اتودور vs لوکوموتیو کوبان مسابقه تیم های چسبیده به پلی آف لیگ VTB یونایتد

یکشنبه، 6 نوامبر، در ساراتوف، در سایت کریستال آرنا، بسکتبالیست های محلی باشگاه Avtodor همتایان خود را از کوبان لوکوموتیو پذیرایی خواهند کرد. این هشتمین بازی تیم های حاضر در لیگ VTB یونایتد 2022/23 است.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Avtodor vs Lokomotiv-Kuban

Avtodor

اکنون این تیم در جدول خلاصه لیگ با چهار برد پس از هفت بازی در رده هفتم قرار دارد. نتیجه متوسط در نظر گرفته خواهد شد. به طور کلی، چیزی برای تلاش و کاری وجود دارد، اما در اینجا می توان موارد زیادی را به مجموعه فرم های ابتدای فصل و ... نسبت داد. رایان قایق‌رایت شایستگی سخنان چاپلوسانه‌ای دارد، با کسب 15 امتیاز در هر مسابقه، میخائیلوفسکی نیکیتا از او فاصله چندانی ندارد (13.8).

این تیم بازی خوبی در پیش دارد. او خوب گل می زند، دقت نسبتا خوبی را از تمام فواصل نشان می دهد، اما دفاع شکست می خورد. اگر موفق به بالا بردن این مولفه شوید، قطعا تیم ساراتوف در جدول صعود خواهد کرد. توجه داشته باشید که Avtodor در VTB در بلاک شات ها بهترین است (چهار در هر بازی).

لوکوموتیو-کوبان

این تیم فصل جاری را مچاله شده آغاز کرد. تا اینجای کار، او کمتر از جاه طلبی های خود عمل می کند. لوکوموتیو کوبان پس از 7 بازی تنها با سه برد و اختلاف امتیاز منفی در رده هشتم پروتکل نهایی رقابت ها قرار دارد. ضعیف است، زیرا "راه آهن" به عنوان برترین بسکتبال کشور قرار دارد.

اگر به دنبال مثبت هستیم، پس باید به کوبانی ها از نظر بازی روی سپر ادای احترام کنیم. در این بخش آنها سوم مسابقات هستند. میانگین آنها در هر بازی کمی بیش از 38 ریباند است. از نظر رهگیری، "راه آهن ها" در رده چهارم قرار دارند (حدود 9 نفر در هر نبرد). با صحبت در مورد ویژگی های متمایز سبک Loko، نمی توان به استحکام آن توجه کرد. به طور متوسط، جنوبی ها 22 بار در هر مسابقه خطا می کنند. فقط دو تیم در این مسابقات خشن تر بازی می کنند. برفورد جیلن در رتبه دوم رقابت های امتیازدهی (18.6 امتیاز در هر دیدار) قرار دارد. ویلیس دارال 13.3 می کند.

اتودور vs لوکوموتیو کوبان

تاریخچه رویارویی

"راه آهن" برای سه بازی متوالی دو به دو شکست نخورده است. ساراتوف برای آخرین بار در نوامبر 2020 (در وقت اضافه) کراسنودار را شکست داد. در لیگ VTB یونایتد دوره قبل، لوکو ابتدا با نتیجه 108:95 در جاده قدرتمندتر بود و سپس در زمین خود نتیجه مثبت (106:83) را کسب کرد. در ده نبرد شدید باشگاه ها - 6:4 از نظر پیروزی به نفع جنوبی ها.

شانس دانلود 1xbet

کتابسازان قدرت سابق "راه آهن" را فراموش کرده اند و اکنون به آنها اعتقاد ندارند. برد خارج از خانه 1.95 ارزش دارد. برای موفقیت تیم میزبان بسکتبالیست ها 1.87 پرداخت می شود. ضریب توتال زیر 161.5 1.9 است. اگر توتال را بیش از 161.5 بگیرید، بانک شما می تواند 1.84 برابر شود. شرط‌بندی خارج از خانه 2 (-4.5) در 2.71 ضرب می‌شود. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکوموتیو شروع چندان درخشانی در لیگ VTB یونایتد 22/23 نداشت، اما سعی می کند در هر مسابقه پیشرفت کند. Avtodor همچنین در اولین بازی های فصل نمی درخشد، اگرچه اینجا دشوارتر است و شاید این فقط سطح تیم باشد. در دیدار آتی، مهمانان با اطمینان خاطر برنده خواهند شد - پیروزی 2 و هندیکپ 2 (-6) که روی اشتباهات قبلی خود کار کرده اند. صاحبان سایت فقط باید تلاش کنند تا حریف را تعقیب کنند، اما این طرح کار نخواهد کرد، اما امتیاز روی تابلوی امتیازات در پایان مسابقه نسبتاً بزرگ خواهد بود - مجموع بیش از (161.5).

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0