لوکوموتیو در مقابل دریاسالار آیا راه‌آهن‌ها می‌توانند روند پیروزی‌های خود را افزایش دهند؟

Yaroslavl "Arena 2000 - Lokomotiv" در 24 سپتامبر محل برگزاری مسابقه بعدی مسابقات قهرمانی عادی KHL خواهد بود. نماینده خاور دور، دریاسالار از ولادی وستوک، از لوکوموتیو محلی بازدید خواهد کرد. 

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو در مقابل دریاسالار

لوکوموتیو

کارگران راه آهن دوباره در مسابقات قهرمانی نه به بهترین شکل شروع کردند و توانستند در شش دیدار اول چهار بار شکست بخورند. شروع مشابهی در سال گذشته به قیمت آندری اسکابلکا تمام شد که ایگور نیکیتین جایگزین او شد. این بار مدیران باشگاه تصمیمات عجولانه ای نگرفتند و نیکیتین در راس کادر مربیگری لوکوموتیو باقی ماند. تاکنون چنین تصمیمی خود را توجیه کرده است - در سه بازی اخیر، لوکوموتیو حداکثر امتیاز ممکن را به دست آورد و دو بار 1-0 و 2-1 ویتاز و همچنین دینامو مسکو را 3-1 شکست داد.

توجه به سبک بازی لوکوموتیو خالی از لطف نیست. راه آهن از نظر بازی تدافعی جزو بهترین تیم های لیگ است، اما در عین حال به طور فاجعه بار کمی گل می زند. در حال حاضر تیم یاروسلاول در 9 بازی انجام شده 23 گل به ثمر رساند، یعنی میانگین دو گل و نیم در هر بازی. اما سه برد متوالی تاثیر محسوسی در جدول رده بندی راه آهن داشت که با 11 امتیاز به رتبه پنجم کنفرانس غرب صعود کردند.

دریاسالار

در مقایسه با فصل خارج از فصل گذشته، زمانی که دریاسالار تیمش را بر اساس باقیمانده تشکیل داد و خرده‌های جدول نقل و انتقالات را جمع‌آوری کرد، در تابستان امسال خاور دور پیش از این کار کرده و موقعیت‌های مشکل‌ساز را تقویت کرده است. بنابراین، لیبور شولاک، مدافع چک، در حالی که خود را به خوبی در اولین بخش از مسابقات قهرمانی گذشته به خوبی ثابت کرده بود، به تیم بازگشت. به هر حال، این شولاک است که با زدن 4 گل و 6 پاس گل در حال حاضر بیشترین بازدهی را در دریاسالار دارد. در حمله، یکی دیگر از تازه واردان باشگاه روشن می شود، مهاجم چک، میکال کریستوف، که برای عملکرد در بازی های افتتاحیه هفت امتیاز کسب کرد.

دریاسالار به طور سنتی یک سری بازی های خانگی خوب برای خود داشته است و از ده امتیاز ممکن، شش امتیاز را کسب کرده است. صلوات یولایف دو بار با نتیجه 2-0 و 2-1 مغلوب شد، یک پیروزی دیگر در تقابل با کونلون 3-1 به دست آمد. در جاده، دریاسالار کمتر موفق است، در چهار دیدار برگزار شده تنها یک پیروزی مقابل اچ سی سوچی با نتیجه 4-1 به دست آمد. به این ترتیب دریاسالار با 9 امتیاز همچنان با اطمینان به جام هشتم شرق می چسبد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.

لوکوموتیو در مقابل دریاسالار

آمار

یک واقعیت جالب این است که در چهار مسابقه اخیر این رقبا در یاروسلاول، میزبان تنها یک بار پیروز شد، در حالی که دریاسالار سه بار با پیروزی رفت. فصل گذشته هم همینطور بود، زمانی که آدمیرال 3-1 در خارج از خانه پیروز شد، اما سپس 3-0 در خانه شکست خورد. در مجموع ، لوکوموتیو و دریاسالار 16 بار در KHL ملاقات کردند ، 10 برد به حساب کارگران راه آهن ، دریاسالار 6.

شانس دانلود 1xbet

در بازی پیش رو، بنک میکر در کنار میزبان یخی قرار دارد و ضریب 1.49 را برای برد لوکوموتیو ارائه می کند. برای مقایسه، پیروزی دریاسالار را می توان 5.8 در نظر گرفت و گزینه با تساوی 4.8 تعیین شده است. مجموع KHL پایه 4.5 گل این بار با نقل قول های زیر ارائه شده است: مجموع بیش از (4.5) – 1.93، مجموع زیر (4.5) – 1.85. 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

پس از یک سری بازی های ناموفق در ابتدای فصل، لوکوموتیو موفق شد بازی خود را پیدا کند، اول از همه روی بازی دفاعی تأثیر گذاشت. راه آهن در سه بازی اخیر تنها دو گل دریافت کرده است و به احتمال زیاد این روند موفق ادامه خواهد داشت. آدمیرال در جاده نسبت به مسابقات خانگی تهاجمی کمتری دارد، بنابراین دفاع یاروسلاول کار زیادی برای انجام دادن نخواهد داشت. پیش بینی ما پیروزی لوکوموتیو + مجموع گل های زده شده زیر 5.5 با ضریب 2.04 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0