اسمورگون - دینامو مینسک آیا دینامو به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد؟

در تاریخ 25 ژوئن در دیدار سیزدهمین دوره لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه یونس (اسمورگون) تیم های اسمورگان و دینامو مینسک قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسمورگان در مقابل دینامو مینسک

اسمورگان

اسمورگان در آخرین دیدار ناکام ماند و در خانه با نتیجه 1 بر 2 مغلوب مینسک شد. بخشهای ایگور تروخوف در نیمه اول مبارزه کاملاً شکست خوردند و به پایتخت اجازه دادند دو بار در دروازه خود امضا کنند. پس از استراحت، "کلاب فوت" به تدریج شروع به بهبود کرد، تیم شتاب گرفت و شروع به پاسخ کافی به تمام حملات مینسکرز کرد. در نتیجه، در پایان وقت قانونی، راسادکین یک گل به ثمر رساند، اما باشگاه قدرت کافی برای بیشتر نداشت.

اسمورگان با 12 امتیاز با تفاضل گل 11 بر 24 در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دینامو مینسک

دینامو 5 دیدار متوالی است که شکست را ندیده است، این بار مینسک 4 بر 1 در خانه ردی از دینامو برست باقی نگذاشت. بخش های وادیم اسکریپچنکو، به عنوان مالک، فعالانه به جلو رفتند، در نتیجه، حتی قبل از استراحت، آنها موفق شدند دو بار در دروازه مهمانان امضا کنند. در نیمه دوم نیز "سفید-آبی ها" سرعت خود را حفظ کردند و نزدیک به پایان دو گل دیگر به ثمر رساندند. تنها پس از آن دینامو نفس خود را بیرون داد و به برست اجازه داد تا امتیاز را خیس کند. بیکوف، موروزوف، باکیچ و بگونوف گل های میزبان را به ثمر رساندند.

دینامو با 28 امتیاز با نسبت گل 26 به 6 در رده اول لیگ برتر قرار دارد.

اسمورگون - دینامو مینسک

حقایق اسمورگان در مقابل دینامو مینسک

  • سورگان در 4 بازی از 5 بازی اخیر قهرمانی بلاروس شکست خورده است.
  • دینامو مینسک در 5 بازی اخیر خود در لیگ بلاروس شکست نخورده است.

پیش بینی کل بازی

اسمورگان اصلا در فرم نیست، تیم تظاهر به مکان های بالا نمی کند، دفاع قابل اعتماد نیست و حمله چندان سازنده نیست. دینامو با سرعت تمام به سمت قهرمانی می شتابد، به طور کلی، مینسکرزها رقیبی از راه دور ندارند. با در نظر گرفتن کلاس و سطح متفاوت حریفان، فکر می کنم بچه های اسکریپچنکو سه امتیاز را از خارج از خانه به ارمغان بیاورند: پیروزی دینامو مینسک با هندیکپ - هندیکپ 2 (-1). برنامه 1xbet را  نصب کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0