زسکا vs اتوموبیلیست آیا تیم ارتش به روند پیروزی خود ادامه خواهد داد؟

در 21 اکتبر ، زسکا پایتخت که سرعت مناسبی به دست آورده است ، بهترین تیم کنفرانس شرق - اتوموبیلیست از یکاترینبورگ را بررسی خواهد کرد. این دیدار در ورزشگاه خانگی تیم ارتش برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل Avtomobilist

زسکا

تیم ارتش با "سندرم پس از قهرمانی" سنتی روبرو شد که قبلاً برای تیم های ما تبدیل شده است، زمانی که قهرمان فعلی پس از قهرمانی در جام گاگارین در ابتدای فصل آینده شکست می خورد. افت خاصی انتظار می رفت، اما تیم ارتش آنقدر به قهرمانی رسید که در مقطعی از جام هشتم خارج شد، چیزی که در پنج سال گذشته برای زسکا رخ نداده است. دو بازی تیم ارتش با کونلون، خارجی اصلی لیگ در سال های اخیر، گویای آن است. دو شکست 1-2 و 4-5 بهترین راه برای توصیف بازی تیم ارتش در شهریور است.

واضح بود که این نمی تواند برای همیشه ادامه یابد ، پتانسیل بازی بازیکنان هاکی زسکا بسیار زیاد است. تحولات مثبت در ماه اکتبر ظاهر شد و تیم ارتش در طول سری بازی های خارج از خانه به شرق دور و سیبری شروع به پیروزی کرد، جایی که سیبری 3-0، دریاسالار 4-1 و آمور 3-2 به نوبه خود شکست خوردند. دو پیروزی بعدی در دیدارهای میهمان مشروط با نتیجه 2-1 بدست آمد و ویتاز نزدیک مسکو مغلوب شد و سپس هموطنان دینامو با نتیجه 3-1 شکست خوردند. یک سری پنج پیروزی متوالی تأثیر مثبتی در جدول رده بندی زسکا داشت ، تیم ارتش به رتبه چهارم صعود کرد در حالی که با 10 امتیاز از SKA پیشرو عقب ماند.

اتوموبیلیست

اتوموبیلیست که یکی از پررونق‌ترین باشگاه‌های لیگ از نظر مالی است، با این وجود، در آخرین دوره مسابقات قهرمانی، به دنبال نتایج مسابقات قهرمانی معمولی، بدون اینکه حتی به جام هشتم شرق هم راه پیدا کند، به شدت شکست خورد. نتایج مسابقات قهرمانی کنونی شگفت‌انگیزتر به نظر می‌رسد، جایی که پس از یک ماه و نیم شروع، Avtomobilist است که در رده‌بندی کنفرانس شرق رهبری می‌کند. بخش های نیکلای زواروخین 29 امتیاز دارند که یک امتیاز بیشتر از متالورگ مگنیتوگورسک است که از پشت تنفس می کند.

یک مشکل جدی برای باشگاه اورال ممکن است تعداد زیادی از بازیکنان هاکی مصدوم باشد که در برخی موارد ممکن است نتایج تیم را تحت تأثیر قرار دهد. اکنون، برای سخت ترین سری خارج از خانه، که طی آن Avtomobilist با هر دو تیم ارتش، متالورگ و اچ سی سوچی بازی خواهد کرد، این تیم بدون شش بازیکن پیشرو رفت. لیست مجروحان شامل شیروکوف، ولک، ماکیف، سیتنیکوف، خریپونوف، بلیکر است.

زسکا vs اتوموبیلیست

آمار

تیم ارتش در فصل گذشته در هر دو دیدار فصل عادی قدرتمندتر بود و ابتدا 3-2 در خارج از خانه و سپس 1-0 در خانه به برتری رسید. در عین حال نمی توان گفت که بازی های خارج از خانه مقابل زسکا مشکل بزرگی برای اتوموبیلیست است. از پنج سفر اخیر به مسکو، اتوموبیلیست دو بار با پیروزی رفت و در دو مسابقه دیگر تنها با اختلاف یک پوک شکست خورد. در مجموع ، در KHL ، رقبا 25 بار با یکدیگر ملاقات کردند ، مزیت تیم ارتش از نظر پیروزی های به دست آمده بسیار زیاد است - 19 مسابقه برنده شده توسط CSKA در برابر 6 Avtomobilist.

شانس دانلود 1xbet

به گزارش این بوک میکر، باشگاه ارتش شانس بیشتری برای موفقیت در بازی پیش رو دارد. ضریب پیروزی CSKA 2.11 است، در حالی که موفقیت احتمالی Avtomobilist توسط bookmaker 1xbet با ضریب 3.15 برآورد شده است. در پنج مسابقه اخیر حریفان سه بار از زمان معمول فراتر رفتند، گزینه تساوی را می توان برای 3.9 انتخاب کرد. نقل قول در مورد اثربخشی کل تیم ها جالب به نظر می رسد: مجموع بیش از (4.5) - 1.75، مجموع کمتر از (4.5) - 2.05. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

علیرغم اینکه اتوموبیلیست در حال حاضر در جدول رده بندی بالاتر است، باید تیم ارتش را به عنوان محبوب ترین بازی پیش رو دانست. اورال ها بیش از یک هفته است که در ترکیبی کوتاه بازی می کنند، بنابراین در مقطعی این وضعیت روی وضعیت بدنی بازیکنان تأثیر می گذارد. علاوه بر این، شما باید یک روز بعد از بازی در سن پترزبورگ مقابل زسکا بازی کنید، جایی که هیچ کس در مسابقات قهرمانی فعلی کار آسانی ندارد. مردان ارتش تازه‌تر، به‌ویژه آنهایی که روی یخ خانگی بازی می‌کنند، باید با ادامه بردهای خود پیروز شوند. پیش بینی ما این است که زسکا در وقت معمولی با ضریب 1.84 برنده شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0