زسکا مقابل اسکا دربی پنجم ارتش در این فصل چگونه به پایان می رسد؟

رقبای مستقیم در کنفرانس غرب - زسکا مسکو و اسکا سن پترزبورگ، در 17 ژانویه یک بازی رو در رو در مسکو برگزار می کنند. این دیدار روی یخ زسکا آرنا پایتخت برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد CSKA در مقابل SKA

زسکا

زمان آزمایشات برای کادر مربیگری باشگاه ارتش به پایان رسیده است و اکنون زسکا به طور فزاینده ای یادآور مدل سال گذشته است، زمانی که این تیم با قهرمانی در جام گاگارین فصل را پیروزمندانه به پایان رساند. تقریباً همه بازیکنان هاکی مصدوم به بازی بازگشتند ، تنها استثنا دانیل یورتایکین است که ظاهراً در این فصل بازی نخواهد کرد. شکل فعلی تیم ارتش به خوبی با این واقعیت نشان می دهد که در ژانویه بخش های سرگئی فدوروف فقط یک مسابقه را باختند و 2-4 در جاده به رهبر کنفرانس شرق - اتوموبیلیست از یکاترینبورگ باختند.

پیروزی های بسیار بیشتری بود. تیم ارتش دو بار در خانه پیروز شد - 3:2 هموطنان دینامو و 2:0 HC سوچی، و سپس دو بار در خارج از خانه - 2:1 تراکتور و 5:2 باریس. ما اکنون در مورد قهرمانی در غرب صحبت نمی کنیم ، فاصله از SKA پیشرو بسیار زیاد است ، بنابراین وظیفه اصلی تیم ارتش این است که در فصل عادی دوم شود. در حال حاضر زسکا 69 امتیاز و رقبای مستقیم تورپدو نیژنی نووگورود و لوکوموتیو یاروسلاول به ترتیب 68 و 67 امتیاز دارند.

SKA

باشگاه سن پترزبورگ عملاً قهرمانی خود را پس از نتایج فصل عادی تضمین کرد، عمدتاً به دلیل شروع عالی که بازیکنان هاکی SKA تقریباً عالی از آن عبور کردند. شلیک نادرست جداگانه برای بخش های رومن روتنبرگ کاملاً حیاتی نیست، عقب ماندگی امتیازات ایجاد شده در نیمه اول قهرمانی به تیم ارتش اجازه می دهد تا آمادگی لازم برای پلی آف را نداشته باشد و با آرامش پایان مسابقات قهرمانی عادی را به پایان برساند. مزیت نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده که دقیقاً تیم ارتش پایتخت است در حال حاضر 13 امتیاز است که با احتساب 18 مسابقه قهرمانی باقیمانده عملاً همه سؤالات در مورد برنده مسابقات قهرمانی عادی حذف می شود.

مانند هم تیمی های مسکو، تیم ارتش سن پترزبورگ در سال 2023 پنج بازی انجام داد که نتایج یکسانی در این بازی ها نشان داد. تنها شکست در دیدار از اوفا بود که تیم ارتش با نتیجه 1-5 مغلوب محلی صلوات یولایف شد. دو پیروزی در جاده به دست آمد - 9:3 در چلیابینسک بر تراکتور و 6:3 بر اچ سی سوچی، که تیم ارتش دو پیروزی خانگی دیگر را بر باشگاه های پایتخت اضافه کرد - 3:2 بر اسپارتاک و 2:0 بر دینامو.

زسکا مقابل اسکا

آمار

دربی ارتش در این فصل تاکنون با موفقیت های متفاوتی برگزار شده است. همه چیز با تسلط باشگاه سنت پترزبورگ آغاز شد، SKA در 3-2 اکتبر در جاده پیروز شد و سپس در نوامبر آنها رقیب اصلی خود را با نتیجه 6-2 از قبل روی یخ خود شکست دادند. زسکا در ماه دسامبر به نوعی انتقام گرفت، زمانی که در طول هفته دو پیروزی مقابل تیم سنت پترزبورگ به دست آورد و با نتیجه 2-1 خارج از خانه و 3-1 در خانه پیروز شد. در مورد رابطه بین زسکا و اسکا در طول تاریخ KHL ، اکنون این رویارویی در مجموع 101 مسابقه را شامل شده است. از نظر تعداد برد، باشگاه سن پترزبورگ جلوتر است، SKA 52 برد، در حالی که زسکا 49 بار در دربی را برد.

شانس دانلود 1xbet

شرط‌بند شانس تقریباً برابری برای موفقیت نهایی برای تیم‌های بازی می‌گذارد و شانس‌های زیر را برای نتیجه زمان معمول مسابقه تعیین می‌کند: برد CSKA - 2.55، تساوی - 4، برد SKA - 2.7. همچنین، هیچ شیب خاصی در هیچ جهتی از نظر قیمت برای عملکرد مورد انتظار وجود ندارد. پایه مجموع 4.5 گل KHL که این بار توسط 1xbet به ثمر رسیده است با نقل قول های زیر ارائه شده است: مجموع بیش از (4.5) - 1.88، مجموع زیر (4.5) - 1.93. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

دو شکست متوالی از اصولی ترین حریف به طور جدی به جاه طلبی های باشگاه سن پترزبورگ ضربه زد که زسکا عامل اصلی تحریک کننده سال های اخیر در KHL است. تصور اینکه SKA برای سومین بار مغلوب تیم ارتش پایتخت شود، سخت است. ما مشتاقانه منتظر یک مبارزه سخت هستیم، جایی که مهارت فردی بالاتر رهبران SKA در نهایت تاثیر خواهد گذاشت. پیش بینی ما پیروزی SKA با احتساب وقت اضافه و شوت آوت با ضریب 2.01 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0