شاختر سولیگورسک - ایسلوچ آیا گودال ها به گلزنی با اعتماد به نفس خود ادامه خواهند داد؟

در تاریخ 9 خرداد در دیدار رفت دوازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های شاختار سولیگورسک و ایسلوچ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی ورزشگاه استرویتل آرنا (سالیهورسک) برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد شاختار سولیگورسک مقابل ایسلوچ

شاختار سولیگورسک

شاختار در آخرین دیدار با تساوی 1 بر 1 مقابل تورپدو بلاز امتیازات را از دست داد. بخش های الکسی باگا در نیمه اول این دیدار بسیار متقاعد کننده تر عمل کردند ، این تیم فعالانه به هجوم رفت و امیدوار بود ژدینو را بشکند. تا حدودی این طرح جواب داد، حتی قبل از استراحت، اسکاویش با یک ضربه دقیق میهمان را پیش انداخت. در نیمه دوم این دیدار زرد و مشکی ها خیلی زود به خود اجازه استراحت دادند تا در نهایت تیم اتوزاوود توانست تعادل را به دست آورد.

معدنچی در رده چهاردهم لیگ قرار دارد، این باشگاه با تفاضل گل 22 بر 9 12 امتیاز قرمز دارد.

Isloch

ایسلوچ یک سری سه بازی را با امتیاز قطع کرد و در آخرین دور در خانه بدون شانس با نتیجه 0 بر 3 مغلوب نمان شد. بخش های دیمیتری کوماروفسکی از نظر بازی کمتر از "زرد-سبز" نبودند، در حالی که مالکان در اجرای آنها به طرز فاجعه باری لنگ بودند. حتی در نیمه اول "خاکستری آبی ها" اشتباه کردند و به میهمان اجازه دادند تا حساب باز کنند. پس از استراحت، "گرگ ها" مجبور به ریسک شدند، در عوض تیم اشتباه کرد و به "گوزن ها" اجازه داد تا برتری را بیشتر تقویت کنند.

ایسلوچ با 14 امتیاز با تفاضل گل 13 بر 11 در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

شاختر سولیگورسک - ایسلوچ

حقایق شاختار سولیگورسک مقابل ایسلوچ

  • شاختار سولیگورسک در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر بلاروس شکست نخورده است.
  • در 4 بازی از 6 بازی اخیر شاختار سولیگورسک در لیگ بلاروس کمتر از 2.5 گل زده شده است.
  • در 4 بازی از 5 بازی اخیر ایسلوچ در لیگ بلاروس زیر 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

معدنچی به بازپس گیری مجازات خود ادامه می دهد، تیم این کار را کاملاً با موفقیت انجام می دهد. ایسلوچ صراحتاً در آخرین مسابقه شکست خورد، در حالی که این تیم همچنان در جدول رده بندی بسیار بالا باقی مانده است. در بازی پیش رو، میزبان مورد علاقه است، آنها بالاتر از کلاس حریف هستند که با وجود تمام مشکلات باشگاه در زمین فوتبال نشان داده می شود: پیروزی شاختار سولیگورسک. برنامه 1xbet را نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0