موناکو - بارسلونا آیا مورد علاقه وجود دارد؟

موناکو و بارسلونا در تاریخ 21 می در جدال برای کسب مقام سوم یورولیگ 2022/23 به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه زالگیریس در شهر کاوناس (لیتوانی) برگزار خواهد شد.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد موناکو و بارسلونا

موناکو

این باشگاه به دلیل داشتن مایک جیمز به پلی آف یورولیگ راه یافت. اکنون کل تیم بسکتبال به یک سبک نسبتاً ساده کاهش یافته است. توپ را باید به آمریکایی داد و احتمال پرتاب او به رینگ بسیار زیاد است و با اجرا تقریباً همیشه مرتب است.

این تاکتیک تا دیدار با المپیاکوس در فینال چهار کارساز بود. یونانی ها یک تیم بسکتبال واقعی هستند که در آن بازیکنان عالی جمع شده اند که برای یک هدف مشترک با هم کار می کنند. رهبران روشنی در اینجا وجود دارند (مثلاً وزنکوف) ، اما اگر بسته باشند ، دیگران ظاهر می شوند. در موناکو چنین چیزی وجود ندارد، بنابراین باشگاه برای طلا نمی جنگد، بلکه تلاش می کند تا برنز را بگیرد. در هر صورت، فصل فوق العاده ای بوده است.

مونگاسک ها زمانی برای تغییر شکل تاکتیک ها ندارند و هیچ منبعی برای این کار وجود ندارد. اگر جیمز از کشیدن پتو روی خود در حمله دست بردارد، تیم به سادگی فرو می ریزد. باید امیدوار بود که مایک قدرت دارد و روحیه در آخرین بازی با علیا بدتر نشده است. آمریکایی بدخلقی دارد، اگر روحیه خوبی نداشته باشد، بازی را پاک به حریف واگذار می کند.

بارسلونا

این تیمی است که شاید بهترین ترکیب در یورولیگ را دارد. او در فصل عادی برنده نشد و مدال های طلا هم اکنون برای او نمی درخشد. چگونه اتفاق افتاد؟ شخص اشتباهی در رأس بارسلونا قرار دارد. مربی لیتوانیایی تیم نمی تواند 100٪ بخش های خود را کنترل کند. آبی گارنت ها می توانند بدون هیچ زحمتی قهرمان اسپانیا شوند، اما نه بیشتر. یورولیگ یک تورنمنت کاملاً متفاوت است و در اینجا کاتالان ها بلافاصله مشکلات بسیار قابل پیش بینی را آغاز می کنند.

حالا چنین گزینه ای وجود دارد که مدال های برنز یورولیگ از کنار کاتالان ها بگذرد. روی کاغذ، بارسلونا بهتر از موناکو است، اما این لحظه تعیین کننده در این مورد نیست. حریف مایک جیمز را دارد. ما باید آن را خنثی کنیم. اگه درست بشه بارسا برنده میشه. طرح بسیار ساده به نظر می رسد. در عمل، اجرای همه چیز دشوار است، اما باید تلاش کنید. کاتالان ها منابعی برای این کار دارند. نکته اصلی این است که ساروناس یاسیکوویسیوس دوباره تقلب نمی کند.

موناکو - بارسلونا

تاریخچه رویارویی

در فصل عادی یورولیگ 2022/23، باشگاه ها دو بار همه چیز را مرتب کردند. هر دو بار موفقیت در کنار کاتالان ها بود (80:70 در اسپانیا و 69:63 در قلمرو Monegasques). پیش از این، "گارنت آبی" دو دیدار دیگر را دو نفره انجام داد. تا به امروز، اینها همه نبردهای تیم ها هستند. اولین مورد در پاییز 2021 اتفاق افتاد.

شانس دانلود 1xbet

بر اساس اعلام بوک میکرها، برترین های این مسابقه، بازدیدکنندگان اسمی هستند. موفقیت آنها 1.48 قیمت دارد. برد تیم میزبان 2.65 قیمت گذاری شده است. شانس کل under(160.5) در 1xbet 1.9 است. شرط‌های کل بیش از (160.5) در 1.9 ضرب می‌شوند. هندیکپ 2 (-5.5) 1.9 ارزش دارد. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

پیش بینی کل بازی

بارسلونا 100 درصد فرصت های خود را از دست نمی دهد، اما اینجا و اکنون توانایی های فعلی آنها کافی است تا موناکو (برد 2) را که به دلیل باخت در آخرین بازی از نظر اخلاقی سوخته است، از سر راه خود دور کند. بازدیدکنندگان اسمی با سوگیری تهاجمی کار خواهند کرد - در مجموع بیشتر (160.5) و این بار کار خود را با اطمینان انجام می دهند.

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0