آک بارز مقابل دینامو مسکو کدام یک از حریفان دو امتیاز این مسابقه را می گیرد؟

آک بارز کازان یک هفته دیگر را با دیدار خانگی مقابل دینامو پایتخت به پایان می رساند. این بازی در تاریخ 4 دسامبر روی یخ ورزشگاه محلی Ak Bars Arena برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آک بارز در مقابل دینامو مسکو

آک بارس

باشگاه کازان تلاش دیگری برای خروج از باتلاقی انجام می دهد که ستارگان آک بارس به رهبری اولگ زنارک ارجمند خود را در آن راه انداخته اند. به نظر می رسد که پیروزی خانگی بر تنها رهبر قهرمانی - سن پترزبورگ SKA، باید انگیزه بیشتری را به بازیکنان هاکی آک بارز می داد، اما یک بار دیگر معلوم شد که یک فلش یکباره بوده است. به دنبال آن دو شکست خارج از خانه از آوانگارد 1-2 و سیبری 2-4 بود که بار دیگر نشان داد که مشکلات بارها برطرف نشده است. کازان حتی یک اشاره حداقلی به ثبات ندارد، که با توجه به تقویم شلوغ، نوعی جمله برای تیم است.

هفته گذشته بارسا در خانه HC سوچی را 6-2 شکست داد و به نظر می رسد باید انتقام کامل شکست اخیر در نووسیبیرسک را از سیبری می گرفت. اما در واقعیت، آک بارز دوباره شکست خورد و بار دیگر در خط دفاعی زشت بازی کرد. شکست 3-6 در حال حاضر 20 در این فصل است، در حالی که تنها 15 پیروزی کسب شده است. غیرمنتظره به نظر می رسد، اما اکنون وظیفه اصلی آک بارز حفظ جایگاه در جام هشتم است که حضور در پلی آف را تضمین می کند. در حال حاضر، بارس با 36 امتیاز بیشتر از باریس رده نهم تنها با سه امتیاز اختلاف در رده هفتم شرق قرار دارد.

دینامو مسکو

اوضاع با دینامو پایتخت به بهترین شکل نیست، اما در اینجا این تیم در دستان ذخیره امتیازی است که او به دلیل یک بازی موفق در شروع قهرمانی موفق به ایجاد آن شد. تا حدودی نتایج نه چندان خوب تیم تحت تاثیر مشکلات کادرفنی قرار گرفت، زمانی که بازیکنان مصدوم به همراه بیمارانی که به طور محسوسی آبی و سفیدها را خون کردند. الکسی کوداشف مجبور شد جوانان دیروز را روی یخ رها کند که نمی توانست نتیجه را تحت تأثیر قرار دهد.

آبی و سفیدها در ده دیدار اخیر مسابقات قهرمانی تقویم، هفت بار شکست خورده اند و تنها سه پیروزی را کسب کرده اند. در عین حال، لازم است سطح رقبا در این بخش از قهرمانی را در نظر بگیریم، باشگاه پایتخت با هیچ یک از علاقه مندان بازی نکرد و موفق شد به دریاسالار، آمور، دینامو مینسک ببازد. پس از چنین عملکرد ناموفق در ماه نوامبر، سوال ماندن در گروه رهبران ارزش آن را ندارد، اکنون دینامو تنها در رده پنجم جدول رده بندی کنفرانس غرب است و در حال حاضر 20 امتیاز کمتر از SKA پیشرو است.

آک بارز مقابل دینامو مسکو

آمار

در جلسات شخصی، مخالفان به صورت سریالی تیراندازی می کنند. از سال 2019 تا 2021، آک بارز پیروز شد و در چهار دیدار متوالی با تفاضل گل کل 15-4 پیروز شد. سپس نوبت به هاکی‌بازان دینامو رسید که در سه بازی گذشته از جمله در شروع مسابقات قهرمانی فعلی با نتیجه 2-0 پیروز شدند. همانطور که آمار نشان می دهد، یخ خانگی مزیت خاصی به بارها نمی دهد. آک بارس در خانه کازان در 10 بازی از 18 برد به پیروزی رسید و به آبی و سفیدها اجازه داد 8 پیروزی خارج از خانه کسب کنند.

شانس دانلود 1xbet

در بازی پیش رو، شرط‌بندی به میزبانان یخ اولویت می‌دهد و ضریب 1.89 را برای آک بارز برای برنده شدن در وقت معمولی تعیین می‌کند. شانس برنده شدن مهمانان بسیار کمتر است، 1xbet ضریب 3.8 را برای چنین توسعه رویدادها ارائه می دهد. نتیجه قرعه کشی احتمالی را رد نمی کنیم، گزینه مشابهی با مقدار 3.9 پیشنهاد شد. از نظر عملکرد مورد انتظار، همه چیز کاملاً مورد انتظار است: مجموع بیش از (4.5) - 1.86، کل زیر (4.5) - 1.95. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم در بحران بازی محسوسی هستند اما اگر در مورد آک بار مشکلات بیشتر جنبه روانی داشته باشد، تیم پایتخت نشین نیز مشکلات پرسنلی را به مشکلات بازی اضافه کرده است. بیماران زیادی در تیم حضور دارند و باخت اصلی را می توان غیبت اریک اودل مهاجم کانادایی، بهترین گلزن دینامو در این فصل دانست. کازان باید دو امتیاز بگیرد و بازی خانگی مقابل حریف بی خون بهترین گزینه برای این کار است. پیش بینی ما برنده شدن آک بارز در زمان معمول با ضریب 1.89 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0