ونزوئلا - آرژانتین پیش بینی بازی های مقدماتی جام جهانی

11 اکتبر در چارچوب نهمین دوره مقدماتی جام جهانی 2026، تیم های ملی ونزوئلا و آرژانتین به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه "Monumental de Maturin" (Maturin) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد ونزوئلا در مقابل آرژانتین

ونزوئلا

شاگردان فرناندو باتیستا در سال 2024 موفق شده اند در 6 بازی در تمامی سطوح شرکت کنند و سه برد و تساوی به دست آورند و دو شکست را متحمل شوند. ونزوئلایی ها در کوپا آمریکا شرکت کردند و توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. اما اگر از راهیابی به جام جهانی صحبت کنیم، پس اوضاع برای "شراب قرمز" اصلا خوب پیش نمی رود، این تیم چهار بازی متوالی نتوانسته پیروز شود. این تیم در آخرین مرحله انتخابی مقابل اروگوئه در زمین خود به تساوی صفر بر صفر رسید. ونزوئلا با کسب 10 امتیاز با تفاضل گل 6 بر 7 در رده ششم جدول قرار دارد.


آرژانتین

آرژانتین بار دیگر قدرت خود را تایید کرد، این تیم با شکست یک بر صفر کلمبیا در فینال جام آمریکا را به دست آورد. "سفید-آبی ها" فرصتی برای استراحت نداشتند، این تیم بلافاصله برای حضور در جام جهانی 2026 به مبارزه پیوست. ضربات لیونل اسکالونی در هفتمین دیدار مقدماتی خود را به خوبی نشان داد و در خانه شیلی را 3 بر صفر شکست داد. در آخرین دیدار آرژانتینی ها بدون امتیاز ماندند و در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب کلمبیا شدند. تیم آرژانتین با کسب 18 امتیاز با تفاضل گل 12 بر 4 در رده اول جدول رده بندی قرار دارد.


ونزوئلا - آرژانتین

پیش بینی کل بازی

ونزوئلا در یک مبارزه واقعی برای صعود به جام جهانی است، هر امتیاز برای این تیم مهم است. آرژانتین هیچ مشکلی در راهیابی ندارد، اگرچه این تیم به صورت دوره ای امتیاز از دست می دهد. در دیدار پیش رو، بچه های اسکالونی با قدرت کامل بازی خواهند کرد، با توجه به تجربه و کلاسی که دارند، آنها تسلیم ناپذیر، اما هنوز هم نسبت به میزبان خود پایین تر خواهند بود: پیروزی آرژانتین - 1.56 - از 1xbet. برنامه 1xbet  را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0