نمان vs اژدر بلاز چه کسی در نبرد رهبران فصل قوی تر خواهد بود؟

در تاریخ 24 می، در مسابقه دهمین دوره لیگ برتر بلاروس، در ورزشگاه نمان آرنا (گرودنو)، باشگاه‌های نمان و تورپیدو بلاز قدرت خود را می‌سنجید.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد نمان در مقابل اژدر بلاز

نمان

نمان هفت دیدار متوالی در مسابقات قهرمانی شکست نخورده است. این تیم در دور آخر بلشینا را در خانه 2 بر صفر شکست داد. بخش های ایگور کووالویچ بازی را بهتر انجام دادند، اما برای مدت طولانی نتوانستند از دفاع میزبان عبور کنند. تنها پس از گذشت یک ساعت از زمان بازی، "زرد-سبزها" روزنه ای به دروازه بلشینا پیدا کردند و همچنان توانستند اوضاع را به نفع خود حل کنند. شوت های دقیق یابلونسکی و زوبوویچ پیروزی "گوزن ها" را به ارمغان آورد.

نمان با کسب 19 امتیاز پس از 8 روز بازی با نسبت گل 15 بر 6 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

Torpedo-BelAZ

اژدر بلاز در تساوی جاری لیگ برتر همچنان شکست نخورده است و در آخرین بازی این تیم در خانه نفتان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد. بخش های دیمیتری مولوش در زمین بسیار بهتر به نظر می رسیدند، در حالی که در نیمه اول فقط یک گل به ثمر رساندند. پس از استراحت، تیم ژودزینا به حملات خود ادامه داد تا در نهایت برتری میزبان به سادگی کلی شود. کسنوفونتوف، شوچنکو، پودوبی، اسوگو و میشلکین گل های اوتوزاودسی را به ثمر رساندند.

اژدر بلاز با کسب 20 امتیاز پس از 8 بازی با نسبت گل 14 به 4 در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

نمان vs اژدر بلاز

حقایق نمان در مقابل اژدر بلاز

  • نمان در 6 بازی اخیر قهرمانی بلاروس پیروز شد.
  • کمتر از 2.5 گل در 7 بازی از 10 بازی آخر فصل نمان به ثمر رسیده است.
  • تورپیدو بلاز در 10 بازی اخیر فصل شکست نخورده است.

پیش بینی کل بازی

نمان به طرز هیجان انگیزی فصل قدرتمندی را برگزار می کند، سال گذشته این تیم یک دهقان متوسط بود و اکنون یک مدعی برای رهبری است. همین را می توان در مورد اژدرها نیز گفت. هر دو تیم به طور پیوسته بازی می کنند و از قبل فراموش کرده اند که شکست چیست. نقطه قوت باشگاه ها بازی در دفاع است، آنها به ندرت و کم گل می دهند، بنابراین، در یک دیدار رو در رو، نباید انتظار فوتبال سازنده داشت: مجموع کمتر از 2.5 است. برنامه 1xbet app را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0