پارما مقابل زنیت مسابقه بین دهقان وسط و قهرمان فعلی لیگ VTB United

زمین بسکتبال USK Molot Arena در پرم میزبان بازی لیگ VTB یونایتد 2022/23 بین پارما محلی و زنیت سن پترزبورگ در 8 اکتبر خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد PARMA در مقابل زنیت

PARMA

در پرم آنها بسکتبال را دوست دارند و می دانند چگونه آن را بازی کنند. پارما محلی همیشه آماده است تا برای هر حریفی مشکل ایجاد کند، بدون اینکه به وضعیت او بپردازد. در آخرین لیگ VTB یونایتد، این تیم در فصل عادی به مقام پنجم رسید و به پلی آف صعود کرد. در آنجا او به لوکوموتیو رسید و در این سری با نتیجه 0:3 به او باخت.

پرمیان قبل از شروع رقابت های قهرمانی جاری سه دیدار کنترلی داشتند. موفق شد تنها یکی از آنها را برنده شود. در اولین بازی فصل جدید لیگ VTB یونایتد، پارما در خانه در نبرد مقابل تسموکی-مینسک با نتیجه 77 بر 48 نتیجه مثبت گرفت. در عین حال، درک این نکته مهم است که بلاروس ها تیم برتر مسابقات نیستند. در آن مسابقه در تیم پرم، الکساندر پلاتونوف با ارسال 19 امتیاز به حریف خود در سبد، پربازده ترین بازیکن بسکتبال شد.

بازی خانگی با زنیت چیز دیگری است، زیرا حریف بسیار قدرتمندتر است، اما پرمیایی ها آماده تسلیم شدن نیستند، به خصوص که پترزبورگ ها مشکلات خاصی دارند. این احتمال را که ممکن است در این نبرد یک احساس وجود داشته باشد را رد نکنید.

زنیت

قهرمان فعلی لیگ VTB یونایتد در این فصل برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد. ترکیب تیم سنت پترزبورگ تغییرات زیادی داشته است، اما آبی-سفید-آبی ها ضربه را با وقار نگه می دارند. آنها توانستند جایگزین های باکیفیتی برای بسکتبالیست های جدا شده پیدا کنند. فقط بگوییم که توماس ارتل و تری تامپکینز به سن پترزبورگ نقل مکان کردند. به علاوه، باشگاه توسط پاسکوال اداره می شود، کسی که می داند چگونه مطلقاً هر تیمی را به موفقیت برساند.

زنیت عملکرد خود را در لیگ فعلی VTB یونایتد با باخت غیرمنتظره خانگی مقابل UNICS (79:82) آغاز کرد. خوب، این همسویی، خشم ورزشی، انگیزه و تمرکز را از سواحل نوا به تیم اضافه می کند.

پارما مقابل زنیت

تاریخچه رویارویی

در آخرین فصل لیگ VTB یونایتد، باشگاه ها یک بار یکدیگر را ناراحت کردند. در ابتدا پرمیان در خانه قدرتمندتر بودند (77:67) و سپس پترزبورگ ها انتقام نسبتاً متواضعی را در زمین خود گرفتند (82:75). در ده نبرد آخر تیم ها: هفت برد برای زنیت و سه برد برای پارما.

شانس دانلود 1xbet

بوک میکرها ثابت هستند و آماده قطع شانه نیستند. آنها به اوج سن پترزبورگ اعتقاد دارند. یک برد خارج از خانه فقط 1.29 هزینه دارد. برای برنده شدن صاحبان پارکت 3.7 پرداخت می شود. مجموع زیر 154.5 برابر 1.9 برآورد شده است. شانس بالای 154.5 نیز 1.9 است. شرط‌های خارج از خانه 2 (-8.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

زنیت در اولین مسابقه این مسابقات توسط بسکتبالیست های یونیکس از آسمان به زمین پایین آورده شد. بله، پترزبورگ ها روی کاغذ بسیار باحال هستند، اما همه چیز باید در عمل تایید شود. پاسکوال قادر خواهد بود کلمات مناسب را برای تنظیم بخش های خود در راه درست پیدا کند. به علاوه، ارتل در نهایت شرکای خود را بهتر درک می کند و اعتماد به نفس به دست می آورد. این بازیکن فرانسوی در اولین بازی فصل این فرصت را داشت که پیروزی را از یونیکس بگیرد، اما از پشت قوس زیر آژیر از دست داد.

میهمان پیروز می شود اما میزبان بدون مبارزه تسلیم نمی شود، هرچند تا پایان بازی به هر حال سه چهار حمله عقب خواهند بود. در بازی اول دفاع سن پترزبورگ قابل اعتماد نبود. اکنون روی خطاهای این مؤلفه کار خواهد شد. شما نباید انتظار یک امتیاز بزرگ در تابلوی امتیاز داشته باشید.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0