آک بارز مقابل زسکا چه کسی سری نهایی را با برد آغاز می کند؟

فینال جام گاگارین فصل 2022/23 از 17 آوریل با یک دیدار در کازان آغاز می شود. بازیکنان هاکی دو تیم برتر فصل جاری - آک بارز و زسکا به روی یخ ورزشگاه محلی تاتنفت آرنا خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد Ak Bars در مقابل CSKA

آک بارس

برای باشگاه کازان، این پنجمین ورود به فینال جام گاگارین است، بارها سه بار و تحت هدایت یک مربی - زینتولا بیلیالتدینوف، جام افتخاری را از آن خود کردند. Bilyaletdinov به سکان هدایت باشگاه بازگشته است و در فصل جاری به پل مربیگری آک بارز بازگشته است. بازگشت استاد کارگاه مربیگری داخلی به باشگاه کازان بود که نقطه آغازی برای پیشرفت کیفی آک بارس شد. این تیم با جدیت در قسمت دوم فصل عادی اضافه کرد و پس از شروع ناموفق در مسابقات توانست به مقام اول کنفرانس شرق دست یابد.

مسیر رسیدن به فینال پلی آف برای Ak Bars بسیار ساده بود. در دور اول، کازان در شش مسابقه از همسایگان خود از نیژنکامسک، باشگاه هاکی نفتخیمیک، پیشی گرفت. همه همان شش مسابقه برای کازان در دور دوم مورد نیاز بود، جایی که آدمیرال از ولادی وستوک در رقیب آک بارس بود. با کمال تعجب، اما سری نیمه نهایی کوتاه ترین بود. انتظار می رفت رقابت با آوانگارد اومسک بسیار سرسخت باشد، اما در نهایت، بارسا تنها یک بار (2-3 در خانه) شکست خورد و به نوبه خود چهار پیروزی (دو بار 3-2 در خانه و همچنین 3 پیروزی) به دست آورد. -2 و 1-0 خارج از خانه).

زسکا

تیم ارتش برای پنجمین فصل متوالی به فینال جام گاگارین رسیده است و دو بار در فصول 2018/19 و 21/22 زسکا به فینال رسید. بنابراین، تیم ارتش دارندگان فعلی جام گاگارین است. باشگاه پایتخت فصل عادی را بدون درخشش زیادی سپری کرد، تقریباً از قسمت ابتدایی با ناامیدی از هم تیمی های خود در سن پترزبورگ عقب بود. با این وجود ، بخشهای سرگئی فدوروف در غرب دوم شدند و توانستند یاروسلاول لوکوموتیو و نیژنی نووگورود اژدر را به معنای واقعی کلمه در پایان مسابقات دور بزنند.

برخلاف آک بارس، تیم ارتش دورهای ابتدایی پلی آف را با کریک پشت سر گذاشت و دو بار کار را به دیدار هفتم رساند. در دور اول، زسکا با سورستال هک شد و تنها در بازی هفتم توانست امتیاز برد را به دست آورد و در خانه با نتیجه 5-3 پیروز شد. به طور مشابه، سری یک چهارم نهایی مقابل یاروسلاول لوکوموتیو برای تیم ارتش در حال توسعه بود. و باز هم همه چیز در دیدار هفتم قطعی شد و باز هم تیم ارتش با پیروزی 5 بر صفر خانگی همه چیز را به پایان رساند. در نیمه نهایی، تیم ارتش قبلاً طبق عادت مورد انتظار سنت پترزبورگ SKA بود. و دوباره زسکا از هم تیمی های خود در سن پترزبورگ قوی تر بود و تنها دو بازی به حریف داد.

آک بارز مقابل زسکا

آمار

آک بارز و زسکا در کل تاریخ KHL تنها یک بار در پلی آف جام گاگارین به مصاف هم رفته اند. این اتفاق در فصل 17/18 رخ داد و مثل الان فینال بود. آک بارز در آن زمان قوی تر شد و با نتیجه 4-1 این سری را برد - پیروزی در سری آک بارز 2.02. در پلی آف فعلی، بارسا در 9 بازی روی یخ خانگی 22 گل به ثمر رسانده است، یعنی میانگین 2.4 گل در هر بازی. در همان 9 بازی خارج از خانه، زسکا 28 گل به ثمر رساند، یعنی میانگین 3.1 گل در هر بازی. هر دو بازی این تیم ها در فصل عادی با پیروزی میهمان به پایان رسید. ابتدا آک بارس در مسکو به پیروزی بزرگ 5-1 دست یافت که تیم ارتش با پیروزی 3-2 میهمان خود پاسخ داد.

شانس دانلود 1xbet

علیرغم اینکه اولین بازی در کازان برگزار می شود، متخصصان 1xbet معتقدند که تیم ارتش شانس بیشتری برای شروع فینال با پیروزی دارد: برد آک بارس در وقت معمولی 2.9 است، در حالی که پیروزی زسکا را می توان با شانس گرفت. از 2.3. وقت اضافه را نمی توان رد کرد، یک تساوی بر اساس نتایج وقت معمولی با ضریب 3.75 ارائه می شود. در مورد پوک‌های رها شده، در اینجا بوک‌میکر قیمت‌های زیر را ارائه می‌کند: کل بیش از (4.5) - 2.19، کل زیر (4.5) - 1.66. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

همانطور که رویه فصل های اخیر نشان می دهد، سری پایانی به ندرت با یک مسابقه گلزنی شروع می شود. قیمت یک اشتباه بالاست، ریسک کردن در بازی اول فایده زیادی ندارد. بعید است که فینال فعلی استثنا باشد. هر دو آک بارز و زسکا را به سختی می توان تیم های ماجراجو نامید، عملگرایی نسبتا سالمی در اینجا وجود دارد، بنابراین اولین بازی سری در عملکرد هر دو تیم محتاط خواهد بود. پیش بینی ما Total Under 4.5 با ضریب 1.66 است.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0