آستانه - آکتوبه چه کسی در رویارویی غول ها قوی تر خواهد بود؟

در چارچوب دور سوم لیگ برتر قزاقستان، 14 مارس، تیم های آستانه و آکتوبه در ورزشگاه آستانه آرنا (آستانا) به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آستانه در مقابل آکتوبه

آستانه

آستانه در دومین دیدار متوالی مسابقات قهرمانی کشور پیروز شد و این بار این تیم 2 بر صفر ژتیسو را شکست داد. بخش‌های گریگوری بابائیان در زمین بسیار قانع‌کننده‌تر به نظر می‌رسند، این تیم به سرعت برتری ارضی را تصاحب کرد. در عین حال میزبان به خوبی دفاع کرد و تهدیدات پایتخت را خنثی کرد. از قبل در نیمه دوم، "زرد-آبی ها" شتاب گرفتند و هنوز شانس را به سمت خود می کشند. داربو و بیسبیکوف برای میهمان گلزنی کردند. آستانه با 6 امتیاز با تفاضل گل 4 بر 1 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

آکتوبی

آکتوبه در فصل جدید نیز شکست ناپذیر است، در آخرین دور لیگ برتر این تیم در خانه با نتیجه 5 بر 1 اوکژتپس را شکست داد. بخش های آندری کارپوویچ نتوانستند بلافاصله مهمانان را بشکنند ، علاوه بر این ، حریف حتی اولین نفری بود که امتیاز را باز کرد. شایان ذکر است که سرخپوشان به سرعت به خود آمدند و در نیمه اول سه گل به ثمر رساندند. پس از استراحت، میزبان با آرامش بیشتری عمل کرد و اوکژتپس را در کلاس به پایان رساند. سرخپوشان با ضربات دقیق سامرودوف (دبل)، کاسیم، اومایف و کیبیرای پیروزی را به ارمغان آوردند. آکتوبه با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل 6 بر 1 در رده دوم لیگ برتر قرار دارد.

آستانه - آکتوبه

حقایق آستانه مقابل آکتوبه

  • آستانه در 6 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها پیروز شده است.
  • آکتوبه در 5 بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده است.

پیش بینی کل بازی

آستانه در شرایط خوبی قرار دارد، این تیم برتری خود را نسبت به رقبا در مسابقات داخلی تایید می کند. آکتوبه با اطمینان بازی های افتتاحیه فصل را برگزار می کند و از این طریق جدیت اهداف خود را اعلام می کند. در بازی رو در رو بین دو تیم قدرتمند، بچه های بابائیان پیروز می شوند، "زرد-آبی ها" در خاک خود می توانند کلیدهای به همان اندازه قدرتمند "سرخ سفید" را بردارند: برد آستانه با هندیکپ. 1 (-1). 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0