اژدر مقابل سیبری کدام یک از رقبا برای پایان قهرمانی آمادگی بیشتری دارند؟

سه شنبه 14 فوریه، اژدر نیژنی نووگورود بازی خانگی بعدی خود در فصل عادی KHL را برگزار خواهد کرد. رقبای Avtozavodtsev نووسیبیرسک سیبری، یکی از رهبران کنفرانس شرق خواهد بود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اژدر در مقابل سیبری

اژدر

مهم نیست که قهرمانی فعلی چگونه به پایان می رسد، خودروسازان قطعا می توانند نتیجه آن را به عنوان یک دارایی در نظر بگیرند. انتصاب ایگور لاریونوف به عنوان سرمربی یک اقدام پرمخاطره به نظر می رسید اما اکنون می توان گفت که این ریسک نتیجه داد. تیم جوان بدون ستاره های درخشان توانست در طول قهرمانی با صدای بلند خود را در جمع رهبران کنفرانس غرب اعلام کند. در حال حاضر خودروسازان با 85 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از زسکا مسکو و یاروسلاول لوکوموتیو در رده دوم غرب قرار دارند.

در تقاطع ژانویه و فوریه، باشگاه نیژنی نووگورود یک برد عالی از شش مسابقه داشت. علاوه بر این، تیم کارخانه ماشین سازی به نوبه خود هر دو باشگاه ارتش را شکست داد (زسکا 3-1 در خانه، SKA 2-1 خارج از خانه). این برد در 7 فوریه در بازی مقابل دریاسالار به پایان رسید. Avtozavodtsy مجبور شد این مسابقه را بدون ایگور لاریونوف انجام دهد، سرمربی به دلیل بیماری دو مسابقه قهرمانی را از دست داد. کارخانه ماشین سازی هر دو بازی را باخت (1-3 به دریاسالار و 3-4 به سورستال) که بار دیگر از نقش لاریونوف در اژدر فعلی صحبت می کند. بازگشت به پل مربیگری با پیروزی خانگی برابر اسپارتاک مشخص شد که در نتیجه کارخانه خودروسازی دوباره به مقام دوم غرب بازگشت.

سیبری

عملکرد فعلی سیبری از بسیاری جهات شبیه به بازی این فصل اژدر است. پس از چندین فصل ناموفق، زمانی که سیبری ها نهم شدند، این تیم در مسابقات فعلی به خوبی بازی می کند و تمام سوالات مربوط به ورود به پلی آف را مدت ها قبل از پایان فصل عادی حل کرده است. سیبری ها روی کارها استراحت نمی کنند، اکنون بخش های آندری مارتمیانوف به مقام اول نهایی کنفرانس شرق رسیده اند. این شانس وجود دارد، اکنون سیبری با 78 امتیاز سه امتیاز کمتر از کازان آک بارس پیشرو در رده دوم قرار دارد. در عین حال، سیبری ها یک بازی در پیش دارند، بنابراین شانس کسب مقام اول بسیار زیاد است.

در مورد آخرین نتایج این تیم، در اینجا سیبری ها در هشت بازی گذشته پیروزهای متناوب با شکست داشته اند. شاگردان آندری مارتمیانوف 4-2 متالورگ، 3-2 و 2-1 دریاسالار و 2-1 آمور را شکست دادند. این شکست ها در بازی با آمور با نتایج 4-6 و 0-3، دریاسالار 4-5 و تراکتورسازی 4-5 رقم خورد. از هفت بازی باقی مانده از فصل عادی، سیبری ها پنج بازی را روی یخ خانگی انجام خواهند داد که به طور قابل توجهی شانس این تیم را برای جایگاه نهایی در بین سه تیم برتر شرق افزایش می دهد.

اژدر مقابل سیبری

آمار

تنها دیدار این تیم ها در فصل جاری چهارم آذرماه در نووسیبیرسک برگزار شد و با برتری 3 بر 2 میزبان به پایان رسید. وقت اصلی آن مسابقه با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و در هشتمین ثانیه وقت اضافه، پرتاب دقیق الکساندر شاروف برای میزبان به ارمغان آورد. آمار مجموع بازی های رو در رو بین تورپدو و سیبری در KHL شامل 30 مسابقه است. اوتوزاودسف 18 برد داشت، سیبری ها در 12 بازی قوی تر بودند. تفاضل گل 84-74 به سود باشگاه نیژنی نووگورود است.

شانس دانلود 1xbet

به گزارش این کتابفروشی، میزبانان مسابقه در دیدار پیش رو شانس بیشتری برای پیروزی دارند. شانس قهرمانی اژدر در وقت معمولی 2.06 است، در حالی که موفقیت احتمالی سیبری 3.25 برآورد شده است. گزینه با وقت اضافه را منتفی نخواهیم کرد، تساوی در پایان وقت قانونی بازی این بار با ضریب 3.90 توسط بنک ساز پیشنهاد شد. در مورد عملکرد مورد انتظار، در اینجا 1xbet نقل قول های زیر را ارائه می دهد: مجموع بیش از (4.5) - 1.72، مجموع زیر (4.5) - 2.10. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

هر دو تیم در حال حاضر مشکل اصلی فصل عادی را حل کرده اند و حضور خود را در پلی آف تضمین کرده اند. بار مسئولیت بر بازیکنان هاکی فشار نمی آورد، بنابراین همه پیش نیازها برای هاکی باز وجود دارد. این را آمار نیز نشان می دهد، نیژنی نووگورود به طور سنتی عملکرد بالایی در مسابقات خانگی نشان می دهد و به طور میانگین بیش از سه گل در هر بازی به ثمر می رساند. پیش بینی ما Total Over 4.5 با ضریب 1.72 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0