زسکا مقابل دریاسالار آیا باید منتظر هیجان دیگری از خاور دور باشیم؟

دارندگان فعلی جام گاگارین - تیم ارتش پایتخت، در 15 نوامبر میزبان آدمیرال از ولادی وستوک است. این بازی در ورزشگاه خانگی باشگاه پایتخت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA vs Admiral

زسکا

پس از شروعی نسبتاً قوی در مسابقات قهرمانی و زمانی آبی و سفیدها با اطمینان در رده دوم غرب قرار گرفتند، اکنون بخش های الکسی کوداشوف تا حدودی از نظر جسمی معتاد شده اند که بلافاصله نتایج تیم را تحت تأثیر قرار داد. و اگر دینامو در مسابقات خانگی همچنان به جمع آوری امتیازات ادامه دهد ، در این صورت باشگاه پایتخت در حال حاضر چهار بازی متوالی را باخته است. مشخصه از این نظر آخرین سری آبی و سفید دور از خانه در مسیر خاور دور - نووسیبیرسک است. در خاور دور، دینامو دو بار با همان نتیجه 1-2 شکست خورد و به نوبه خود به دریاسالار و آمور باخت. مجموعه ای از ناکامی ها در نووسیبیرسک ادامه یافت، جایی که آبی و سفیدها در بازی مقابل سیبری محلی موفق شدند 5 گل را به طور همزمان از دست بدهند و به نوبه خود تنها با سه گل خود پاسخ دادند.

با این وجود، جدول رده بندی دینامو کاملاً قوی است، این تیم به گروه رهبران بسیار نزدیک تر از خارجی های کنفرانس است. حالا سفید و آبی ها 36 امتیازی هستند که با رده چهارم جدول رده بندی کنفرانس غرب مطابقت دارد. دینامو سه بازی خانگی با دهقانان میانی قهرمانی در پیش دارد، بنابراین فرصتی عالی برای جبران جدی چمدان های تماشایی خود وجود دارد.

دریاسالار

باشگاه خاور دور با بودجه محدود و مشکلات پرسنلی جدی به عنوان یکی از خارجی های اصلی وارد فصل شد. شروع قهرمانی فقط این ترس ها را تأیید کرد ، بخش های لئونید تامبیف در هر مسابقه شجاعانه جنگیدند ، اما فقدان مهارت تأثیر گذاشت - دریاسالار خیلی بیشتر از پیروزی ها شکست خورد. مانند مورد زسکا، یک پیشرفت کیفی در اکتبر اتفاق افتاد، زمانی که دریاسالار شروع به جمع آوری امتیازات کاملاً پیوسته کرد. در ابتدا باید به بازی دریاسالار در خط دفاعی اشاره کرد که در 30 بازی انجام شده، این تیم تنها 56 گل دریافت کرده است، یعنی به طور میانگین کمتر از دو گل در هر بازی. با توجه به این شاخص، دریاسالار با باخت دو گل تنها به صلوات یولایف از اوفا، در رده دوم لیگ قرار دارد.

حالا دریاسالار به روند پیروزی های خود ادامه می دهد که در حال حاضر پنج مسابقه دارد. شایان ذکر است که سطح رقبای شکست خورده، دریاسالار به طور مداوم بریس را 4-1، دینامو مسکو 2-1، SKA 3-1 و تراکتور چلیابینسک را دو بار 1-0 و 3-0 شکست داد. به این ترتیب، مارینرز با 39 امتیاز، یک امتیاز کمتر از متالورگ و دو صلوات یولایف و اتوموبیلیست، به مقام چهارم کنفرانس شرق صعود کردند.

زسکا مقابل دریاسالار

آمار

با قضاوت بر اساس آمار، زسکا حریف بسیار ناراحت کننده ای برای دریاسالار است. خاور دور فقط دو بار ارتش را شکست داد و هر دوی این پیروزی ها روی یخ خانگی در ولادی وستوک اتفاق افتاد. رقبا در فصل گذشته دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو دیدار با نتیجه یکسان دو بر یک به سود هاکی بازان پایتخت به پایان رسید. تیم ها موفق شدند در این مسابقات نیز به میدان بروند، در 8 اکتبر در ولادی وستوک تیم ارتش به طرز محسوسی قوی تر شد و با نتیجه 4-1 به پیروزی قاطع رسید.

شانس دانلود 1xbet

محبوبیت بازی پیش رو مشخص است، ضریب پیروزی تیم ارتش در وقت معمولی 1.43 است، در حالی که موفقیت احتمالی دریاسالار 6.6 برآورد شده است. ما نباید یک تساوی در پایان زمان معمول را رد کنیم، 1xbet چنین توسعه رویدادها را با ضریب 4.9 ارائه می دهد. در مورد عملکرد کلی تیم ها، در اینجا قیمت ها به شرح زیر است: مجموع بیش از (4.5) - 1.90، مجموع زیر (4.5) - 1.88. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دریاسالار عملکرد چشمگیری در این فصل دارد، اما با این حال، فراموش نکنیم که این تیم اکثر بردها را در خانه به دست آورد. اکنون باید راهی مسکو شویم، جایی که کسب حداقل یک امتیاز در رقابت با زسکا بسیار دشوار خواهد بود. تیم ارتش آبان را به بهترین شکل شروع نکرد و حالا باید امتیازهای از دست رفته را بگیرد. در عین حال نباید انتظار شکست را داشت، آدمیرال "پایه" ترین تیم لیگ است که در 11 بازی متوالی بیش از 2 گل در هر مسابقه وارد نکرده است. پیش بینی ما پیروزی زسکا + کل گل های زیر 5.5 با ضریب 1.98 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0