اسلاویا موزیر مقابل شاختیور سولیگورسک آیا میهمان به روند شکست ناپذیری خود ادامه خواهد داد؟

24 ژوئن در چارچوب سیزدهمین دوره لیگ برتر بلاروس، تیم های اسلاویا موزیر و شاختیور سولیگورسک به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به میزبانی یونس آرنا (موزیر) برگزار می شود.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد اسلاویا موزیر در مقابل شاختیور سولیگورسک

اسلاویا موزیر

اسلاویا چهار دیدار متوالی را بدون شکست در مسابقات قهرمانی قطع کرد و در آخرین دور در خانه با نتیجه حداقل 0 بر 1 نمان شکست خورد. بخش های ایوان بیونچیک در نیمه اول بسیار ضعیف به نظر می رسیدند، این تیم نتوانست دستور کار خود را به "گوزن ها" تحمیل کند. اما پس از استراحت، "قرمز-مشکی ها" پیشرفت کردند و شروع به حملات بیشتر و بیشتر کردند. قبلاً در پایان، "اسلاوها" اشتباه کردند، یک ضربه پنالتی به دروازه آنها اعلام شد که حریف بدون مشکل آن را تبدیل به گل کرد.

اسلاویا با 17 امتیاز با تفاضل گل 10 بر 9 در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

شاختیور سولیگورسک

شاختار پنج دور متوالی در لیگ برتر شکست نخورده است، این بار سولیگورسک در خانه با اطمینان 3-0 به مصاف ایسلوچ رفت. بچه های الکسی باگا بلافاصله در اواسط نیمه اول وارد کار شدند و دو گل به ثمر رساندند. بعدها، پیتمن ها همچنان به سلطه خود ادامه دادند و اجازه ندادند گرگ ها به هدف خود نزدیک شوند. پس از پایان وقت استراحت، "زرد مشکی ها" یک گل دیگر به ثمر رساندند و بدین ترتیب به این تقابل پایان دادند. گل های سولیگورسک را کارپیتسکی (دوبل) و شرامچنکو به ثمر رساندند.

شاختار با منهای 9 امتیازی این باشگاه با تفاضل گل 25 بر 9 در رده چهاردهم لیگ قرار دارد.

اسلاویا موزیر مقابل شاختیور سولیگورسک

حقایق اسلاویا موزیر در مقابل شاختیور سولیگورسک

  • اسلاویا موزیر در 5 بازی از 6 بازی آخر فصل شکست نخورده است.
  • شاختار سولیگورسک در 13 بازی از 14 بازی خود در این فصل شکست نخورده است.
  • در 9 بازی آخر فصل اسلاویا کمتر از 2.5 گل زده شده است.

پیش بینی کل بازی

اسلاویا در کل عملکرد خوبی دارد، این تیم در جدول بالا رفت. ماینر به کسب پیروزی ها و امتیازهای کسب شده ادامه می دهد، گودال ها باید در دورهای بعدی امتیاز قابل توجهی را به دست آورند. شاختار با وجود تمام مشکلات فوتبالی همچنان یکی از قوی ترین تیم های کشور است که بار دیگر در موزیر: برد شاختار تایید می شود. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0