زسکا در مقابل MBA مسابقه محبوب لیگ VTB یونایتد با تازه وارد مسابقات

در تاریخ 17 اکتبر، لیگ VTB یونایتد 2022/23 میزبان دربی پایتخت خواهد بود. زسکای برجسته میزبان MBA خواهد بود که تازه وارد این رقابت ها است. این بازی در ورزشگاه Krylatskoye Arena مسکو برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل MBA

زسکا

این باشگاه، علیرغم مشکلاتی که فصل گذشته آن را پوشش داد، همچنان در تجارت است. پس از سه بازی در لیگ جدید VTB یونایتد، "سربازان" با داشتن بهترین آمار از نظر حمله و دومی در دفاع پیشتاز هستند. زسکا ابتدا سامارا را در خانه شکست داد (85:72)، سپس تسموکی-مینسک را در خانه (107:63) شکست داد و سپس در خارج از خانه لوکوموتیو-کوبان (84:64) را شکست داد.

مسکووی ها چندین ستاره خود را در بهار و تابستان از دست دادند، اما فهرست باقیمانده به خوبی سطح لیگ VTB فعلی را بالا می برد. اکنون هیچ یورولیگ برای تیم های روسی وجود ندارد، بنابراین، ممکن است برای زسکا همه چیز در چارچوب مسابقات قهرمانی ملی تغییر چندانی نکرده باشد. چه کسی در شروع فصل در مسکویی ها نتیجه می گیرد؟ سوئد، میلوتینوف، وایر، داویدواک، آنتونوف و دیگران.

لازم به ذکر است که تنها تیم های زسکا، یونیکس و MBA تنها تیم هایی هستند که در قرعه کشی قهرمانی فعلی موفق به کسب بیش از 100 امتیاز در هر مسابقه شده اند. در حال حاضر، "سربازان" بهترین اختلاف امتیاز را دارند (276:199). همه کسانی که می گفتند مسکووی ها فقط یک کیسه پول هستند و بدون تاپ های خود نمی توانند عملکرد بیشتری داشته باشند، اکنون سکوت کرده اند.

MBA

این تیم سال گذشته در سوپر لیگ بازی کرد، سپس مشخص شد که در این فصل به لیگ VTB یونایتد می رود. این اتفاق انتقادهای زیادی را به دنبال داشت. بیشتر کسانی که ناراضی بودند می گفتند که MBA و دیگر تازه واردها به سطح مسابقات نمی رسند. سپس شروع قهرمانی بود و مسکوئی ها دهان خود را به روی همه سخنگویان بستند.

MBA عملکرد خود را در مسابقات قهرمانی جدید با پیروزی خارج از خانه مقابل "راه آهن" کوبان (86:73) آغاز کرد، سپس "آستانا" (103:69) مغلوب شد و سپس برابر تسموکی مینسک در مسکو به پیروزی رسید. (81: 62). این باشگاه از نظر حمله دوم و در دفاع سوم است. MBA یک گروه بسیار جوان است. تنها دو بسکتبالیست در دهه 80 به دنیا آمدند. علاوه بر این، حتی یک لژیونر در فهرست حضور ندارد.

زسکا در مقابل MBA

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در تمام تاریخ خود دو دیدار دارند. اولین آنها دوستانه بود و در سال 2017 برگزار شد. در آن "سربازان" با نتیجه 80 بر 56 پیروز شدند. مبارزه دیگری در سال 2019 به عنوان بخشی از جام گومل برگزار شد. موفقیت در آن باز هم در سمت زسکا بود (106:59).

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان ثبات و موارد دلخواه را دوست دارند. برد تیم میزبان تنها 1.64 ارزش دارد. برای نتیجه مثبت در عملکرد مهمانان 9.5 پرداخت می کنند. ضریب توتال زیر 158.5 1.93 است. غلبه بر این نوار با همان ضریب (1.85) ارزیابی می شود. شرط‌های خارج از خانه (14.5-) در 1.9 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یک مورد علاقه پایدار و یک تازه وارد گستاخ. دربی مسکو نشانه های درخشانی دارد. خود مسابقه باید خیلی جالب باشد. میزبان برای برد بازی خواهد کرد و مهمانان جاه طلب ترسی ندارند. نتیجه توسط لژیونرها ساخته می شود که MBA آن را ندارد. بسکتبال روسیه روزهای سختی را پشت سر می گذارد و این واقعیت در دیدار پیش رو خود را نشان خواهد داد. بازی سریع به نظر می رسد و اعداد نسبتاً زیادی روی تابلوی امتیازات زیر آژیر روشن می شود - مجموع بیش از (158.5) ، در پایان دعوا وجود ندارد ، زیرا انتظار می رود که یک پیروزی خرد کننده در عملکرد "سربازان" باشد. "- معلول 1 (14.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0