یونیکس در مقابل ینیسی. پیش بینی مسابقات لیگ یونایتد

میدان بسکت هال در کازان به محل ملاقات محلی UNICS و Yenisei از کراسنویارسک تبدیل خواهد شد. این بازی در تاریخ 9 اکتبر 2022 برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های متخصص ما در مورد UNICS در مقابل Yenisei

یونیکس

فصل گذشته، کازان مصمم بود خود را در یورولیگ معرفی کند. برای این تورنمنت تیم بسیار خوبی را گرد هم آوردند اما یونیکس مانند سایر تیم های روسیه از مسابقات بین المللی کنار گذاشته شد. کاملاً قابل پیش بینی بود که پس از این اتفاقات، لیدرهای لژیونر با عجله به سمت خروجی رفتند. در نتیجه، باشگاه فصل را با کسانی که باقی مانده بودند به پایان رساند و مدال های برنز لیگ VTB یونایتد را از آن خود کرد و کوبان لوکو را در این سری بیکار کرد (3:1).

یونیکس در تابستان نقل و انتقالات امتیازی خوبی انجام داد و حالا دوباره در بین مدعیان قهرمانی در لیگ VTB یونایتد قرار دارد. در تعطیلات، کازان در یک بازی دوستانه مغلوب زنیت شد و سپس در سوپرکاپ VTB به مقام سوم دست یافت. در اولین بازی فصل رسمی، یونیکس به سنت پترزبورگ رفت و قهرمان فعلی آنجا را شکست داد (82:79). رینولدز 22 امتیاز به حریف داد، دیمیتریویچ - 17، براون - 16.

ینیسی

در آخرین فصل لیگ VTB یونایتد، این باشگاه وارد مرحله پلی آف مسابقات شد. او از رتبه هشتم به آنجا رسید و تنها پس از اینکه کالف و زیلونا گورا از قهرمانی خارج شدند. اما کراسنویارسک فقط برای دور اول بازی های حذفی کافی بود. آنها نتوانستند رقابت قهرمان آینده (0:3 با زنیت) را تحمل کنند. این تیم قبل از شروع مسابقات جدید قهرمانی کشور سه بازی دوستانه انجام داد که در همه آنها شکست خورد.

در اولین بازی رسمی لیگ VTB یونایتد 2022/23، ینی سی میزبان نیژنی نووگورود بود. میزبان در کوارتر اول پیش افتاد و تا چهارم به حریف برتری نداد. در نهایت این دیدار همچنان به دو وقت اضافه (67 بر 67) کشیده شد که دیگر تیم کراسنویارسک برای آن کافی نبود و با نتیجه 82 بر 90 شکست خورد. برای آن بازی، چهار بسکتبالیست در کراسنویارسک باید مشخص شوند: جیمز تامپسون (22 امتیاز و 8 ریباند)، آنجلو وارنر که 16 امتیاز در رینگ به حریف رساند و 5 گل روی تخته پشتی جمع کرد و همچنین ولادیسلاو تروشکین. (15/5) و اورلاندو کلمن (12/2). اگرچه اینجا همه چیز گلگون نیست. به عنوان مثال، تامپسون فوق الذکر تنها دو شوت از ده تلاش خود را از خط پرتاب آزاد انجام داد.

یونیکس در مقابل ینیسی

تاریخچه رویارویی

در آخرین فصل لیگ VTB یونایتد کازان دو بار کراسنویارسک را شکست داد. در ابتدا آنها در وقت اضافه در جاده قوی تر بودند - 83:80 (بعد از 69:69). سپس آنها موفقیت را در خانه بسیار قدرتمند تثبیت کردند (97:77). پیش از این، یونیکس دو مسابقه دیگر را به صورت زوجی انجام داد. Enisey برای آخرین بار در دسامبر 2019 تیم تاتارستان را شکست داد.

شانس دانلود 1xbet

بوک میکرها بعد از پیروزی مقابل زنیت هیچ شکی در مورد کازان ندارند. موفقیت صاحبان سایت فقط 1.07 ارزش دارد. برد تیم میهمان 8.7 برآورد شده است. ضریب 153.5 1.91 است. تیم ها برای غلبه بر این بریدگی 1.85 پرداخت می کنند. شرط‌های خارج از خانه (14.5-) در 1.94 ضرب می‌شوند. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

یونیکس لیگ VTB یونایتد را بسیار خوب آغاز کرد. شکستن ویرانگر حریف غیرقابل توصیف روی پارکت خود با حداقل پنج حمله برای او دشوار نخواهد بود. با توجه به اینکه هر دو تیم دوست دارند در حمله کار کنند، ممکن است توتال از 153.5 بالاتر برود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0