یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان مسابقه رهبران بسکتبال روسیه

یونیکس در 23 اکتبر میزبان لوکوموتیو کوبان به عنوان بخشی از فصل عادی لیگ VTB یونایتد 2022/23 خواهد بود. این بازی در زمین ورزشگاه بسکت هال شهر کازان برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد UNICS در مقابل لوکوموتیو-کوبان

یونیکس

کازان یکی از دو تیم حاضر در لیگ VTB یونایتد 202/23 است که پس از چهار بازی شکست نخورده است. فقط زسکا پایتخت می تواند به دستاوردی مشابه ببالد. یونیکس بهترین تفاضل امتیاز تورنمنت (+121) و پیروزی مقابل قهرمان فعلی مسابقات (زنیت) را دارد.

پراسوویچ یک مربی بزرگ است. یونیکس در فصل گذشته ستاره‌های اصلی خود را از دست داد، اما کازان انگار ضعیف‌تر نشده و تیم تقریباً جدیدی می‌سازد. مربی بارها در این مورد صحبت کرده است. او به بازیکنان جدیدش اعتقاد دارد و آنها را بهترین بازیکنان یونیکس می‌داند که در شرایط فعلی می‌توانند به خدمت بگیرند. همچنین ، مربی این واقعیت را انکار نمی کند که کازان هنوز برای خرد کردن به زمان نیاز دارد ، بنابراین برخی از شگفتی های ناخوشایند ممکن است ، اگرچه ضروری نیست.

لوکوموتیو-کوبان

در آخرین لیگ VTB یونایتد جنوبی ها بدون مدال ماندند (مقام چهارم) هرچند در مسابقات خوب حرکت کردند. معلوم می شود که نتیجه بیشتر منفی است تا مثبت. در این فصل باید روی پیشرفت کار کنیم. این آسان نخواهد بود، زیرا لوکوموتیو ستاره های بزرگ خود را از دست داده است. بله، کوبان خریدهای جدیدی انجام داد تا موقعیت کسانی که ترک کردند را پوشش دهد، اما تا اینجا سوالاتی وجود دارد.

در چهار مسابقه لیگ VTB یونایتد، "کارگران راه آهن" دو پیروزی (با پارما در وقت اضافه و با سامارا) به دست آوردند. در دیدارهای دیگر آنها به زسکا و MBA شکست خوردند. هنوز هم می توان به شکست از «تیم ارتش» نگاه کرد، اما نه به باخت از تازه وارد مسابقات. این در حال حاضر بیش از حد است. نتیجه گیری فوری و انجام کارهای اضطراری در مورد اشتباهات ضروری است، زیرا فصل در حال افزایش است.

یونیکس مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

این تیم ها در فصل 2021/22 6 بار به مصاف هم رفته اند. ابتدا آنها دو بار در فصل عادی VTB عبور کردند و یک بار یکدیگر را شکست دادند. هر دو مورد برنده صاحبان سایت شدند. کازان بازی خود را با نتیجه 96:87 برد و کوبان - 101:94 در وقت اضافه پس از 85:85. سپس تیم ها در مرحله پلی آف مسابقات برای کسب مقام سوم مبارزه کردند. یونیکس آن سری را برد و تنها یک بازی به لوکو داد (90:75، 81:94، 93:87 و 94:73).

شانس دانلود 1xbet

کتابداران نتایج را دوست دارند. در این مورد، کازان برای آنها مورد علاقه نبرد آینده است. یک برد خانگی فقط 1.085 ارزش دارد. برای موفقیت مهمانان 9.7 پرداخت کنید. اگر توتال را زیر 158.5 بگیرید، می توانید پول خود را 2.02 برابر کنید. برای عبور از این سقف 1.74 می دهند. شانس هندیکپ 1 (13-) 1.53 است. "بله" در شرط "نیمه اول پربازده است" 1.79 ارزش گذاری شده است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم از اتفاقات غیرورزشی رنج بردند، هر دو سعی کردند هر چه زودتر از این اتفاق خارج شوند، اما تنها یونیکس موفق شد. لوکو هنوز در حال انجام است و در حال حاضر برای آزمایش های جدی آماده نیست. کازان هندیکپ 1 (-13) را شکست خواهد داد، زیرا در توتال زیر دفاع عالی عمل کرده است (158.5). تمام سوالات در مورد برنده قبل از استراحت بزرگ حذف خواهد شد. بازیکنان کازان با اختلاف زیادی به سمت او می روند و سپس کمی بازی را خشک می کنند (نیمه اول پربازده ترین است).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0