کاسپین آکتائو - آستانه آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد؟

24 ژوئن در چارچوب سیزدهمین دوره لیگ برتر قزاقستان در ورزشگاه ژاستار آرنا (آکتائو)، تیم های کاسپین آکتائو و آستانه قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی و تحلیل تخصصی ما در مورد کاسپین آکتائو و آستانه

کاسپین آکتائو

کاسپین یک بخش از پنج مسابقه متوالی را با امتیاز قطع کرد و در آخرین دور مسابقات قهرمانی در جاده ژتیسو با نتیجه 2 بر 3 شکست خورد. بخش های ایگور آنجلوفسکی نیمه اول این دیدار را بسیار عالی پشت سر گذاشتند، باشگاه موفق شد دو گل به ثمر برساند، اما میزبان قبل از استراحت یک گل دیگر را به تساوی کشاند. در نیمه دوم ، "ملوان ها" سعی کردند حمله ژتیسو را مهار کنند ، اما در نهایت دفاع آنها فرو ریخت. بریگیدو و پانتسولایا برای مهمان گلزنی کردند.

کاسپین با کسب 10 امتیاز با نسبت گل 12 به 20 در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

آستانه

آستانه در هشت دیدار متوالی در مسابقات قهرمانی کشور شکست نخورده است، در آخرین مرحله این باشگاه در خانه با حداقل امتیاز یک بر صفر آکسو را شکست داد. شاگردان گریگوری بابیان در نیمه اول کاملاً بر حریف مسلط بودند، این تیم در 66 درصد زمان بازی، توپ را در اختیار داشت. به لطف چنین فعالیتی ، پایتخت موفق شد حساب باز کند ، توماسوف تمام تلاش خود را کرد. پس از استراحت، "مردم شهر" عجله ای برای حمله نداشتند، تیم ترجیح داد برتری خود را حفظ کند.

آستانه با کسب 32 امتیاز پس از 14 دیدار و با تفاضل گل 18 بر 11 در رده اول جدول قرار دارد.

کاسپین آکتائو - آستانه

حقایق کاسپین آکتائو مقابل آستانه

  • آستانه در 12 بازی اخیر خود در این فصل شکست نخورده است.
  • زیر 2.5 گل در 9 بازی از 10 بازی آخر فصل آستانه؛
  • در 7 بازی از 8 بازی اخیر کاسپی آکتائو در این فصل زیر 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

کاسپین اخیراً از نظر نتایج بهتر شده است، اما همچنان این تیم به سختی پیروز می شود. آستانه یک بزرگ شناخته شده و مورد علاقه فوتبال قزاقستان است که در این فصل تایید شده است. میهمان در مسابقات قهرمانی جاری هنوز در جاده شکست نخورده است، این باشگاه مدعی اصلی عنوان قهرمانی است. بنابراین فکر می‌کنم حتی در بازی‌های خانگی هم در بازی با یکی از خارجی‌های فصل مشکلی نداشته باشد: پیروزی آستانه با هندیکپ 2 (-1). 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0