اسکا در مقابل زسکا چه کسی در نبرد دو تیم ارتش پیروز می شود؟

سومین «دربی ارتش» فصل جاری این بار در سن پترزبورگ برگزار می شود. در آنجا در کاخ یخی است که رهبران کنفرانس غرب، اسکا و زسکا در 21 دسامبر با هم مبارزه خواهند کرد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد SKA در مقابل CSKA

SKA

تیم سنت پترزبورگ می تواند با خیال راحت اولین قسمت از فصل عادی را به عنوان یک دارایی ثبت کند. بخش های رومن روتنبرگ یک دوره شروع دو ماهه آتشین را ارائه کردند و بلافاصله امتیاز قابل توجهی را در جدول رده بندی کسب کردند. در 25 بازی اول قهرمانی، SKA تنها دو بار شکست خورد و بلافاصله خود را به عنوان محبوب اصلی قهرمانی فعلی معرفی کرد. تازه کارها کاملاً با مفهوم بازی باشگاه سن پترزبورگ جا می گیرند. نیکی‌شین، ژافیاروف، خیرولین که در خارج از فصل به دست آمدند، بدون افزایش زیاد، رهبران باشگاه شدند و 95 امتیاز برای سه در حال حاضر برای عملکرد کسب کردند.

تنها بخش بد جدی در مسابقات قهرمانی برای تیم سن پترزبورگ در ماه نوامبر بود، زمانی که تیم ارتش موفق شد از 8 بازی انجام شده، 6 بازی را ببازد. اما این شکست ماهیتی نسبتاً محلی داشت ، بعداً تیم ارتش دوباره جمع شد و قبل از استراحت در مسابقات قهرمانی یک سری از شش مسابقه پیروزمندانه متوالی را صادر کرد. چنین برد پیروزی فقط موقعیت های پیشرو تیم ارتش را تقویت کرد ، اکنون SKA در حال حاضر 69 امتیاز دارد که 15 بیشتر از نزدیکترین رقیب در کنفرانس غرب است.

زسکا

یکی از رقبا فقط باشگاه ارتش دوم - زسکا مسکو است. تیم ارتش پایتخت برای مدت طولانی در کنفرانس غرب دوم بود، اما یک کشش ناموفق قبل از توقف در مسابقات قهرمانی به یاروسلاول لوکوموتیو اجازه داد تا زسکا را در جدول رده بندی دور بزند. تیم ارتش طی ده روز گذشته قهرمانی، دو بار در خانه مقابل اومسک آوانگارد با نتیجه 2 بر 3 و اژدر نیژنی نووگورود با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و همچنین در جاده ماگنیتوگورسک متالورگ با نتیجه 1 بر 2 شکست خورد. این سری غم انگیز با یک پیروزی در برابر خارجی صریح خود اچ سی سوچی، که تیم ارتش با نتیجه 4-2 از خانه خارج شد، کمرنگ شد.

مجموعه ای از شکست ها، بخش های سرگئی فدوروف را به مقام سوم پرتاب کرد، اکنون زسکا 53 امتیاز کسب کرده است. تقریبا غیرممکن است که SKA پیشرو را با 16 امتیاز به دست آوریم، بنابراین وظیفه اصلی زسکا این است که رتبه دوم را دوباره به دست آورد. تنها یک امتیاز باشگاه پایتخت را از یاروسلاول لوکوموتیو جدا می کند، بنابراین در آینده نزدیک تیم ارتش ممکن است به مقام دوم بازگردد.

اسکا در مقابل زسکا

آمار

دیدار آتی دو تیم ارتش سالگرد آنها، صدمین دیدار آنها در قرعه کشی KHL خواهد بود. تا اینجای کار، برتری پنج پیروزی در کنار اسکا است، تیم سن پترزبورگ در 52 مسابقه پیروز شد، در حالی که تیم ارتش پایتخت در 47 بازی قدرتمندتر بود. در طول فصل جاری، SKA و CSKA دو بازی رو در رو انجام داده اند، یکی در مسکو و دیگری در سن پترزبورگ. هر دو بازی به نفع تیم ارتش سن پترزبورگ به پایان رسید، SKA ابتدا 3-2 در خارج از خانه پیروز شد و یک ماه پیش در یخ خانگی به پیروزی قانع کننده ای دست یافت و پایتخت را با نتیجه 6-2 شکست داد.

شانس دانلود 1xbet

در نبرد آتی بین دو غول هاکی داخلی، شرط‌بندی به میزبانان اولویت می‌دهد و ضریب 2.19 را برای SKA برای برنده شدن در وقت معمولی قرار می‌دهد. نتیجه مشابه به نفع زسکا به طور آزمایشی 3.30 تخمین زده می شود، گزینه تساوی را می توان به عنوان 4.0 در نظر گرفت. در مورد عملکرد مورد انتظار، این بار 1xbet قیمت‌های زیر را ارائه می‌کند: مجموع بیش از (4.5) - 1.57، مجموع زیر (4.5) - 2.35. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

در سال های اخیر نه چندان زیاد، اما این SKA است که مورد علاقه آشکار دربی آینده است. تیم سنت پترزبورگ یک تیم تقریباً متعادل دارد که تهدید می تواند از هر پیوندی باشد. باشگاه پایتخت از این نظر به طرز محسوسی نسبت به هم تیمی های سنت پترزبورگ پایین تر است و برای چهارمین ماه در جستجوی ترکیب های بازی بهینه است. همچنین لازم نیست یک بار دیگر یادآوری شود که زسکا برای سن پترزبورگ چه چیزی تحریک کننده است، بنابراین بحثی در مورد دست کم گرفتن حریف وجود ندارد. پیش بینی ما این است که SKA در زمان معمول با ضریب 2.19 برنده شود.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0