آک بارز مقابل آوانگارد کازان چگونه سری بازی های خانگی را تکمیل خواهد کرد؟

روز جمعه 20 ژانویه، تاتنفت آرنا کازان میزبان بازی بعدی مسابقات قهرمانی عادی KHL خواهد بود. آک بارهای محلی روی یخ میدان خانگی یکی از رهبران کنفرانس شرق - اومسک آوانگارد را می گیرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Ak Bars در مقابل Avangard

آک بارس

کازانی ها کم کم از زیرزمین های جدول رده بندی خارج می شوند، جایی که با یک بازی نامشخص در اولین قسمت از فصل عادی خود را به حرکت درآوردند. برای این کار آک بارس باید تصمیم به تغییر سرمربی می گرفت. اولگ زنارک که عنوان داشت، اما هرگز زبان مشترکی با ستارگان کازان پیدا نکرد، جای خود را به زینتولا بیلیالتدینوف با نام کمتر داد، که سه بار به عنوان مربی جام گاگارین را به دست آورد. اکنون صحبتی از زیبایی بازی در اجرای بارها نیست، نتیجه در خط مقدم است، بنابراین اکنون کازان هاکی صرفاً عملگرا را نشان می دهد، که با این حال، به ثمر نشسته است.

نتایج کار Bilyaletdinov باید قبلاً موفق شناخته شود. آک بارس تحت رهبری او هشت بازی انجام داد، در شش مسابقه شش برد، در یک مسابقه دیگر یک امتیاز کسب کرد، در وقت اضافه شکست خورد و تنها یک بار در وقت قانونی شکست خورد. سبک بازی کاملا بسته قابل توجه است، بارسا در این دیدارها تنها 16 گل به ثمر رساند (میانگین 2 گل در هر بازی)، اما فقط 13 گل دریافت کرد و 7 تای آنها در بازی باخت به متالورگ و سیبری افتاد. به این ترتیب آک بارس با 62 امتیاز کمتر از متالورگ که در رده سوم قرار دارد، تقریباً به سه تیم برتر شرق نزدیک شده است.

آوانگارد

سرنوشت آوانگارد در این فصل از بسیاری جهات به سرنوشت آک بارس شباهت دارد. اومسک همان شروع مچاله شده قهرمانی را تجربه کرد و پس از یک ماه و نیم تصمیم به استعفای مربیگری گرفت. به سختی می توان میخائیل کراوتس را به غول های مدرسه مربیگری ملی نسبت داد ، اما این او بود که توانست باشگاه اصلی اومسک را احیا کند ، که پس از خروج باب هارتلی کاملاً گم شده به نظر می رسید.

وقفه یک و نیم هفته ای در مسابقات قهرمانی در ماه دسامبر نقطه عطفی برای آوانگارد بود که پس از آن بازیکنان اومسک به طرز محسوسی پیشرفت کردند و یک سری هفت پیروزی متوالی را به دست آوردند. رهبر اتوموبیلیست کنفرانس شرق دو بار زیر دست داغ افتاد که اومسک با نتایج 5-0 و 7-1 او را شکست داد. آوانگاردها به خوبی می توانستند رهبر کنفرانس شوند، اما دو بازی نادرست در بازی با سیبری 1-3 و آک بارس 1-2 اجازه نداد اومسک در جدول رده بندی شرق پیشتاز شود. اکنون آوانگارد با 64 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و باشگاه اومسک چهار امتیاز با اتوموبیلیست پیشرو فاصله دارد.

آک بارز مقابل آوانگارد

آمار

به معنای واقعی کلمه یک هفته پیش، آک بارس موفق شد آوانگارد را در اومسک شکست دهد و حداقل پیروزی سنتی خود را با نتیجه 2-1 به دست آورد. برنده ها ورونکوف و سافونوف را به ثمر رساندند. این دیدار چهارمین دیدار رودرروی حریفان در این فصل بود، اما اگر دو دیدار اول با نتیجه 4 بر 3 و 2 بر 1 به برتری آوانگارد رسید، حالا برتری به کازان 3 بر 2 و 2 رسیده است. : 1. در مجموع، در طول وجود KHL، آک بارها و آوانگارد تاکنون 70 بار با هم روبرو شده اند، بارس از نظر تعداد پیروزی - 37 - برتری جزئی دارد، در حالی که آوانگارد 33 بازی برد دارد.

شانس دانلود 1xbet

در نتیجه زمان اصلی بازی آک بارز - آوانگارد 1xbet شانس های زیر را ارائه می دهد: برد آک بارز - 2.40، تساوی - 3.70، برد آوانگارد - 2.75. اما از نظر عملکرد مورد انتظار، هیچ تغییری در هر دو جهت وجود ندارد، قیمت‌ها برای کل مرزی برای KHL یکسان است: مجموع بیش از (4.5) - 1.9، کل زیر (4.5) - 1.9. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

اوج آوانگارد تیمی است که با یک بازی عالی در حمله که تیم اومسک فورواردهای سریع و تکنیکی را جمع کرده است، قربانی می گیرد. از این نظر، کازان یک پادپاد کامل برای باشگاه اومسک است، کل مفهوم بازی Bilyaletdinov در حال حاضر به دفاع گره خورده است. و در اینجا آوانگارد ممکن است مشکلات جدی داشته باشد، در طول فصل اومسک بیش از یک بار در بازی های مقابل رقبای دفاعی بازی کرد. بازی یک هفته پیش فقط این را تأیید کرد، حمله ونگارد در ترکیبات دفاعی بارها غرق شد و تنها یک پوک رها شده را به ثمر رساند. پیش بینی ما پیروزی آک بار با احتساب وقت اضافه و ضربات تیراندازی با ضریب 1.86 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0