پارما مقابل لوکوموتیو کوبان مسابقه تیم هایی که در انتهای جدول رده بندی گیر کرده اند

در 18 اکتبر USK Molot در پرم به محل مسابقه باشگاه های بسکتبال PARMA و Lokomotiv-Kuban تبدیل خواهد شد. این دومین بازی خانگی پرم در لیگ VTB یونایتد 2022/23 است. در مرحله اول، یک رکورد حضور فصلی در بین تمام شرکت کنندگان در مسابقات به ثبت رسید.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد PARMA در مقابل لوکوموتیو-کوبان

پارما

این تیم فصل را با پیروزی مطمئن مهمان مقابل باشگاه تسموکی-مینسک (77:48) آغاز کرد. دفاع پرمیان در آن نبرد به سادگی بی عیب و نقص بود. سپس پارما در خانه مقابل زنیت (60:65) و سپس از آستانه قزاقستان (72:84) شکست خورد. تا اینجا، این خط ششم است، اما هر اشتباه بعدی، در یک سناریوی خاص، می تواند تیم را بلافاصله به جایگاه ماقبل آخر / آخر جدول قهرمانی برساند.

پارما ناامید نیست. او فقط باید افکار و قدرت خود را جمع کند. حریف در دیدار بعدی جدی است اما در بهترین فرم نیست. لازم است حداکثر فشار را از موقعیت خارج کنید و مهمترین پیروزی را برای خود به دست آورید.

لوکوموتیو-کوبان

این باشگاه در سال های اخیر عضوی از نخبگان بسکتبال روسیه بوده است. مثل همه غول های دیگر ما، لوکو در بهار آسیب دید و بیشتر لژیونرهای خود را که رهبر بودند از دست داد. ما موفق شدیم یک نفر را برای جایگزینی جذب کنیم، اما این هنوز کمی با آنچه قبلا بود متفاوت است.

در لیگ VTB یونایتد 2022/23، تیم کوبان با شکست خانگی از MBA که به عنوان یک تازه کار در این مسابقات بازی می کند، با نتیجه 73 بر 86 آغاز شد. در دومین بازی قهرمانی، "راه آهنی ها" در نبرد با سامارا (79:70) در خاک خود به پیروزی رسیدند که اولین فصل خود را نیز در VTB سپری می کند. سپس جنوبی ها بار دیگر در کراسنودار با زسکا (64:84) برخورد کردند. در مجموع، این باشگاه اکنون با تراز 1/2 در رده نهم از 12 ممکن است. خیلی به خط آخر نزدیک است.

حالا لوکوموتیو به اولین بازی خارج از خانه خود در این فصل می رود. دشوار خواهد بود، زیرا طرفداران در پرم می دانند چگونه از خود حمایت کنند. علاوه بر این، اشکال فیزیکی و روانی کوبان در حال حاضر چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد.

پارما مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

این باشگاه ها در فصل گذشته پنج بار شانس حضور داشتند. آنها ابتدا در فصل عادی لیگ VTB یونایتد دو بار با هم مبارزه کردند (هر دوی این بازی ها توسط کراسنودار برنده شد)، سپس در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف مسابقات مبارزه کردند. لوکوموتیو آن سری را با نتیجه 3 بر صفر برد. پیش از این، "راه آهن" یک نتیجه مثبت دیگر در جفت گرفت. پارما برای آخرین بار در دسامبر 2020 از مسکووی ها قوی تر بود. قبل از آن، لوکو یک سری پیروزی قدرتمند دیگر را مقابل پرمیان انجام داد که شامل 11 مسابقه بود.

شانس دانلود 1xbet

راه آهن به طور سنتی مورد علاقه این زوج بوده است، اما بسکتبال متزلزل آنها در اوایل فصل تغییرات زیادی کرده است. بنگاه‌ها برای برد PARMA 1.77 می‌دهند. هزینه موفقیت لوکوموتیو 2.07 است. شانس توتال زیر 153 1.88 است. شکستن این سقف امتیاز با همین ارقام تخمین زده می شود. شرط های هندیکپ 1 (-2) در 1.92 ضرب می شود. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکو در مشکلات بازسازی اجباری تیم غوطه ور بود که باید به سرعت انجام می شد، اما نتیجه نداد. پارما با سوء استفاده از نقاط ضعف حریف و بازی سخت تدافعی از موقعیت استفاده می کند و پیروز می شود. خود بازی برابر خواهد بود، با مبارزه، ازدواج زیاد - زیر (153) و یک پایان معتبر - هندیکپ 1 (-2).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0