آوانگارد مقابل اتوموبیلیست چه کسی در نبرد رهبری کنفرانس شرق پیروز خواهد شد؟

Omsk "G-Drive Arena" در 8 ژانویه محل برگزاری یک مبارزه کلیدی از نظر مبارزه برای مقام اول کنفرانس شرق خواهد بود. آوانگارد محلی که شتاب بیشتری به دست آورده است، اتومبیلران یکاترینبورگ را در مضطرب روی یخ خانه پذیرایی خواهد کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Avangard vs Avtomobilist

آوانگارد

به دلیل تاخیر در راه اندازی زمین خانگی، آوانگارد اومسک مجبور شد تمام سپتامبر را فقط در جاده بازی کند که نمی توانست بر نتایج تیم تأثیر بگذارد. شوک جدی دیگر تغییر کادر مربیگری بود، باب هارلی کاریزماتیک توسط متخصص داخلی دیمیتری ریابیکین جایگزین شد که هرگز نتوانست به تعهدات مربی کانادایی ادامه دهد. در نتیجه ، تا اواسط اکتبر ، Ryabykin برکنار شد و تیم توسط میخائیل کراوتس هدایت شد.

این ورود کراوتس است که باید نقطه شروع در تشکیل پیشتاز فعلی به حساب آید. اگرچه بدون درخشش زیاد، اما تیم شروع به کسب امتیاز کرد و به تدریج به رهبران کنفرانس رسید. پس از توقف ماه دسامبر در مسابقات قهرمانی، آوانگارد هفت برد پیاپی را پشت سر گذاشت و با یک خطای تهاجمی در نووسیبیرسک آن را قطع کرد. پیروزی احتمالی بر سیبری اومسک را به مقام اول کنفرانس شرق رساند، اما اومسک با دریافت دو گل بی پاسخ در وقت اول، در پایان نتوانست مبارزه را نجات دهد. با این حال آوانگارد در حال حاضر با 60 امتیاز کمتر از متالورگ و اتوموبیلیست صدرنشین، در رده سوم شرق قرار دارد.

اتوموبیلیست

اگر آوانگارد پس از توقف دسامبر در مسابقات قهرمانی، بهترین بخش بازی خود را ارائه داد، برعکس، Avtomobilist، رک و پوست کنده پس از یک استراحت اجباری سقوط کرد. در اواسط دسامبر، به نظر می رسید که سرنوشت مقام اول در شرق تعیین شده است، Avtomobilist مسافت مسابقات را تقریباً به خوبی پشت سر گذاشت و از شکست جلوگیری کرد. فاصله نزدیکترین رقبا به 10 امتیاز نزدیک می شد ، Avtomobilist هیچ مشکل پرسنلی نداشت - همه چیز نشان می داد که سرعت قهرمانی حفظ می شود.

بازگشت پس از یک هفته و نیم تعطیلی برای اورال ها یک کابوس بود، تیم جلوی چشمان ما فرو ریخت. 7 شکست متوالی شامل دو شکست 0-5 و 1-7 از آوانگارد می تواند از نظر روانی بازیکنان باشگاه اورال را در هم بشکند که در آستانه پلی آف پیش رو وضعیت چندان خوبی ندارد. در مورد رده بندی Avtomobilist در جدول رده بندی، اینجا، با وجود تعدادی از مسابقات ناموفق، همه چیز برای اورال خوب پیش می رود. ذخیره تماشایی به Avtomobilist اجازه داد رهبری در شرق را حفظ کند، با این حال، رقبا در حال حاضر نزدیک شده اند. اتوموبیلیست 62 امتیاز، متالورگ با همین تعداد امتیاز و ونگارد با یک پیروزی فاصله دارند.

آوانگارد مقابل اتوموبیلیست

آمار

در شروع فصل، این اتومبیلران به راحتی با تیم اومسک برخورد کرد و یک پیروزی خانگی با نتیجه 4-2 به دست آورد. دو دیدار بعدی این رقبا با بحران جدی بازی Avtomobilist مواجه شد که بازیکنان آوانگارد از آن نهایت استفاده را بردند. پیروزی 5-0 در خانه و سپس 7-1 خارج از خانه، بار دیگر فرم عالی فعلی باشگاه اومسک را تایید کرد. آمار بازی های خارج از خانه نیز به نفع اتوموبیلیست نیست، در هفت بازی اخیری که روی یخ باشگاه اومسک برگزار شد، آوانگارد همیشه با اختلاف گل در این دیدارها 27 بر 9 پیروز شد.

شانس دانلود 1xbet

نتایج آخرین بازی‌ها حق انتخابی برای شرط‌بندی باقی نمی‌گذارد، آوانگارد با ضریب 1.85 برنده، محبوبیت واضح بازی پیش رو است. شانس موفقیت نهایی Avtomobilist بسیار کمتر است - 3.8، گزینه با تساوی را می توان به عنوان 4.1 در نظر گرفت. در مورد عملکرد مورد انتظار در بازی آینده، متخصصان 1xbet تمایل به تعداد زیادی گل زده دارند: مجموع بیش از (4.5) - 1.61، مجموع زیر (4.5) - 2.27. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

شکل بازی تیم ها اکنون به سادگی غیرقابل مقایسه است. آوانگارد، به استثنای یک شلیک نادرست تهاجمی در نووسیبیرسک، حذف رقیب پشت سر رقیب، و اتوموبیلیست، کاملاً از هم جدا شده و روحیه خود را تضعیف می کند. فقط در 10 روز گذشته آوانگارد دو بار به راحتی با اتوموبیلیست برخورد کرد و پیروزی های ویرانگری هم در بازی اومسک و هم در بازی یکاترینبورگ رخ داد. هیچ چیز نباید مانع از کسب سومین پیروزی تیم اومسک در برابر اورال شود. پیش بینی ما پیروزی آوانگارد در وقت قانونی با ضریب 1.85 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0