لوکوموتیو مقابل زسکا چه کسی در نبرد همسایگان در جدول رده بندی پیروز خواهد شد؟

روز جمعه، 23 دسامبر، بازی مرکزی روز روی یخ یاروسلاول آرنا 2000 لوکوموتیو برگزار می شود. لوکوموتیو مسکو و زسکا مسکو در جدال رودررو در جایگاه دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب قرار خواهند گرفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد لوکوموتیو در مقابل زسکا

لوکوموتیو

خبر اصلی روزهای اخیر از اردوی راه آهن تمدید دو فصل دیگر قرارداد با ایگور نیکیتین است که برای دومین سال سکان هدایت لوکوموتیو را برعهده داشت. در این تصمیم منطقی وجود دارد، اگر فصل گذشته نیکیتین فقط با این تیم آشنا شد، قهرمانی فعلی نشان می دهد که لوکوموتیو به تدریج دوباره به یکی از رهبران هاکی داخلی تبدیل می شود. مانند تمام تیم های نیکیتین، لوکوموتیو بازی تقریباً عالی خود را در خط دفاعی انجام می دهد که اغلب به ضرر اقدامات هجومی اتفاق می افتد.

از این رو لوکوموتیو در مرحله اول قهرمانی، از نظر تعداد گل زده تنها 13 گل (میانگین 2.5 گل در هر بازی) بود، اما از نظر گل های از دست رفته پس از دریاسالار (1.9 گل در هر مسابقه) در رده دوم قرار گرفت. همخوانی داشتن). چنین عدم تعادل در ترکیبات بازی تأثیر منفی بر نتایج تیم نداشت، لوکوموتیو بخش اول قهرمانی را در مکان دوم کنفرانس غرب با 54 امتیاز به پایان رساند و تنها پس از تیم ارتش سن پترزبورگ در رده دوم قرار گرفت. اولین بازی پس از استراحت در یک بازی خانگی مقابل خارجی قهرمانی - اچ سی سوچی قرار گرفت. لوکوموتیو که در اواسط وقت اول توپ را دریافت کرد، همچنان به سبک همیشگی خود، حریف را تحت فشار قرار داد و در بیست دقیقه پایانی دو گل به ثمر رساند.

زسکا

با تیم ارتش است که بهترین سال های مربیگری مربی فعلی لوکوموتیو، ایگور نیکیتین، پیوند خورده است. اکنون زسکا توسط سرگئی فدوروف هدایت می شود که کار درخشان خود را در باشگاه ارتش آغاز کرد. فدوروف قبلاً ارزش خود را به عنوان یک مربی باشگاه ثابت کرده است ، تحت رهبری او بود که تیم ارتش پایتخت فصل گذشته جام اصلی - جام گاگارین را به دست آورد. باشگاه پایتخت قهرمانی جاری را نه چندان درخشان آغاز کرد که البته انتظار می رفت. زسکا اولین تیمی نیست که با سندرم موسوم به "پس از قهرمانی" روبرو می شود.

با این وجود، تا اکتبر، تیم ارتش به طور قابل توجهی اضافه شده است و به تدریج به گروه رهبران نزدیک می شود. در پایان نوامبر، بخش های فدوروف قبلاً در غرب دوم شده بودند و به طور جدی به هم تیمی های سن پترزبورگ نزدیک می شدند. بخش ناموفق دسامبر مانع از حفظ تیم ارتش در مقام دوم شد، زمانی که تیم سه بازی از چهار بازی انجام شده را شکست داد. تیم ارتش اولین بازی خود را پس از استراحت در مینسک انجام داد، جایی که علیرغم اولین غیبت، موفق شد یک پیروزی بزرگ با نتیجه 5-1 مقابل دینامو محلی به دست آورد. بنابراین، زسکا اکنون با 16 امتیاز کمتر از SKA و تنها یک امتیاز با لوکوموتیو در رده سوم غرب قرار دارد.

لوکوموتیو مقابل زسکا

آمار

هر دو دیدار این رقبا در مسابقات قهرمانی جاری با نتیجه یکسان 3 بر 2 به پایان رسید. واضح است که تیم میهمان هر دو بار پیروز شد. بنابراین، در 11 سپتامبر در یاروسلاول، تیم ارتش با چنین امتیازی پیروز شد، اما لوکوموتیو با پیروزی مهمان خود در 7 نوامبر پاسخ داد. تراز کلی دیدارهای لوکوموتیو و زسکا در KHL در حال حاضر به شرح زیر است - 56 بازی. لوکوموتیو 22 برد و زسکا 34 برد.

شانس دانلود 1xbet

به گفته این بوک میکر، هیچ مورد علاقه مشخصی در بازی آینده وجود ندارد. شانس برنده شدن هر تیم برابر است، که به وضوح با ضریب پیروزی - 2.50 نشان داده می شود، دقیقاً چنین ضریبی برای پیروزی لوکوموتیو و CSKA - 2.65 است که کارشناسان 1xbet تعیین کردند. گزینه قرعه کشی را می توان برای 3.60 در نظر گرفت. قیمت کل اثربخشی تیم ها این بار به شرح زیر است: مجموع بیش از (4.5) - 2.02، مجموع زیر (4.5) - 1.79. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

لوکوموتیو یکی از "پایه" ترین تیم های لیگ است، 23 بازی از 41 بازی با مجموع گل های زده شده زیر 4.5. اکنون زسکا به دیدار می آید و تیم یاروسلاول بدیهی است که جرات بازی در برابر آن در هاکی باز را نخواهد داشت. آمارهای رودررو هم همین را نشان می دهد، از 10 بازی رودررو گذشته، تیم ها 6 بازی را با کمتر از 5 گل به ثمر رساندند. پیش بینی ما Total Under 4.5 با ضریب 1.79 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0