نفتخیمیک - تراکتورسازی چه کسی در مناقشه خارجی کنفرانس شرق قوی تر خواهد بود؟

نبرد خارجی های کنفرانس شرق 23 سپتامبر در نیژنکامسک برگزار می شود. نفتخیمیک محلی از مهمانان باشگاه هاکی چلیابینسک - تراکتور پذیرایی خواهد کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نفتخیمیک مقابل تراکتور

نفتخیمیک

فصل گذشته را می توان در مجموع موفق برای نفتخیمیک دانست. این تیم در بخش معمولی مسابقات نسبتاً روان بازی کرد و در نهایت در رده هفتم قرار گرفت. هیچ معجزه ای در پلی آف اتفاق نیفتاد، نفتخیمیک قبلاً در دور اول در چهار مسابقه مغلوب تراکتور شد. در طول فصل تابستان، باشگاه سه رهبر را از دست داد که بازی نیژنکامسک بر روی آنها ساخته شد. جفت مدافع پیشرو Klok و Knot در جستجوی خوشبختی به خارج از کشور رفتند و با باشگاه NHL آریزونا قرارداد امضا کردند. در خط حمله باخت هایی وجود داشت که توسط شاگرد محلی Marat Khairullin که اکنون برای SKA سنت پترزبورگ گلزنی می کند، به جا گذاشت.

همانطور که ماه آغازین مسابقات نشان داد، کادر فنی نفتخیمیک نتوانست به طور کامل فقدان لیدرها را جبران کند. اول از همه، این روی دفاع تأثیر گذاشت، 34 گل خورده کاملاً بدترین شاخص در لیگ است. حداکثر چیزی که شاگردان اولگ لئونتیف توانستند در هشت مسابقه ابتدایی به دست آورند، کسب یک امتیاز در بازی مقابل زسکا بود که در نهایت نفتخیمیک همچنان در وقت اضافه شکست خورد. در حال حاضر، نفتخیمیک بدترین باشگاه KHL از نظر امتیازات است، با یک امتیاز کمتر از سوچی.

تراکتور

اگر ناکامی نفتخیمیک در ابتدای فصل شگفتی بزرگی نبود، عملکرد شهریور ماه تراکتورسازی یکی از بزرگترین ناامیدی های قهرمانی تا اینجای کار است. وابستگی به پنج لژیونر آنقدر زیاد بود که حتی با وجود یک تیم خوب مطابق با استانداردهای KHL و گاتیاتولین روی نیمکت مربیگری ، باشگاه چلیابینسک همچنان تب شدیدی دارد. تیم دروازه بان شکست خورد، جایی که هیچ یک از سه دروازه بان داخلی هرگز به شماره یک کامل تبدیل نشدند. اندرو هاموند دروازه بان کانادایی که در NHL برای باشگاه هایی مانند نیوجرسی، مونترال، کلرادو، اتاوا بازی می کرد، فوراً قرارداد امضا کرد.

در حال حاضر باشگاه چلیابینسک در 8 بازی انجام شده تنها 3 پیروزی کسب کرده است و تراکتورسازی 2 پیروزی را تنها در وقت اضافه کسب کرده است. با 6 امتیاز کسب شده، بخش های انور گاتیاتولین همچنان خارج از جام هشتم هستند و تنها جایگاه نهم را به خود اختصاص داده اند.

نفتخیمیک - تراکتورسازی

آمار

فصل گذشته نفتخیمیک و تراکتورسازی در اولین مرحله پلی آف جام گاگارین به مصاف هم رفتند. با وجود پیروزی قانع کننده نهایی در سری 4-0، برتری تیم چلیابینسک چندان زیاد نبود. 4-3، 2-1 و دو بار 3-2 در هر یک از دیدارهای برد برتری تراکتورسازی برابر با یک پوک بود. در فصل جاری، رقبا نیز قبلاً موفق به دیدار شده اند. 16 سپتامبر در چلیابینسک برتری تراکتورسازی بسیار زیاد بود که نتیجه نهایی آن 4-0 بود. دیدار آتی شصتمین سالگرد حریفانی است که در KHL بازی می کنند. برتری در پیروزی ها در سمت تراکتورسازی است که در 34 مورد به میدان رفتند.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم اینکه این بازی در نیژنکامسک برگزار خواهد شد، اما این بنک ساز همچنان تیم میهمان را ترجیح می دهد و برد تراکتور را با ضریب 2.16 تعیین می کند. برای مقایسه، پیروزی نفتخیمیک را می توان 2.9 و گزینه تساوی 4.1 را در نظر گرفت. از نظر عملکرد کلی، بنک‌ساز 1xbet قیمت‌های زیر را برای مجموع پایه ارائه می‌کند: مجموع بیش از (4.5) - 1.46، مجموع زیر (4.5) - 2.65. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم در ابتدای قهرمانی به طور جدی کمبود امتیاز داشتند و حالا باید فقط برای پیروزی برنامه ریزی شود. از این نظر ، تراکتور چلیابینسک سودمندتر به نظر می رسد ، که حتی با یک بازی تیمی ساخته نشده ، تعدادی ستاره هاکی در زرادخانه خود دارد که می توانند نتیجه مسابقه را از طریق اقدامات فردی تعیین کنند. پیش بینی ما پیروزی تراکتورسازی با احتساب وقت اضافه و ضربات تیراندازی با ضریب 1.73 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0