باته - نفتان آیا میزبان در این فصل روند شکست های خود را خواهد شکست؟

در چارچوب سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بلاروس در ورزشگاه بوریسف (بوریسوف) تیم های باته و نفتان قدرت خود را می سنجند.

پیش بینی ها و تحلیل های تخصصی ما در مورد BATE در مقابل نفتان

باته باته

نمی تواند چهار دیدار متوالی قهرمان کشور شود، این بار تیم میهمان با نتیجه حداقل 0-1 مغلوب اسلوتسک شد. بخش های کریل آلشفسکی در زمین بسیار متقاعد کننده تر عمل کردند، در حالی که این تیم نتوانست حداقل یک لحظه را به گل برساند. در عوض، در پایان نیمه اول، زردآبی ها خود را در نقش عقب نشینی یافتند. پس از استراحت، میهمانان تلاش کردند تا خود را نجات دهند، اما در نهایت گرچیخو از زمین مسابقه اخراج شد تا "نان ها" هیچ چیزی باقی نماند.

باته با 16 امتیاز با تفاضل گل 16 بر 12 در رده پنجم جدول قرار دارد.

نفتان

نفتان با 8 شکست متوالی متوالی در آخرین مرحله از مسابقات قهرمانی این باشگاه با نتیجه 1 بر 3 مغلوب اسلوتسک شد. شاگردان آلبرت ریباک نتوانستند با فشار میزبان مخالفت کنند، در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند و با گل زاروبیکوف پاسخ دادند. پس از استراحت، "شمالی ها" سعی کردند حداقل برنده شوند، تیم شروع به نگه داشتن توپ زمان بیشتری کرد. شایان ذکر است که این هیچ کمکی به نفتی ها نکرد، سفید-آبی ها در نهایت آنها را به پایان رساندند.

نفتان با 5 امتیاز با نسبت گلزنی 5:21 در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

باته - نفتان

حقایق باته در مقابل نفتان

  • باته نمی تواند در 6 بازی آخر فصل پیروز شود.
  • کمتر از 2.5 گل در 7 بازی از 10 بازی آخر فصل باته به ثمر رسیده است.
  • نفتان در 8 بازی آخر مسابقات قهرمانی بلاروس شکست خورد.

پیش بینی کل بازی

باته پس از شروع خوب فصل در هفته های اخیر سقوط کرده است، در ماه مه و ژوئن این تیم تنها یک پیروزی به دست آورد. نفتان بازنده اصلی فصل جاری است، این تیم توان تحمل سطح رقبا را ندارد، روند شکست های این تیم در حال افزایش است و مشخص نیست چگونه می تواند جلوی سقوط خود را بگیرد. دیدار خانگی با ضعیف ترین باشگاه قهرمانی امروز فرصتی عالی برای "نان ها" است تا خط سیاه خود را بشکنند. من فکر می کنم که میزبان نه تنها پیروز خواهد شد، بلکه این کار را با اطمینان انجام خواهد داد: باته با هندیکپ 1 (-1.5) پیروز خواهد شد. 1xbet را  در تلفن خود دانلود کنید و روی مورد علاقه شرط بندی کنید!

همین خبر

اضافه کردن نظر

برای بازخورد نظر بدهید

reload, if the code cannot be seen

Comments 0