3 در رده دوم جدول لیگ یک قرار دارد.


رن - موناکو

پیش بینی کل بازی

رن در حال حاضر نتیجه متوسطی را نشان می دهد، دلیل آن از جدول مشخص است، مشکلاتی در دفاع وجود دارد و بازی قدرتمند در حمله اجازه نمی دهد اشتباهات مدافعان خنثی شود. اما موناکو کاملاً برای مسابقات آماده است، این تیم بازیکنان درخشان زیادی در خط حمله دارد که اکنون در فرم هستند. به علاوه، دفاع قابل اعتماد است، اجازه اشتباه نمی دهد و به بازیکنان مهاجم کمک می کند. چنین فوتبالی «شاهزاده ها» را در میان مدعیان قهرمانی لیگ 1 قرار می دهد. هر دو تیم در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته اند، اما اکنون سطح حریفان کمی به نفع میهمان متفاوت است. Monegasques جاه طلبی های قهرمانی را در بازی با یک حریف جدی نشان خواهند داد: پیروزی موناکو - 2.54 - از 1xbet. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0