آک بارز در مقابل آمور آیا باشگاه خاباروفسک می تواند با محبوب قهرمانی مبارزه کند؟

آک بارز کازان دومین ماه از مسابقات قهرمانی عادی KHL را با بازی خانگی مقابل آمور خاباروفسک افتتاح خواهد کرد. این دیدار در تاریخ 1 اکتبر در یخ ورزشگاه تاتنفت کازان برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Ak Bars در مقابل Amur

آک

بارز باشگاه کازان به سختی وارد فصل می شود و به طور دوره ای امتیازات را از دست می دهد. ستاره های تازه وارد به وضوح هنوز آسوده نیستند، به استثنای رادولوف که 5 گل به ثمر رساند، بقیه ستاره های بالقوه در سایه هستند. وادیم شیپاچف، بهترین گلزن KHL در سال های اخیر، تاکنون تنها دو گل به ثمر رسانده است که به وضوح با سطح او همخوانی ندارد. با این وجود ، کلاس بالای بازیکنان هاکی Ak Bars تأثیر می گذارد ، بسیاری از مسابقات قهرمانی فعلی دقیقاً به دلیل مهارت فردی بازیکنان برنده شد.

به طور متناقض، مطمئن ترین پیروزی بارها در این فصل در یک بازی خارج از خانه مقابل دارنده فعلی جام گاگارین رقم خورد. تیم ارتش پایتخت با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد، 6 پیروزی باقی مانده در مسابقات قهرمانی را شاگردان اولگ زنارکا در مبارزه ای سرسختانه به دست آوردند. شکست های باشگاه کازان در ماه آغازین قهرمانی بسیار کمتر بود. بارسا در دیدار رفت مقابل دینامو مسکو با نتیجه 0-2 شکست خورد، در حالی که در خانه به اسپارتاک مسکو با نتیجه 0-2 و دینامو مینسک 2-3 شکست خورد. در حال حاضر آک بارز 15 امتیاز و مقام سوم فعلی کنفرانس خود را دارد. در شرق، بارسا با 18 و 17 امتیاز پس از متالورگ و اتوموبیلیست در رده دوم قرار دارد.

آمور

اگر انتظار می رود آک بارس حداقل به فینال برسد، رویاهای باشگاه خاباروفسک بسیار ساده تر است. چهار فصل متوالی، آمور فصل را زودتر از موعد مقرر به پایان می رساند و خارج از جام هشتم به پایان می رسد. تاکنون هیچ پیش نیاز خاصی برای جهش کیفی به سمت بالا وجود ندارد. کمپین انتقال بیشتر شبیه وصله سوراخ بود تا تقویت واقعی. امکانات مالی آمور نیز محدود است که اثر خاصی در شکل گیری تیم بر جای می گذارد. حمله دوباره درست کار نمی کند، 19 گل زده در 11 بازی انجام شده با نتیجه ای که می توانید با آن به پلی آف راه پیدا کنید، فاصله زیادی دارد.

اگر به دنبال تغییرات مثبت نسبت به سال گذشته هستیم، در اینجا باید به یک بازی موفق تر در جاده ها توجه کنیم. اگر در چند فصل گذشته آمور یک تیم کاملاً خانگی در نظر گرفته می شد که در تعطیلات بزرگ در جاده امتیاز کسب می کرد ، پس قهرمانی فعلی تا حدودی وضعیت را تغییر داده است. از چهار پیروزی در مسابقات قهرمانی فعلی، آمور سه پیروزی را در جاده به دست آورد، در حالی که در خانه از پنج بازی انجام شده، تیم خاباروفسک تنها یک بازی را برد. به این ترتیب آمور با 9 امتیاز کسب شده در رده دهم شرق قرار دارد و تنها از نفتخیمیک شکست خورده جلوتر است.

آک بارز در مقابل آمور

آمار

هفده بار رقبا در کازان به مصاف هم رفتند و فقط یک بار، در سال 2013 دور، آمور موفق شد پیروزی را از پایتخت تاتارستان بگیرد. آمار کلی بازی ها نیز به نفع آمور نیست، 33 مبارزه که 25 مبارزه را آک بارس و تنها 8 مبارزه را آمور برد. فصل گذشته هر دو بازی حریف سرسخت بود اما باز هم کلاس تیم ها تحت تاثیر قرار گرفت. آک بارز هم در خانه 3-2 و هم در خارج از خانه 2-1 پیروز شد.

شانس دانلود 1xbet

این شرط‌بندی عملاً هیچ شکی در برنده شدن صاحبان یخ ندارد، زیرا ضریب صراحتاً پایین 1.34 را در Ak Bars قرار داده است. برای مقایسه، پیروزی احتمالی آمور 8.2 و یک تساوی در پایان وقت معمولی - 5.6 برآورد شده است. اما با ارزیابی عملکرد مورد انتظار 1xbet bookmaker، مزیت واضحی در هیچ جهتی به دست نمی‌دهد: مجموع بیش از (4.5) - 1.81، مجموع زیر (4.5) - 1.97. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

آک بارس به طرز محسوسی قوی تر است، اما همانطور که بازی های افتتاحیه مسابقات قهرمانی نشان می دهد، تیم کازان هنوز از شکل مطلوب خود فاصله دارد. در بازی آینده، بارز باید بر موانع دفاعی کوپید غلبه کند، که اغلب با یک بازی دفاعی عظیم و چسبناک قربانی می‌شود. بازی‌های این رقبا در فصل گذشته مشابه سناریویی را دنبال می‌کردند، زمانی که بارسا برای پیروزی با یک گل تلاش کرد. پیش بینی ما پیروزی آمور با هندیکپ (2.5+) با ضریب 1.59 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0