نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان رقابت نامزدها برای پلی آف لیگ VTB United

نیژنی نووگورود و لوکوموتیو کوبان در تاریخ 27 اکتبر به عنوان بخشی از فصل عادی لیگ یونایتد VTB 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در زمین بسکتبال مجموعه فرهنگی و تفریحی ناگورنی در نیژنی نووگورود برگزار می شود. سکوهای این عرصه گنجایش 5600 تماشاگر را دارد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو-کوبان

نیژنی نووگورود

با تراز 3/2 این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول مسابقات قرار دارد. نیژنی نووگورود فصل را بسیار شاد آغاز کرد. آنها در بازی افتتاحیه در وقت اضافه (90:82 پس از 67:67) ینیسی را شکست دادند و سپس (71:69) اتودور را شکستند. پس از آن بسکتبالیست های اچ اچ ریتم خود را از دست دادند و دو بار پیاپی شکست خوردند. آنها ابتدا به یونیکس (57:75) و سپس به سامارا (52:90) باختند. در آخرین دیدار این مسابقات، نیژنی نووگورود با کسب موفقیت در برابر آستانه (80:60) موفق شد یک سری اشتباهات را بشکند.

پیروزی ها بیشتر از شکست هاست، اما نمی توان به کیفیت حریفان در دیدارهای گذشته توجه نکرد. از برترین ها، فقط UNICS اینجاست. معلوم می شود که همه سختی ها هنوز در پیش است و "نیمه خالی لیوان". اتفاقا "راه آهن ها" نمونه عالی یک حریف جدی در مسابقات هستند.

ساکنان لوکوموتیو-کوبان

کراسنودار در تلاش هستند تا از بحران قریب الوقوع جان سالم به در ببرند. لوکو در حال حاضر دچار مشکل شده است. "راه آهن ها" پس از پنج مسابقه با تراز 2/3 در رده نهم قرار دارند. نزدیک به منطقه پلی آف است و به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود. از سوی دیگر امسال تنها 12 تیم در این مسابقات حضور دارند و آستانه که در حال حاضر در رده یازدهم جدول قرار دارد، تنها با یک برد فاصله دارد.

لوکوموتیو-کوبان در تساوی قهرمانی جاری تنها سامارا (79:70) و پارما را در وقت اضافه (92:85 بعد از 75:75) شکست داد و موفق شد مقابل MBA (73:86)، زسکا (64:84) و زسکا شکست بخورد. UNICS (75:83). توجه داشته باشید که جنوبی ها کمی امتیاز می گیرند. آنها به طور متوسط در هر مسابقه کمی بیش از 76 امتیاز به حریف می دهند و بیش از 81 امتیاز را واگذار می کنند. در عین حال باید گفت که لوکو امروز مسابقات خود را به رقبای TOP-4 مسابقات واگذار کرد.

نیژنی نووگورود مقابل لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

در آخرین لیگ VTB یونایتد، باشگاه ها یک بار یکدیگر را شکست دادند. ابتدا تیم نیژنی نووگورود در وقت اضافه با نتیجه 108 بر 104 پس از 82 بر 82 بازی خود را در خانه به پایان رساند. سپس کراسنودار یک انتقام قدرتمند در خانه گرفت - 97:70. در ده نبرد شدید باشگاه ها - 7:3 در نتایج مثبت به نفع "راه آهن".

شانس دانلود 1xbet

به نظر می‌رسد که بوک‌مکرها فراموش کرده‌اند که لوکو به‌طور سنتی رهبر لیگ VTB یونایتد است و کراسنودار را به‌عنوان محبوبیت این مسابقه نمی‌دانند. برای برنده شدن در "راه آهن" 2.016 پرداخت کنید. پیروزی HH 1.89 برآورد شده است. شانس توتال زیر 149.5 1.96 است. غلبه بر این نوار 1.94 هزینه دارد. شرط‌بندی خارج از خانه 2 (-4.5) در 2.71 ضرب می‌شود. برنامه 1xbet appرا نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

نیژنی نووگورود تا حد زیادی سرپا مانده است زیرا آنها در شروع فصل برنامه ساده ای دارند. از سوی دیگر، لوکوموتیو پشت نبرد با اکثریت محبوب مسابقات است، بنابراین آنها به تدریج به جدول اضافه خواهند شد. میهمانان در دیدار پیش رو بدون هیچ مشکلی پیروز خواهند شد اما در مجموع امتیازات این دیدار نسبتا کم خواهد بود و عملکرد پایین دو تیم که در حال حاضر برگزار می شود تاثیرگذار خواهد بود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0