گومل vs اژدر بلاز آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود در این فصل ادامه خواهد داد؟

در 11 ژوئن در چارچوب دوازدهمین دوره لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه مرکزی (گومل) تیم های گومل و اژدر بلاز قدرت خود را می سنجند.

پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های تخصصی ما در مورد Gomel در مقابل Torpedo-BelAZ

گومل

گومل در سومین مبارزه متوالی بدون شکست پیش می رود، در آخرین دور تیم خانگی 2 بر 0 از بلشینا قدرتمندتر بود. بخش های ولادیمیر نوینسکی در نیمه اول تلاش کردند تا دو گل به ثمر برسانند. پس از آن، "سبز-سفیدها" به تدریج شروع به کاهش سرعت کردند، تیم حریف را آرام کرد و به او اجازه نداد حداقل یک توپ را برگرداند. ضربات دقیق آنوفریف و الکسیویچ پیروزی را برای "سیاه گوش" به ارمغان آورد.

گومل در جدول رده بندی لیگ برتر با کسب 14 امتیاز با اختلاف گل های زده و خورده 15 بر 16 در رده هفتم قرار دارد.

Torpedo-BelAZ

تورپیدوبلاز تنها تیم بدون شکست فصل باقی مانده است، آنها در آخرین بازی ژودینو در خاک خود راه خود را 1 بر 1 از شاختار از سولیگورسک جدا کردند. شاگردان دمیتری مولوش شروع ناموفقی داشتند و حتی اجازه دادند زرد سیاه ها پیش بیفتند. در حال حاضر پس از استراحت، Avtozavodtsy موفق شد جزر و مد جلسه را تغییر دهد، تیم به طور قابل توجهی شتاب گرفت، به معنای واقعی کلمه در پایان مسابقه موفق شد یک تساوی را حفظ کند. پودوبی صاحب گل میزبان بود.

اژدر بلاز با 22 امتیاز با تفاضل گل 15 بر 5 در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

گومل vs اژدر بلاز

حقایق گومل در مقابل اژدر بلاز

  • گومل در 8 بازی از 9 بازی اخیر لیگ بلاروس شکست نخورده است.
  • تورپیدو بلاز در 13 بازی اخیر خود در این فصل شکست نخورده است.
  • در 7 بازی از 10 بازی اخیر تورپیدوبلاز در این فصل زیر 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

گومل به لطف موفقیت های اخیر به طور قابل توجهی جایگاه خود را در جدول رده بندی تقویت کرده است. در مورد تیم اژدرها، آنها یکی از بهترین فصل های تاریخ را سپری می کنند، با قهرمانی در جام حذفی و در جمع سه تیم برتر قهرمانی. با توجه به نتایج میهمانان در سال 2023، فکر می کنم آنها می توانند پس از دیدار از گومل، روند شکست ناپذیری خود را افزایش دهند: اژدر-بلاز شکست نخواهد خورد - هندیکپ 2(0). 1xbet را در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0