آستانه - کایرات آیا قهرمان به پیروزی ادامه خواهد داد؟

در چارچوب دور ششم لیگ برتر قزاقستان، 15 آوریل، تیم های آستانه و کایرات آلماتی در ورزشگاه آستانه آرنا (آستانا) به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد آستانه در مقابل کایرات

آستانه

آستانه برای دومین دیدار متوالی پیروز شد و حالا این تیم با نتیجه حداقل یک بر صفر توبول را شکست داد. بخش های گریگوری بابائیان با اطمینان بازی را انجام دادند و اجازه ندادند حریف حملات خود را متفرق کند. در نتیجه، صفرها برای مدت طولانی روی اسکوربورد می سوختند و هیچکس به تنهایی نتوانست ابتکار عمل را به دست بگیرد. در اواسط نیمه دوم، "زرد-آبی ها" شتاب گرفتند که باعث شد توماسوف گلزنی کند که در نهایت برنده شد.

آستانه با 12 امتیاز با تفاضل گل 8 بر 5 در پله دوم جدول رده بندی قرار دارد.

کایرات

کایرات چهار مسابقه بدون شکست را در مسابقات قهرمانی قزاقستان قطع کرد و در آخرین دور با نتیجه 2 بر 3 مغلوب ژتیسو شد. شاگردان کریل ککر بهتر وارد میدان شدند و حتی در نیمه اول توانستند دروازه را باز کنند. پس از استراحت، "زرد مشکی ها" در ادامه روند دیدار را کنترل کردند و اجازه ندادند حریف بار دیگر به آنها نزدیک شود. در همان پایان، میزبان به سادگی بازی را متوقف کرد و بدین ترتیب پیروزی را به ژتیسو داد. واسین و اولشین برای "زرد مشکی ها" گلزنی کردند.

کایرات با 8 امتیاز با نسبت گل 11 بر 8 در رده هفتم لیگ قرار دارد.

آستانه - کایرات

حقایق آستانه در مقابل کایرات

  • در 6 بازی اخیر با حضور کایرات در مسابقات قهرمانی، هر دو تیم گلزنی کردند.
  • در 5 بازی از 6 بازی اخیر کایرات در مسابقات قهرمانی قزاقستان بیش از 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

آستانه محبوبیت اصلی قهرمانی است، تنها شکست این فصل، این یک استثنا از روند رهبری باشگاه در کشور است. کایرات در شروع قهرمانی بی ثبات است، او اغلب در بازی هایی که می توانست برنده شود امتیاز از دست می دهد. هر دو تیم نام های بزرگی در سطح قهرمانی قزاقستان هستند. با این حال، اکنون تیم آستانه قوی تر به نظر می رسد، به خصوص در زمین خود، آنها باید سه امتیاز را بگیرند: برد آستانه. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0