اتوموبیلیست در مقابل دریاسالار تیم ها بعد از استراحت در مسابقات قهرمانی چه چیزی را نشان خواهند داد؟

پس از یک هفته و نیم وقفه، مسابقات قهرمانی منظم KHL در 19 دسامبر با یک مسابقه در یکاترینبورگ از سر گرفته می شود، جایی که اتوموبیلیست محلی میزبان آدمیرال از ولادی وستوک خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Avtomobilist در مقابل دریاسالار

اتوموبیلیست

برای باشگاه اورال، توقف ده روزه در مسابقات قهرمانی نامناسب بود. Avtomobilist یک حرکت عالی به ثمر رساند و در 15 بازی گذشته تنها دو بار شکست خورد. چنین پیشرفت کیفی در فاصله مسابقات به بخش های نیکولای زواروخین اجازه داد که نه تنها به عنوان رهبر کنفرانس شرق به استراحت بپردازند، بلکه یک زمین گلزنی نسبتاً جدی ایجاد کنند و رقبای مستقیم را بسیار پشت سر بگذارند. Avtomobilist با اطمینان در شرق با 59 امتیاز بالاتر از Magnitogorsk Metallurg که در رده دوم قرار دارد با 7 امتیاز برتر است. نقطه عطف دیگر برای اورال ها SKA سنت پترزبورگ است که در جدول خلاصه مسابقات قهرمانی KHL با 10 امتیاز بالاتر از Avtomobilist پیشرو است.

در ابتدا، تنها یک بازیکن هاکی از Avtomobilist، مهاجم آناتولی گولیشف، به تیم ملی دعوت شد تا در جام سنتی کانال یک شرکت کند. اما تنها چند روز قبل از شروع مسابقات، از مصدومیت بازیکن هاکی مشخص شد، بنابراین گلیشف در اختیار باشگاه ماند و به احتمال زیاد، بازی آتی مقابل دریاسالار را از دست خواهد داد. بقیه رهبران باشگاه، از جمله بروکز مایسک و استفان دا کوستا، بهترین گلزنان مسابقات قهرمانی، در رده‌بندی قرار دارند، بنابراین Avtomobilist مصمم است به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد.

دریاسالار

خاور دور با نمایش یک هاکی نسبتاً باکیفیت با فرصت های محدود به یکی از شگفتی های اصلی بخش اول مسابقات تبدیل شد. در حال حاضر آدمیرال بهترین تیم دفاعی لیگ است که در 40 بازی تنها 75 گل دریافت کرده است. بازی فوق العاده دروازه بان نیکیتا سربریاکوف را نشان می دهد که درصد ضربات منعکس شده 94.9 است که بهترین شاخص کل دروازه بانان لیگ در مسابقات قهرمانی فعلی است. بازی مطمئن سربریاکوف مورد توجه کادر فنی تیم ملی روسیه قرار گرفت. این دروازه بان 27 ساله برای اولین بار در دوران حرفه ای خود برای جام کانال یک به تیم ملی دعوت شد.

قبل از اینکه برای توقف در مسابقات قهرمانی حرکت کند ، دریاسالار سه بار با همسایگان جغرافیایی خود از خاباروفسک - باشگاه هاکی آمور بازی کرد. از شش امتیاز ممکن، بخش های لئونید تامبیف سه امتیاز را به دست آوردند، یک بار با نتیجه 3-1 پیروز شدند و دو بار با نتیجه 0-2 و 2-3 در وقت اضافه شکست خوردند. در حال حاضر دریاسالار با 49 امتیاز با اطمینان به جام هشتم کنفرانس شرق سقوط می کند و در رده پنجم قرار می گیرد. از رتبه نهم، 12 امتیاز اختلاف وجود دارد و اگر دریاسالار در قسمت دوم فصل عادی شکست نخورد، رویای پلی آف به واقعیت تبدیل خواهد شد.

اتوموبیلیست در مقابل دریاسالار

آمار

در تمام مدت عملکرد دریاسالار در KHL، این تیم تنها دو بار یکاترینبورگ را به عنوان برنده ترک کرد و یکی از پیروزی ها در این فصل به دست آمد. در 30 اکتبر، دریاسالار به روش همیشگی خود، حمله اتوموبیلیست را پین زد و به پیروزی حداقلی با نتیجه 2-1 دست یافت. در عین حال، آمار کلی دیدارهای شخصی با اختلاف زیاد به نفع Avtomobilist، از 17 دیدار، اورال ها 13 برد را به دست آوردند و تنها 4 مسابقه را از خاور دور باقی گذاشتند.

شانس دانلود 1xbet

این کتاب‌ساز واقعاً به موفقیت مکرر Admiral در یکاترینبورگ اعتقاد ندارد و در زمان معمولی ضریب Avtomobilist را 1.62 ارائه می‌کند. برای مقایسه، بوک میکر شانس موفقیت آدمیرال را 4.8 تخمین زده است. گزینه تساوی در پایان وقت معمولی را می توان 4.4 در نظر گرفت. قیمت کل پایه برای KHL 4.5 این بار به شرح زیر است: مجموع بیش از (4.5) - 1.78، مجموع زیر (4.5) - 2.03. 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

بعید است که این توقف در مسابقات قهرمانی Avtomobilist را از مسیر پیروزی خارج کند، اورال ها حرکتی عالی را به ثمر رساندند و رقبای محترم تر را هم در خانه و هم در خارج از خانه شکست دادند. آدمیرال با انتخاب مدل بازی که موفقیت آنها را در قسمت اول قهرمانی به ارمغان آورد، چرخ را دوباره اختراع نخواهد کرد. سخت ترین بازی در دفاع، با تلاش های نادر برای فرار به ضد حمله. این به دریاسالار اجازه می دهد تا از شکست بزرگی اجتناب کند، اما کلاس بالاتر میزبان باید قربانی خود را بگیرد و اتوموبیلیست دو امتیاز بعدی خود را خواهد گرفت. پیش بینی ما برد Avtomobilist + Total زیر 5.5 با ضریب 2.38 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0