منچستریونایتد مقابل بورنموث پیش بینی بازی لیگ برتر

شیاطین سرخ در دیدار 3 ژانویه لیگ برتر قدرت گیلاس را محک خواهند زد. از دوئل چه انتظاری باید داشت و بهترین شرط برای این دیدار چیست؟

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد منچستریونایتد مقابل بورنموث

منچستر یونایتد

منچستریونایتد از قبل جو سنتی شادی دارد - در آخرین بازی، مارکوس راشفورد به دلیل تاخیر در تمرین قبل از بازی به نیمکت فرستاده شد. این حرکت آموزشی نتیجه داد - این بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و نویسنده گل پیروزی در دوئل با ولورهمپتون شد. این پیروزی پنجمین پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها بود و به شیاطین سرخ اجازه داد تا در جمع چهار تیم برتر تاتنهام هاتسپر را پشت سر بگذارند.

اریک تن هاگ امروز به دنبال هدایت یونایتد به شش پیروزی متوالی است که می تواند اولین آنها از ژانویه 2019 باشد. علاوه بر این، بازی با بورنموث فرصت های خوبی را برای مانکونیایی ها فراهم می کند - منچستریونایتد هرگز در دیدارهای شخصی خانگی شکست نخورده است. پس از 16 دور، میزبان 10 پیروزی و دو نتیجه مسالمت آمیز کسب کرده است که معادل 32 امتیاز و رتبه چهارم جدول رده بندی است. خط حمله بسیار ضعیف به نظر می رسد، که تنها 24 بار متفاوت است.

امروز در بیمارستان مارتینز، مک تونیمای، دالوت، تونبزه، سانچو و گرین وود هستند که از فرم خارج شده است.

بورنموث

دوره تعطیلات برای بورنموث که از زمان شروع مجدد جام جهانی 2022 هر سه بازی را بدون زدن حتی یک گل شکست داده است، اصلا جالب نبود. این زمان ناگوار با تغییر مالکیت و انتصاب دائمی گری اونیل به عنوان سرمربی مصادف شد. به هر حال، بیل فولی اولین اظهار نظر را در مورد دوئل خرید خود پس از بازی با کریستال پالاس (0-2) انجام داد و این رویارویی را "بدترین رویارویی که تا به حال دیده ام" از زمان تصدی عنوان کرد.

با این حال، سفر امروز به شمال انگلیس بعید است که همه را شاد کند، زیرا "بوسکو" قبلاً در سفرهای خود به همسایگان یونایتد - منچسترسیتی، لیورپول و لیدز در این فصل شکست خورده است و 17 سر شگفت انگیز را از دست داده است. میهمانان در 17 دور با 16 امتیاز و رده پانزدهم جدول هستند.

امروز تاورنیه، بیلینگ، فردریک، نتو، استانیسلاس و بروکس که از ناحیه لگن آسیب دیده است، نمی توانند وارد زمین شوند.

منچستریونایتد مقابل بورنموث

حقایق منچستریونایتد مقابل بورنموث

  • گل در هر دو نیمه - بله - در 2 بازی از 4 بازی رو در رو گذشته، در هر دو نیمه گل زده شده است.
  • امتیاز دقیق 3:0 - میزبان در 4 بازی از 5 بازی رودررو گذشته خود پیروز شده است.
  • کارت های زرد: مجموع بیش از 3 - این شرط در 3 بازی از 5 بازی اخیر میزبان برگزار شد.
  • کرنر: مجموع زیر 9.5 - این شرط در 2 بازی از 4 بازی آخر مهمان برگزار شد.

پیش بینی کل بازی

منچستریونایتد در این فصل که کاسمیرو و رافائل واران با هم به میدان رفتند، هنوز در لیگ برتر گلی دریافت نکرده اند - رکورد تا کنون بیش از 500 دقیقه بازی است. ما چنین گونه ای از ترکیب را مستثنی نمی کنیم و روی موفقیت مطمئن مورد علاقه خشک شرط می بندیم.

پیش‌بینی ما یک هندیکپ آسیایی (-2) برای منچستریونایتد است و با استفاده از خط 1xbet با ضریب 2.38 روی آن شرط می‌بندیم. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

فرض را بر این می گذاریم که در این مسابقه شیاطین سرخ از همان ثانیه های اول کنترل کامل بازی را در دست بگیرند که در نهایت به آنها اجازه می دهد تا با امتیازی راحت فقط در کلاس موفق شوند.

شرط دوم پیروزی سه گل برای منچستریونایتد با 5.25 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0